Det banker på døren og min mor kalder på mig så jeg skynder mig ned med Emilie i hælen på mig. Da jeg ser Kasper skynder jeg mig hen og og hopper ind i han åbnede arme og kysser ham bagefter. Da vi er på vej op siger Anthon "har du fået en kæreste Emma" "det har jeg haft i ca en måned hvorfor" svare jeg " jeg spørger bare har bare ikke hørt at du har en kæreste du må passe godt på min søster" svar han "skal jeg nok gør" svare Kasper. Vi er på vej op til mit værelse jeg spørger om de er tørstige de siger nej tak jeg nikker bare og siger jeg går ned og tager noget at drikker de nikker. Jeg kommer ned i køkkenet og tager en vand flaske i køleskabet og går tilbage på mit værelse. Jeg åbner døren til mit værelse og ser et syn jeg ikke har lyst til at se min bedste veninde kysser med min kæreste "HVAD FANDEN LAVER I" råber jeg de skynder sig at rygge fra hinanden. De siger ikke noget men kigger bare på mig jeg skynder mig hen til Kasper og tager fat i hans hånd og går over til Emilie og tager hendes hånd og trækker dem begge med ned og ud i gangen "jeg synes i skal gå" siger jeg med tårene ned af mine kinder. De nikker og begynder at tage deres sko og jakke på og skal til at gå da jeg siger til dem begge "Kasper jeg slå op og Emilie vi er ikke veninder mere" "men Emma" når de at sige enden jeg smækker døren i hoved på dem.