Pabudau nuo bjaraus skausmo galvoje. Suburbėjau ir atsistojau. Nuėjau į virtuvę. Ieškojau vaistų nuo galvos, nes aš tuoj sprogsiu. Neradau jokių vaistų. Susinervinęs nubraukiau ranka viską kas buvo ant stalo paviršiaus. Sudužo vaza. Nusikeikiau ir išmečiau sudužusią vazą. Pirmą ir paskutinį kartą ją matau.
Išgėriau vandens ir grįžau atgal į lovą. Atsiguliau ant lovos ir tiesiog stebėjau lubas. Gal man nuvažiuoti į Londoną, pasilinksminti? Nebuvau Londone po Chloe mirties. Pasiėmiau nuo spintos kuprinę ir įmečiau pora rūbų ir kitų man svarbių daiktų. Persirengiau ir pasiėmęs kurpinę išėjau iš namų. Įsėdau į automobilį ir numečiau kuprinę ant galinės sėdynės.
Banana69: Hey, atleisk dėl vakar. Aš buvau girtas.
Painfulsmile: Nieko tokio, visi mes kartais išgeriame (;
Banana69: Turi Skype?
Painfulsmile: ...Yeah
Banana69: Pakviesk: hazbanan
Painfulsmile: Ok :D
Mane pakvietė Bestrong45. Sutikau ir paskambinau jai.
Išgirdau jos švelnų balsą ir visai pamiršau, kad užsidegė žalia šviesa.
- Labas.-Pasisveikino jis ir jaučiu, kad ji šypsosi.
- Hey.-Taip pat pasisveikinau ir paspaudžiau greičio pedalą.
- Ką veiki?-Paklausė ji.
- Važiuoju į Londoną.-Atsakiau.
Ji staiga nutylo.
- Palauk šiek tiek. Aš tau paskambinsiu.-Pasakė, bet nebaigė pokalbio. Nusprendžiau ir aš nebaigti pokalbio ir paklausyti ką ji veiks.
- Zayn!-Sušuko ji gan garsiais. Dar vienas Zayn.-Aš noriu aplankyti Chloe kapą.
Klausiausi atidžiai.
- Clai... Kalė, kas ten klausosi mūsų pokalbio!-Suriko turbūt jos vaikinas ir baigė pokalbį.
Padėjau telefoną ir pamačiau priekį ženklą, kuriame buvo parodyta, kad išvažiavau iš Bradfordo. Iki Londono 277.61 km. Greitai jau sutems, tad pernakvosiu Chesterfielde. Iki jo nuo Londono maždaug 96 km.
Chesterfield rytas
Pernakvojau Chesterfieldo viešbutyje. Pasiėmiau savo kuprinę ir net nepusryčiaudamas išėjau iš viešbučio. Įsėdau į automobilį ir suvalgęs sneakers, išvažiavau iš Chesterfield. Iki Londono 211.47 km. Laukia ilga kelionė.
London
Važiavau link kapinių kuriose ilsisi Chloe. Sustojau prie kapinių ir išlipau iš automobilio. Priėjau prie jos kapo. Ji mirė prieš trys metus... Uždegiau žvakės ir pastačiau ant Chloe antakapio. Išmečiau senas gėlės ir pastačiau naujas.
- Tu Harry?-Paklausė kažkoks vyriškis kuris taip pat stovėjo prie Chloe antkapio. Kodėl aš jo anksčiau nepastebėjau?
Linktelėjau ir nusukau akys į antkapį.
- Aš Ryan, jos brolis.-Atsimenu jį iš pokalbio su Chloe per snapchat.
- Mūsų šeimai buvo šokas kai ji mirė. Tėvai susirgo, Daniel išvyko iš šalies, o Claire kai sužinojo apie Chloe mirtį, išvis nebuvo pas mus užsukusi. Na, nors ji ir retai lankėsi pas mus, bet dabar išvis nelanko nei manęs, nei tėvų.-Papasakojo jis kaip jaučiasi Chloe šeima.
- O kas toks Daniel ir Claire?-Paklausiau ir vėl atsisukau į Ryan. Jis aukštas, raumeningas, juodaplaukis vaikinas. Ryan vilkėjo juodą ilgą paltą, juodas plačias kelnės ir juodus batus.
- Daniel brolis, o Claire įvaikinta.-Ramiai pasakė ir išėjo.
★ Please, nuomonių ★
Nuotraukoje Ryan