Simt o durere puternica in capul pieptului si in șoldul drept. Nu vad nimic , nu aud nimic , totul e negru bezna in jurul meu. Incerc sa deschid ochii , insa pleoapele ma dor foarte tare. Le simt grele , ca pe niste pietre. Deodata aud un sunet ciudat. Nu imi pot da seama de la ce vine.
Brusc , deschid ochii care mi se fixeaza pe tavan. Este facut din ceva metal , este gri ruginit cu o teava sparta. Din teava incepe sa picure apa peste mine , care provoaca si sunetul ciudat.
Incerc sa ma ridic in sezut dar simt o inepatura puternica in șold , apoi cu un tipat ingrozitor cad inapoi la pamant. Incerc sa-mi ridic doar capul si ma uit catre soldul meu - era plin de sange. O panica uriasa ma cuprinde. Vad langa mine un cutit insangerat , iar cand ridic mainile sa-l apuc , imi dau seama ca inot intr-o balta de sange. Pielea de pe piept imi era ciopartita. Durerea mortala incepea sa ma cuprinda.
M-am gandit sa strig dupa ajutor , dar stiam ca e degeaba : nici o usa , nici un geam. Inchid ochii involuntar in timp ce lacrimi pline de agonie imi parasesc pleoapele obosite.
Trece timpul , nu stiu cat dar stiu ca trece mult. Astept sa mor , sa scap de durere. Stiu ca sunt pe moarte...si imi doresc asta. In acest moment tot ce vreau este sa mor , sa scap de agonie , sa ma intorc intr.un abis negru necunoscut. Simt , la un moment dat , cum gura mii se umple cu un lichid cald , cu un oarecare gust de fier. Imi dau seama ca este sange. Ma gandesc daca mai am mult pana mor , daca mai pot rezista sau daca ar trebui sa inghit sangele sa mor direct. Dar asta ar insemna poate o sinucidere.
Brusc se aud batai in pereti. O panica ma cuprinde. 'Poate cel care m-a adus aici a venit pentru a continua ce a inceput.' gandesc speriata." Amanda suntem aici ! " aud doua voci cunoscute.
Incerc sa fac conexiuni intre voci si persoane , insa degeaba , nu-mi pot da seama cine e acolo.
" Tine-te tare ! " tipau ingroziti. Imi dau seama ca sunt o fata si un baiat dupa voci.
Scot un sunet , cu ultima mea putere , apoi vad o lumina orbitoare. Vad doua siluete in fata care ,banuiesc eu , ar fi cele doua persoane. Brusc aud o alarma asurzitoare si deschid ochii.
Ma ridic din pat cu rasuflarea luata. Ma uit in jurul meu. Camera ruginita disparuse - eram iar in camera mea. Insa gustul de sange inca il puteam parca simti in gura. Eram atat de ingrozita de visul acela , incat inca puteam simti efectiv durerea cutitului in mine.
Incerc sa imi amintesc fiecare element din camera aceea. Simteam ca am mai fost acolo candva in trecut. Sentimentul de dejavu ma apasa in piept si devin mai speriata.
De ce as visa asa ceva ?
De ce imi este cunoscut locul ?
Cine erau cele doua persoane care ma strigau ?Imi pun intrebari neincetat , insa im zadar. Nici un raspuns logic nu imi trece prin minte. Iau o foaie si un pix si incep sa descriu visul , cat imi pot aminti din el , apoi recitesc ce am scris. Observ ca cel mai folosit cuvant in descrierea visului este "sange" . Ma stramb putin la foaie apoi incerc sa caut pe internet semnificatia acestui cuvant in vis.
La rezultate imi apar mii de variante. Le citesc pe primele trei.
' in vis , sangerand a te visa , vesteste o moarte apropiata...'
Inghit in sec.
' a visa sange pe tine sau pe haine vesteste o decadere in viata ta , o cearta cu persoanele apropiate...'
Un sentiment de panica ma cuprinde.
' a te visa sangerand pana la moarte , vesteste faptul ca ti-ai omorat moartea...'
Suflu afara tot aerul pe care il tineam in plamani.
Incerc sa nu ma las invaluita de panica si imi notez cea de a treia semnificatie - aleg sa o cred pe aia.
Desi , este cam imposibil ca un element dintr-un vis sa-mi prezica viitorul. Nu cred in prezicerea viitorului , insa panica ramane prezenta. Imaginatia mea bogata ma face sa cred tot ce citesc , desi , adanc in sufletul meu stiu ca nu este posibil.