Merhab arkadaşlar.Yb normalde Perşembe günü gelicekti ama yazmışken yayınlamak istedim.
Medya:Baran ve Selin. Normalde Selin düz saçlıydı sonra aklıma Alacakaranlık'taki Victoria gelince değiştirdim.
Ada'nın Ağzından
Ellerimle denge taşını kavramıştım ve gözlerimi yumuştum.Sanki bir cam fanusun içinde gibiydim.Dışardan hiç bir ses duymuyordum.Gözlrerimin önüne insan olduğumu getirmeye çalıştım.Kuyruğmun yerden kesildiğini hissediyordum.Gözlerimi açmaktan korkuyordum.Sanki çok yüksekteydim ve gözlerimi açtığım an yere çakılacakmışım gibi hissediyordum.Belkide gerçekten yüksekteydim.
Birden içimi gıcırdatan bir hissle düşüşe geçtiğmi farkt ettim ve gözlerimi sımsıkı bastırdım.Soğuk bir bedenin beni tuttuğnu fark edince gözlerimi araladım ve kafasını havaya kaldırmış Rüzgar'la karşılaştım.
Rüzgar-"Selin Ada'ya uygun kıyafet getir ve birde havlu" diye hayıflandı Rüzgar.Selin beni süzdükten sonra homurdanarak yanımızdan ayrıldı.Bende kendimi süzmeye başladım.Dümdüz baktım ve Rüzgar'ın kollarından sarkan bacaklarımı fark ettim.Yüzümde gülünç bir ifade bellirdi daha sonra çıplak olan bedenimi fark edince Rüzgar'ın neden havaya baktığna anlam yükleyebilldim.Ona baktığmı fark edince yüzünde muzipce bir sırıtış bellirdi.Yavaşca omzuna vurdum.
Bir kolumu göğsümü örtücek bir biçimde kapatım ve diğer kolumlada cinsel organıma uzatıp ellimle gizledim.Utançla saçlarımı önüme düşürdüm.Daha sonrada gözlerim Baran'a kaydı oda yere bakıp ayağıyla kumu kazıyordu.
Beş dakka içinde Selin bir ellinde havlu diğer ellindede kıyafetlerle yanımızda bitti.Rüzgar beni kumun üstüne bıraktı ve havluyu elline alıp beni örtücek bir biçimde önümde tuttu.Selin'de kıyafetlerle yanıma gelip beni giydirmeye başladı.Kendimi bebek gibi hissetmekten alı koyamadım.Kıyafetleri üzerime geçirdikten sonra gözleriyle baştan aşağa bana baktı daha sonra dudağı büzüldü.Kafamı öne eğdim ve bana giydirdiği kıyafetlere baktım.Beyaz desensiz bir tişör altımdada bacaklarımı fazla sıkan siyah bir pantolon vardı.Ayağa kalkmaya çalıştım ama henüz bacaklarımı kullanmayı billmiyordum. Rüzgar'a bir bakış attıkdan sonra havluyu indirip beni kucağına arasına alldı bende kollarımı boynuna doladyıp kafamı goğüsüne gömdüm."Durun!" diye bağırdı biri.Ses arka kıyıdan geliyordu ve bir erkek sesiydi.Kafamı Rüzgar'ın göğüsünden kaldırıp sesin geldiği yöne çevirdim.Karşımda yan yana duran annem ve babamı görünce ister istemez gözlerim doldu.Selin tıslamaya başlayınca Rüzgar sesli bir şekilde nefes alıp vermeye başladı."Sanırım gittsek iyi olucak" diye mırıldandı Baran.Rüzgar hızla koşmaya başlayınca görüntüler bulanıklaştı annem ve babama dair duyduğum son şeyler.Annemin ağlamaya karışık yakarışları ve babamın "Hainler" diye bağrışıydı.
Kısa sürede tek kaltı bir evin önüne geldik.Dıştan bembeyaz ve iki camı olcan bir evdi.Kapıdan içeri giridik.Duvarların hardal sarısıydı ve yerde kahve rengi parkelerle kaplanmıştı.Rüzgar beni beyaz bir koltuğun üstüne bıraktı ve evin arkay doğru uzanan koridoruna illerledi bende gözlerimi evin içersinde gezdirmeye başladım.Bir tane beyaz "L" koltuk ve aynı renkte iki tane tekli koltuk vardı."L" koluğun tam karşsında da duvara montelenmiş plazma duruyordu.Koltukların arkasında 6 kişilik bir masa ve onun yanındada koridor vardı.Odaları çok merak ediyordum ama yerime mıhlanmış bir vaziyeteydim.Acaba Baran'dan beni gezdirmesini rica etsem ayıp mı olurdu?
Baran-"Hayır ayıp olmaz.Büyük bir şeref" Hadi ama! Bu çocuğun yanındayken düşüncelerime hakkim olmalıydım.
Asla Rüzgar'la yatmayı düşünme.Asla!!
İç sesime sövdükden sonra.Baran'ın bunu fark ettmemesi için dua ettim.Sanırım geç kalmıştım çünkü Baran kahka atmaya başlamıştı.Bu durum cidden can sıkıcı bir hal alıyordu.
"Heyy!! Aklımın içinden çık!!" Baran yüzündeki gülüşü sildikden sonra yanıma yanaşdı ve beni kucağına alıp koridora illerledik.
6 odalı koridorun 2'si banyo ve tuvalet, 1'i mutfak gerçi mutfağa henüz anlam verememişdim,2'si tek kişilik yatak odası ve son olarakda teknolajik aletlerin, kas geliştirmek için olan bir kaç şey ve birsürü kitapların oluğu dinlenme odasına benzer bir oda vardı.Koridorun sonunda olan odada geniş iki kişilik bir yatak,biraz tablo,bir duvarı kaplayacak şekikde yapılmış dolap vardı.Ama bir dakkika eğer 2 tane tek kişilik oda ve 2 kişilik olan bir de yatak odası varsa bu durumda ben Rüzgar'la yatacaktım.
Baran beni yatağa uzanmış Rüzgar'ın yanına yatırdı.Çıkarken"İyi eğlenceler" diye muzip bir espiri yapmayıda eksik etmemişdi.O an ellime ne geçerse kafasına fırlatmak istedim.Gümüş bir şey olsa harika olabilirdi.
"Bu yataklarda neyin nesi? Vampirler uyumaz" Rüzgar bittkin bedenini bana çevirdi ve gözlerimi gözlerine kenetledi.
Rüzgar-"Birincisi sen vampir değilsin.İkincisi yorulmayahmı" 'yorulmayalımı' demiyip onu farklı bir biçimde söylemesi yüzüme bir gülümsem gettirdi.Sonrada devam etmek için derin bir nefes aldı ve ağzını araladı"Üçüncüsü yatmak için kulancağımızı kim söyledi?" Yüzümdeki gülümseme yerini kıpkırmızı yanaklara bıraktı.Rüzgar utandığımı fark edince gülüşünü gizlemek için dudaklarını birbirine bastırdı.Karnına sertce yumruk attım ama yine benim ellim acıyınca ağzımdan boğuk bir inleme çıktı.Rüzgar tuttuğu kahkayı bu hareketimle bıraktı.
"Bence kanepe dinlenmek için daha rahat denemek istermisin?" diye tısladım.Rüzgar ellerini kafasının arkasında birleştirdi ve gözlerini yorgunlukla yumdu bende sinirle sırtımı Rüzgar'a dönüp uyumak için gözlerimi yumdum.
Nasıl olmuş ? Erken yazasım geldi normalde hafta sonları yayınlardım ama bu bölüm Perşembe gelecekdide size bi kıyak yapıp bu gün yayınladım.Hadi yine iyisiniz sjsjsjs ;)
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz lütfen ☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Deniz kızı
VampirosVampirlerin,deniz kızlarının,hayvanların ve tek bir perinin yaşadığı bir dünyada vampirler ve deniz kızları birbirinden nefret eden ve ölümcül bir savaş içinde olan iki ırkıtı.Bu iki ırk birbirlerini nerde görse öldürmek için harekete geçerlerdi.Son...