Baekhyun POV
Nazywam się Byun Baekhyun. Mam 19 lat i dzisiaj jest mój pierwszy dzień w nowej szkole. Ogólnie to wyprowadziłem się od rodziców, ponieważ bardzo mnie denerwowali. Ojciec za dużo ode mnie wymagał. Miałem tego dość, więc postanowiłem w końcu opuścić to "gniazdo". I wyszło mi to na dobre. Z zaoszczędzonych pieniędzy wynająłem sobie małe mieszkanko na obrzeżach Seoul. Dodatkowo pomogła mi mama, która chyba jako jedyna mnie kocha.
Na granatową koszulkę nałożyłem jeszcze białą kurtkę. Była wiosna, ale chłodny wiatr dawał o sobie w pewnych momentach znać. Ostatni raz spojrzałem w lusterko, poprawiłem oczy eyelinerem i pakując go do kieszeni plecaka, wyszedłem z domu. Wsiadłem do autobusu, który przyjechał idealnie z moim przyjściem.
Dalsza droga do szkoły przebiegła spokojnie. No...oprócz ciągłego stresu, który przeszywał moje ciało. Po raz pierwszy zmieniam szkołę i boję się, że mnie nie zaakceptują. Nie chodzi o to, że jestem nowy. Rzecz w tym, że....jestem GEJEM.
Chanyeol POV
Jestem Park Chanyeol i mam 19 lat. Od sześciu miesięcy mieszkam sam w centeum Seulu. Jednak nie narzekam na samotność, gdyż moja starsza siostra bardzo często mnie odwiedza. Moja mama odkąd pamiętam bardzo starała zapewnić się nam bezpieczeństwo, za co jestem jej bardzo wdzięczny. Z kolei mój tata niestety nas opuścił całkiem niedawno, powodem była zdrada i do tej pory cieszę się, że moja rodzicielka podjęła odpowiednią decyzję.
Wczoraj wróciłem z wycieczki jaką zafundowała mi moja mama, jako nagrodę, że ostatnio zdobyłem kilka pozytywnych ocen. Wybrałem się do Stanów Zjednoczonych wraz z moją siostrą do dalszej rodziny, czyli cioci i wujka, którzy postanowili tam zamieszkać już na stałe. Nie widziałem ich od dawna, dlatego strasznie cieszyłem się, że ich zobaczę. Jednakże ten tydzień bardzo szybko zleciał i zanim się zorientowałem nastał dzień, który oznaczał tylko jedno. Szkoła. Może i byłem w miarę dobrym uczniem, jednak czułem się inny od reszty tutejszych uczniów. Co prawda nie byłem gnębiony wręcz przeciwnie, miałem kilku przyjaciół i powodzenie u dziewczyn, jednak od jakiegoś czasu czuję się tak dziwnie, a dlaczego? Otóż od niedawna zacząłem odczuwać niechęć do dziewczyn, oczywiście jeżeli chodzi o wyższy stopień niż przyjaźń. Nie lubię robić jakiejś dziewczynie nadziei, ale staram się przekazać to najdelikatniej jak tylko potrafię. Nie wiem, dlaczego tak jest. Może jestem homoseksualny?
Idąc tak i rozmyślając nad tym wszystkim nie zauważyłem, że droga do szkoły zleciała mi tak szybko. Byłem wkurzony z tego powodu, iż się nie wyspałem i pewnie będę dzisiaj zamulał na lekcjach. Pokręciłem głową, uśmiechając się przy tym lekko, ponieważ dotarło właśnie do mnie to, o czym pomyślałem. Czy ja jestem gejem? Po chwili wszedłem do budynku. Nie sądziłem jednak, że ten dzień będzie taki interesujący.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Hejka ^^
Witamy was nowym fanficiem ^^
To jest nasze pierwsze, które piszemy razem, więc mamy nadzieję, że wam się spodoba ^^
Pozdrawiamy,
Kimiko i SangKyo ♥
CZYTASZ
I Like Good Boys 《ChanBaek》
FanfictionGatunek:Yaoi Paring:ChanBaek/BaekYeol Sceny +18 i wulgaryzmy. Czytasz na własną odpowiedzialność.