He sevdiyim melek seytan olupdu sevgi gozmu kor edip ne buynuz ne quruk tek gorduyum qanadli bir melek imis saxda ....
Ama bu seytan o biri seytanlardan bir az ferkli.... Gorkemi melek zahiri seytan bir sozle qara melek imis.... He ferit mene yenice cekdiyi bir foto gorsetdi Adanin seklini qeseng dusmusdu verdiyi pozami yosa qara melek olmasina gore yox sadece meni aldadarken bele yaxsi dusmek isdemis axi men ona deyer verirdim axi men ona sevgi bexs edirdim axi men ona axi men ona ......
Saysiz kelmeler heyat daha deye bilmediyim cox seyler verirdim hetda o qeder deyer verirdim ki bunu sekile baxarken susqunlugumla anlatdim....
Her zaman sekilere baxanda pis dusmusem deyirdi bu sekli ozune gorsedecem belje beyendi axi bu bizim hec vaxt cekdirmediyimiz pozadadi....
Cox cekmedi mehelede onu gordum bu sekli gorsedtim he susmadim cunki her zaman susurdum o susqunlugumdan sevgimi anlamayip qoy danisim ki nifretimi anlasin...
Ureyimden bir soz kecdi dedim...
-feride demisdim sebir et zamanla duzeler... ayrildigi gun
Amma sef demisem indi feride yox Ada sene deyirem, amma ferqli bir sekilde....
Deyirler senin ureyinin sesi saatin eqrebinin sesi tek deyil Zamaninda sekisle meskul oldugun carpayinin sesi imis... Sadece her sey tek bunuda ferqli anlamisam... Neceki ozumu liman seni su fikirlesirdim, limanlar her zaman dolu sular azalsada coxalsada qurmaz sanirdim ya indi anladim limanlar dolu olar anca her zaman ter ediler ferqli insanlar gelir sular azalar coxalar qurumasada qirilan limanlar olar menim ureyim tek.... Ele deyilmi sencede....
Susursan danismirsan mende susurdum danismirdim bir vaxlar... Deylecek sozum olmadigindan deyil o sozleri sene gozlerimle anlada bilerem deye dusunurdum... Herden gozlerine uzun uzun dalardim herden se gozlerinden gozlerimi qacirardim nedenmi baxirdim?!
Baxsimla anadigimi sanirdim...bes nedenmi gozlermi qacirirdim herden!?
Seni bezi sozlerimle qirmayim deye.... Ama bax qacirdigim o gozler sene baxir biraz ferqli evel fotoda indi burda, susma danis sende susmakla menim tek olarsan...daha sozuvu kesmeyecem narahat olma sen danissan men onsuzda susacam yene sozum olmadigindan deyil sadece qalani yene sene gozlerim deyecek ama yene de ferqli aglayarak...
axi sen meni deyisdin