2.BÖLÜM

90 13 3
                                    

"Adım... Park Chan Yeol. Tanıştığıma memnun oldum Byun Baek Hyun."
-------------------------------------------
Baekhyun Chanyeol ile el sıkıştı ve tekrar teşekkür etti.

"Teşekkür ederim Chanyeol. Buna ihtiyacım vardı. Şimdi gitmem lazım. Malum yarın okul var. Bir şeyler almalıyım. Hoşçakal!"

Arkasını döndü ve tam gidecekken kolunda bir el hissetti Baekhyun.

"Yah! Bende alışverişe gidecektim. Birlikte gidelim."

Baekhyun ilk başta ne diyeceğini bilememişti. Sonra Chanyeol ısrar edince kabul etmek zorunda kalmıştı.

"Ş-şey ben bilmem ki."
"Yah! Bende yarın okula gideceğim. İhtiyaçlarım var. Ve yanımda 1 arkadaş çok iyi olurdu. Lütfen Baekhyun~ah."Chanyeol aegoo yaparak konuşmuştu.

"Peki. Gidelim o zaman." Chanyeol gülümsemişti.

"Hem belki bir şeyler yer,içer ve konuşuruz. Huh? Ne dersin?"
"Ş-şey ben paramın buna yeteceğini sanmıyorum Chanyeol."konuşurken başını eğmişti Baekhyun.
"Ah önemli değil. Artık arkadaşım olduğuna göre ilki benden olsun. Sende sonra bana ısmarlarsın. Hadi Group AVM'ye gidelim"

Baek'i kolundan çekerek mezarlıktan çıkardı.
"Sen burada bekle Baekhyun."
Diyerek 1 kadın ve adamın yanına gitti. Kadının kulağına bir şeyler fısıldadı ve sonra Baek'in yanına geri gitti.

"Onlar anne,baban mı?" Chanyeol'dan onay aldıktan sonra devam etti."Ah anlıyorum.Çok şanslı olmalısın"dedi ve başını göğe kaldırarak ilerlemeye devam etti.
Chanyeol'da ona yetişmişti. Birlikte 10dk yürüdükten sonra AVM'ye varmışlardı. Baekhyun direk 2.kata çıkmıştı. Chan ise onu takip ediyordu. Bir kırtasiyeye girdiler.
Baekhyun yeni 1 lisede yeni 1 başlangıç yapmak istiyordu. O yüzden her şeyini yenileyecekti.
Birer tane sepet aldılar ve defterlerin satıldığı reyona gittiler. Baekhyun defterlerine önem verirdi. O yüzden tüm defterlerini özenle seçmişti.
Kafasını kaldırıp Chanyeol'a baktığında defterlerini hala seçememiş bir Chanyeol ona bakıyordu.

"Yah! Daha seçemedin mi? Yaedım etmemi ister misin? Yoksa kendin mi seçmek istiyorsun? Ah bu arada kaçıncı sınıfa gidiyorsun?"
Chanyeol Baekhyun'un sorularını dinledi.
"Eğer ben seçersem buradan en erken saat 1'de çıkarız. Bu arada lise 4'üm."Baekhyun bıkkınıkla nefes aldı.
"Tamam ,tamam. Ben seçerim. Defter seçmeyi severim zaten. Bende yarın Incheon lisesine başlayacağım."
"Yah! Bende oraya gidiyorum."
Baekhyun defterleri seçmişti. Tam reyondan ayrılıyordu ki aklında Do geldi. Onada defter aldı ve kalemlerin olduğu kısma yöneldi.
"Ne güzel işte beraber takılırız." Chan Baek nereye giderse peşinden gidiyordu.

Baek'in işi bitince çantaların olduğu reyona ilerledi. Kardeşi 3 yıldır orjinal çanta istiyordu ama biriktirdiği para yetmediği için alamıyordu. Ama Baekhyun bu yıl ona alacaktı. Geçen yıldan beri para biriktiriyordu.
Güzel NIKE bir çanta beğendi Baekhyun. Elinde 1 yıldır biriktirdiği 300$ vardı.
Çantanın fiyatı ise 100$ dı. Bu yıl kendine çanta alamayacaktı ama olsundu.

Chanyeol 300$ olan bir çanta beğenmişti. Bu onun bir yıldır biriktirdiği parayla eş değerdi.
Kasaya doğru ilerliyorlardı. Baekhyun sormadan edememişti.
"Chanyeol bunu kardeşime alacağım. Sence beğenir mi?"
"Bence güzel ama kendine almayacak mısın?"
"Seneye artık. Param yeterli değil. Geçen yıl ki çantamı kullanacağım."
"İstersen yardımcı olabilirim Baek."
"Ah teşekkür ederim ama gerek yok."deyip kasaya doğru devam etti.
Önlerinde sadece 2 kişi vardı. Aniden elektirikler kesildi. Koca AVM kapkaranlıktı.
Herkes konuşmaya , bebekler ise ağlamaya başlamıştı.

Baekhyun ise donmuştu. Hareket etmiyordu. Aradan bir kaç kişi telefon feneri ve çakmak yakmaya başladı.
Baekhyun çakmaklara bakıyordu sadece. Tramva geçiriyordu.
Chanyeol Baekhyun'u kolundan dürttü.
"Baek, iyi misin? Neden donup kaldın? Neler oluyor?"Baekhyun'un gözleri doluyordu. Ateşlerin içinde ailesini vardı çünkü.
Baekhyun yere çömeldi ve başını elleri arasına aldı.

Gözyaşlarını geri göndermeye çalışıyordu. Chanyeol cebindeki çakmağı çıkartıp Baek'e bakmak için ona yaklaştırdı.
"Baekhyun? Neyin var?"
"Uzak tut onu benden . Chanyeol onu benden uzaklaştır. L-lütfen, yalvarırım."sonlara doğru sesi fısıltı gibi çıkmıştı.

Chanyeol çakmağı cebine koydu ve telefonunun ışığını açtı.
"Baekhyun sakin ol. Ne oldu anlat bana."dedikten aonra Baek'e sarıldı. 3-4 dakika öyle kaldılar. Sonra elektirikler gelmişti.
Ayrıldılar. Baek gözlerini silip aldıklarını kasaya koydu.150$ tutmuştu. Bu Baek'e göre fazlaydı ama yine de aldı.

Soo'ya aldığı defterleri çantaya koyup paketlettirdi. Kendi eşyalarını da poşete koydu ve Chanyeol'ü bekledi.
Olaydan sonra konuşmamışlardı. Chanyeol aldıklarını çantaya koyduktan sonra Baekhyun'un yanına gitti.
"Geldim. Hadi şimdi biraz kıyafet alalım." Baekhyun sadece başını sallamakla yetindi. 1 mağzaya girdiler.
Baekhyun kendisine spor bir ceket alacaktı. Soo'ya da takım almayı düşünüyordu. Kendiaine siyah NIKE bir ceket aldı ve kardeşine kot ve gömlek aldı.

Kardeşini seviyordu. Çünkü tek arkadaşı oydu. Bugüne kadar. Artık o Chanyeol ile arkadaştı değil mi? 12 yıldır ilk defa Soo dışında arkadaşı olmuştu. Mutluydu açıkçası. Şu an oturmuş arkadaşını bekliyordu.
Çünkü daha kıyafet seçememişti. Arkadaşı hakkında şuna emindi. Park Chan Yeol kesinlikle kararsız biriydi.
"Yah! Chanyeol bu gidişle buradan çıkamayacağız. Onları dene ve ben karar vereyim olur mu?"
"Haklısın Baekhyun. 2 takım arasında kaldım. Ben deneyeyim sende karar ver."diyerek kabinlere gitti.
İlk takımı giyip çıkmıştı. Altında siyah bir kot,üstünde kısa kollu siyah dar bir tişört ve spor bir ceket giymişti. Çok yakışıklı görünüyordu.
Aslında Chanyeol yakışıklı biriydi. Güzel bir yüzü ve kepçe kulakları vardı. Sevimliydi.

"Vaay! Bizim Yoda'ya bak sen. Çok şekil olmuşsun."dedi ve gülümsedi.
"Yah! Bana Yoda deme! Artı bana hyung demelisin. Senden 3 yaş büyüğüm. Benimle dalga geçemezsin!"
Baek'in gülümsemesi solmuştu. "A-ah üzgünüm Chanyeol hyung. Bence üzerindeki kombin güzel. Bunu al. Ben kasaya gidiyorum."dedi ve kasaya ilerledi.
Chanyeol kabine dönüp üzerini değiştirdive kasaya gitti.
Kasaya geldiğinde kasiyerden özür dileyen bir Baekhyun beklemiyordu. Baek cüzdanını karıştırıyor , sıranın arkasındakiler ise bağırıyordu. Chanyeol hemen Baekhyun'un yanına geldi ve kasiyere kredi kartını uzatıp"İkisini de buradan çekin"komutunu verdi.
Baek sadece ona bakıyordu. Yeol ise ikiainin eşyalarınını paketleyip Baek'i kolundan tutarak dışarı çıkardı. Ama kızgındı.
"Yah! Parn yoksa neden kasaya gidiyorsun?!?"diye bağırdı. Baek'in gözleri dolmuştu."Ü-üzgünüm"diyebilmişti sadece.

Onu arkadaşı sanıyordu ama diğerlerinden hiç bir farkı yoktu. Hem de hiç...
***************************
Selam! Nasılsınız? Ben kitap bölümlerini önceden defters yazıyorum sonra wattpad'e geçiriyorum. Yani Yb ler hazır.5 bölüm hazır yazılı.40 tane okuyan var voteler 6,7 tane lütfen okuyanlar oy versin . Neyse yb de görüşürüz.👋👋👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CRUSHEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin