Atvažiavau pas Zayn. Net nesibelsdamas įėjau į jo namus. Atsisėdau ant fotelio ir laukiau Zayn. Išgirdau kažkieno žingsnius. Atsisukau ir išvydau Zayn. Susikirtome rankomis ir jis prisėdo šalia.
- Mažutė, ateik!-Pakvietė kažką Zayn ir atėjo toji blondinė su chalatu.
Ji atsisėdo šalia Zayn, bet jis ją pasodino ant jo kelių. Jos akys buvo išraudusios, o po akim buvo didelė mėlynė.
- Ką veiksime?-Paklausiau nutraukdamas nejaukią tylą.
- Sugalvok kažką, o aš tuoj grįšiu.-Sumurmėjo kai suskambo jo telefonas ir išėjo.
Claire žaidė su savo pirštais ir suko sruogas aplinkui pirštą. Nežinau kodėl, bet būtent šią akimirką norėjau susirašinėti su Chloe sesė.
Banana69: Hi
Išsiunčiau ir išgirdau keistus garsus iš antro aukšto. Claire pašoko nuo fotelio ir nubėgo į viršų.
Painfulsmile: Hey, netinkamu laiku parašei...
Banana69: Kodėl?
Painfulsmile: Mano vaikinas už sienos kalba su telefonu, o apačioje sėdi jo draugas ir nujaučiau, kad jie važiuos į klubą pasismaginti...
Banana69: Aš kaip tik dabar taip pat važiuosiu į klubą su draugu pas kuri dabar esu :D
Painfulsmile: Atleisk, bet jis jau baigė pokalbį. Ate.
Grįžo Zayn ir man užteko pamatyti jo šelmišką šypseną, kad suprasti, jog važiuojame į klubą. Linktelėjau ir atsistojau. Zayn čiupo savo automobilio ranktus ir išėjome iš namų.
Banana69: Ką veiki?
Painfulsmile: Persirengineju, o tu? (:
Banana69: Važiuoju su draugu į klubą.
Painfulsmile: O mane mano vaikinas paliko ir iškeitė į avį...
Banana69: Avį? :D
Painfulsmile: Na taip, jo draugas panašus į avį, nes turi ilgus bei garbanotus plaukus.
Banana69: Įžeidei mane, nes aš irgi taip atrodau... ):
Painfulsmile: Sorry kudliau, nenorėjau )):
- Harry, lisk iš savo telefono. Atvažiavome.-Sukikeno Zayn ir pasuko į automobilių aikštelę.
Banana69: Atleidžiu, iki ((;
Įkišau telefoną į kišenę ir su Zayn išlipau iš automobilio. Įėję į klubą atsisėdome prie baro. Užsisakiau degtinės ir Zayn jau spėjo dingti. Užsiverčiau visą stiklinę degtinės. Užsisakiau dar. Taip ir išgėriau šešias stiklinės... Atsistojau ir lėtai ėjau iki išėjimo. Man dabar reikalinga Grace. Įsėdau į Zayn mašiniuką ir išsitraukiau telefoną, kad paskambinti Grace. Telefone buvo Painfulsmile žinutė.
Painfulsmile: Ate (;
Spjoviau į ją ir surinkau Grace numerį. Liepiau jai atvažiuoti prie šio klubo, bet ji man prieštaravo.
- Kalė, neši savo didelę subinę čia!-Surikau į telefoną.
- Aš tau ne kalė, Styles! Susirask kitą žaisliuką ir žaisk su juo!-Sušuko, bet tai išėjo lig dėjone. Ji dabar duodasi su kažkuo, o mane paliko. Puiku.
Banana69: Kit tue si? (Kur tu esi?)
Painfulsmile: Labas, o kas nutiko ir kodėl taip keistai rašai?
Banana69: Nr tascvo rewjaks kake. (Ne tavo reikalas kalė.)
Painfulsmile: Ką?
Banana69: Tyu pijiai suoeanyi mane. (Tu puikiai supranti mane.)
Painfulsmile: Aš tavęs nesuprantu.
Banana69: Nqspsinetinek mes osgsilrsi. (Neapsimetinėk, nes pasigailesi.)
Painfulsmile: Parašyk, kai išsiblaivysi.
Banana69: Cekniop ave! (Velniop tave!)
Numečiau telefoną ant galinės sėdynės ir trenkiau su kumščiu į vairą. Kaip ji mane nervina. Užvedžiau automobilio variklį ir grįžau namo. Zayn kvailas, nes paliko automobilyje raktus, bet manau jam jų iki rytojaus neprireiks.
♥ Nuomonių prašau! ♥
Ps. Kartais dalys bus gan ilgos, o kartais gan trumpos, tad nesistebėkite ((;