Det ringer på nede ved hoveddøren.
Thor og jeg går der ned og åbner, det er Anthon. "Hej." Siger jeg "hej d/n." Svare Anthon jeg smiler til ham. "Hva så Lief?" Spørg Anthon "ikke så meget Anth." Anthon og Thor krammer og vi går derefter op på mit værelse. "Hold da op skal jeg samle alt det der?" Spørg Anthon, jeg nikker og griner lidt. "Ha ha Anth jeg kan ikke finde ud af det mere." Siger Thor mens han griner lidt, "ha ha Thor den store handymand kolon." Griner Anthon. Vi flækker alle 3 af grin, de var nu hyggelige at være sammen med, tænkte jeg. "Når jeg må heller se om jeg kan få noget samlet he he." Siger Anthon "skal jeg hjælpe?" Spørg jeg. "Ja meget gerne." Svare Anthon og smiler til mig. Vi begynder alle 3 at hjælpes ad med at samle tingene, det går meget godt og efter 4 timer er alt samlet. "Tak for hjælpen bois." Siger jeg glad, "det var så lidt." Siger Anthon og Tor i kor. "Når men d/n jeg skal til at hjem, det var hyggeligt." Siger Thor "ja det var." Svare jeg og smiler. Jeg føler Thor ned til døren og går op til Anthon bagefter.
"Skal jeg hjælpe dig med at sætte tingene på plads?" Spørg Anthon sødt, "ja meget gerne." Svare jeg. Vi indretter værelset og pakker tingene fra mine flyttekasser ud, vi sætter billeder op, pynter med pudder på dobbelt sengen osv. Til sidst finder jeg et billede, billedet er det selfie af mig og Alba som jeg tog aften inden jeg skulle her over til Kbh. Jeg sætter det på mit sminkebord og står og kigger på det. "Hvem er det søde?" Spørg Anthon, "min lillesøster." Svare jeg med en trist stemme. "Hvor er hun henne?" Spørg Anthon, "hun bor hos en af mine mors veninder der hedder Diana." Svare jeg. "Hvorfor bor i ikke ved jeres forældre?" Spørg Anthon stille, "mine forældre døde for kort tid siden i en bilulykke." Svare jeg trist og fælder en tåre, jeg tørrer den hurtig væk, fordi jeg ikke ville græde foran Anthon. "Undskyld hvis jeg spurgte for personligt? Jeg er ked af det med din familie." Siger Anthon stille, "det okay." Svare jeg og kigger på Anthon, jeg tvinger et smil frem. "Når men jeg skal os til at hjem af, men dit værelse er da blevet så granola." Siger Anthon og smiler til mig, "ja det blevet rigtig flot, jeg er rigtig glad for at du ville hjælpe." Siger jeg og smiler til Anthon. Vi går ned i gangen, Anthon tar sine sko på og sin jakke. "Vi ses søde." Siger Anthon og giver mig et kram. "Ja vi ses Anth." Svare jeg og smiler til ham.
YOU ARE READING
Et nyt kapitel
RandomSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...