9. fejezet

442 28 0
                                    


~ Alex szemszöge ~ 

Berohanok a fürdőszobába, hányingerem van. A WC-t megtámadtam és belehánytam. Fura, mert nem ittam a bulin ami miatt muszáj lett volna. Meg nem is voltam rosszul, csak most. Felállok bemegyek Becca szobájába kicsempészek a fiókjából egy terhességi tesztet. Majd szokásos módon megcsinálom és a végeredmény... TERHES! Eldobtam a tesztet előveszek még egyet, az is... TERHES!  Uram isten ne!!! Megfogom a hasamat. Nagyon megvagyok lepődve. Beülök a kocsiba. Elmegyek Luke-hoz ezt megkel tudnia. Odaértem, elkezdek dörömbölni az ajtón, meg mellette őrülten csengettek. Luke végül kinyitotta az ajtót. Megvolt ijedve.

- Szia! Mért jöttél? - kérdezte.

- Luke bassza meg terhes vagyok tőled!  - ordítottam vele.

- Hogy mi a fasz van? - döbbent le. - De hát most megyünk turnéra.

- Tudom.

- Figyi. - fogta meg a vállamat jó erősen. - Holnap indul a gépünk, és amit tudok megveszek neki mindent. Ha meg fog nőni a hasad akkor csak szólj. Vagy ha valami baj van. Első dolgom, hogy haza repüljek. Megértetted? - kérdezte. 

- Igen! - válaszoltam neki. Megöleltem Luke-t. Szerintem remek apa lesz. - Bejöhetek? - kérdeztem.

- Gyere! - mondta és beengedett. - Vissza szeretnél költözni? Mert lassan március és elmész Skóciába. 

- Igen, de az egész családommal? 

- Jöhetnek ők is. Van itt hely. - vont vállat.

- Köszi, akkor holnap jövünk. - nyomtam egy csókot az arcára. - Amúgy mi lesz ha elvetélem? - rémültem meg.

- Nem tudom. De ne gondolkozzunk bele. A babának rosszat teszünk. 

- Még csak magzat. - helyeseltem.

- Akkor az. De tudod mire gondolok. 

- Én mindig. - mosolyogtam boldogan. 

- Ohh.. Alex szerintem ülj le. -  mondta Luke és leültetett a kanapéra, bekapcsolta a tévét. Adott egy puszit az arcomra - Mindjárt jövök csak becsomagolom a dolgaimat. - Felment a szobájába.  Elég unalmas dolgok mentek a tévében. Csöngettek. Felállok. Kinyitom az ajtót. Bella volt az. 

- Mit akarsz? - kérdeztem tőle.

- Semmi téged kerestelek. Miért nem hívtál vissza? - kérdezte.

-  Mert nincsen nálam. Talán azért. - vontam vállat. 

- Milyen fura... 1 órával ezelőtt a konyhában hancúroztunk Luke-val.  Te nem is tudtad. Olyanokat mondott, hogy jaj, de szeret engem. Mint régen, addig amíg be nem jöttél az életünkbe. - mondta flegmán. 

- Én meg 1 órája meg nem hittem, hogy terhes vagyok tőle. Bella szerintem nem találj ki ilyeneket, el lehet innen menni. -  zavartam ki Bellát az ajtón. 

- LUKE! GYERE LE!!! - kiabáltam fel. Luke lejött. 

- Mit szeretnél? - kérdezte. 

- 1 órával ezelőtt lefeküdtél Bellával?  - kérdeztem Luke le volt fagyva. Nem akart válaszolni, szóval igen. Odamentem hozzá felpofoztam. - Takarodj előlem és gyermekem elől. Még, hogy szeretsz! Én legalább részegen feküdtem le mással, de te meg! Áhh... Megyek is vissza Skóciába, nem kel itt élnem. -  mondtam és kimentem az ajtón.  Hallottam ahogy Luke a nevemet kiabálja. De nem figyelek rá beülők a kocsimba és haza vezetek. Berohanok a szobámba és elkezdek torkom szakadtából sírni. De a másik kérdés mit mondok majd anyunak? Mert ha Becca is meg én is, akkor agy vérzést fog kapni szegény. 



Megcsalva { 5sos fanfiction } BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora