Thor

281 9 0
                                    

Bank, bank.
Jeg vågner stille og tar min telefon op kl er 12:00 ups har jeg sovet så længe?
"Kom ind." siger jeg med en hæs morgen stemme, ind ad døren kommer Thor. "Hejsa." siger han og smiler, jeg sætter mig op "heej." Svare jeg og smiler. Jeg rejser mig op, "jeg går lige i bad hvis det okay?" Siger jeg "det gør du bare, søde." Thor sender mig et underligt blik da jeg er på vej ud af døren, jeg smiler bare til ham. Jeg går i bad og finder hurtigt noget tøj bagefter badet og børster mit våde hår. Jeg smutter derefter ind til Thor. "Er du sulten?" Spørg jeg Thor, "lidt." Svare Thor og smiler. Vi går ned i køkkenet og skære lidt lækkert frugt ud vi tar en sodavand og tar tingene med op på mit værelse. Vi sætter os på gulvet, "hvorfor bor du endelig i pleje familie?" Spørg Thor pludselig, "mine forældre var med i en ulykke." svare jeg kort "hvad skete der med dem?" Spørg Thor "de øhh overlevede ikke så." Jeg kigger trist ned i gulvet. "Det jeg ked af." Siger Thor jeg nikker stille. "Når men skal vi komme i gang?" Spørg jeg, "når ja selfølgelig." Svare Thor vi begynder at samle nogle af tingene efter 2 timer gider vi ikke mere. "jamen det går jo godt." Siger Thor "ja kolon." Svare jeg mens jeg griner lidt. "Ej kender du bois sprog?" Spørg Thor og smiler til mig "ja selfølgelig, jeg elsker det." Svare jeg med et stort smil på læben. "Pat." Svare Thor, jeg smiler bare til ham. "Er du så også citygirl?" Spørg Thor. "måske men ikke en af dem der skriger, jeg kan bare godt lide jeres musik.." Svare jeg. "Fedt." Svare Thor, jeg nikker stille til ham. "Søde skal vi ikke få min ven Anthon til at samle resten?" Spørg Thor, "Anthon fra citybois?" Spørg jeg lidt genert. "Ja hvem ellers søde?" Svare Thor, jeg trækker på skuldrene "jo hvis han kan finde ud af det så må han gerne gøre det." Siger jeg og mødes med thors øjne, der er stilhed i et par sekunder "okay øhh jeg ringer lige til Anthon." Siger Thor jeg smiler bare til ham som svar.

😍Thor
😊Anthon
Samtale

😍: Hey Anth kommer du over til blach?
😊: Hey Leif hvad sker der hos blach?
😍: jeg hjælper hans pleje datter med at samle ting fra IKEA men vi kan ikke finde ud af det mere.
😊: og så skal jeg samle det?
😍: kom nu Anth?
😊: hvad hedder hun?
😍: hun hedder d/n.
😊: hvor gammel er hun?
😍: kom nu bare Anth, hun er sød okay.
😊: kommer om 20 minutter Leif.
😍: granola Anth.
😊: Pat Leif.
Thor ligger på og smiler til mig, jeg smiler igen. Der er stilhed men det føles underligt nok ikke akavet. Jeg føler mig tryg når jeg er sammen med Thor, det har jeg fundet ud af idag. "Hvad tænker du på?" Spørg Thor "ingen ting." Svare jeg og smiler til ham. Vores øjne mødes ingen siger noget vi kigger bare hinanden i øjne. Gud nogle smukke øjne.

Et nyt kapitelOnde histórias criam vida. Descubra agora