Yaz tatilin 9uncu gunundeyiz.Evde kimse yoktu annemin nobeti varmis o yuzden hastaneye gitti babam bugun tam gun kalcakmis annem nobetcj dige babamda nobet sirasi almis babamlarin iside aynidoktorlar hibj mobet tutuluyor. ablam ise dershanedeydi ben ise evde avanak avanak bir ikinci kata cikiyorum televizyon izliyom.sonra bahceye inip salincak biniyorum.artik yeter diye bagirdim .gittim bahceye havuzda yizmeye basladim yarim saat havuzda oyalandim.sonra telefonu elime alip kuzenim tugce' yi aradim.evlerimizin arasi 1saati bende anneme haber verip onlarin evine gittim.yolda canim cok acayip sikildi teyzem ogretmen oldugu icin malesef evdeydi.enistem cocok doktoruydu o yuzden evde degildi ben gelor gelmez hemen ust katta ciktim nin odasi tugce'nin odasi 3kattaydi teyzemlerin evi ayni bizm ev gibiydi.tugce odasinda arkadaslatiyla mesajlasiyodu .hemen kapiyi hizlica kapatim ve o sesle tugce kafasina ban cevirdi hos geldin dedi ben de hosbulduk dedim.tugce benden bir yas buyuktu ama ben ona tugce diyodum .kuzenlerim arasinda en kucuk tugcenin kardesi gunesti.o 5incj sinifa gidiyodu onu gorunmeden hemen ciktim cunku onun odasi 2ci kattaydi neyse zaten ona gorunmeden geldigim iyi oldu bosver. Neyse tugce bana anlatmaya basladi beni seven biri si varmis diye bende kim mis o dedim adi ramazanmis fotografini gosterdi cok yakisikliydi jandarma bolumu okuyomus .bende dedim ki sende buyuk dedim tugce ise olsun.cok yakisikli dedi .arastirip cevapimi ondan sonra vercem dedi .cevap mi dedi .cikma teklifi mi etmis inanamiyorum. Size demis miydim tugce benden bir yas buyuk diye benden buyuk olmasaydi suan gercekten elimde kalmisti cunku bana senj seven birisi yok diye bagiriyordu. Neyse bagira cagira dovise batisa dedikodu ede ede vakit gec olmustu eve gitmem icin teyzem arabayla beni bizim eve birakti.
Kapinin onune geldigimde bir erkek bizjm kapiyinkiracakmis gibi vuruyordu bende
-napiyosun sen dedim.
-merhaba buranj sahibj siz misiniz .dedi.
-merhaba diyo daha yaa seni ne isi var bizim evi onunde.
-allahta merhaba dedik.
-sorun ne .diyil konuya girdim
-yantarafi anahtarini size birakmoslar
-neden biz neden.
-allah allah biz yantarafi sati aldik sahibide anahtari size birakmis.
-yoo ben eve simdi geldim bana anahtar vermedimler .
-zaten size vermemisler.
-aylin hanima vermisler galiba siniz anneniz oluyor.
-hadi abicim ikile bizde anhtar falan yok hadiiiii.
-abi deme lazim olur:))))