"Saçmalamak"

112 16 14
                                    

"Heyecanlımısın ?"diyerek Deniz söze başladı.Devamında ne konuşacakları hakkında hiçbir fikri yoktu öylesine başlamıştı bu konuşmaya.

"Ne konuda ?"

"Büyük bir iş var.Düşman oldukça güçlü"

"Benim kadar değil."

"Kendine hep böyle övermisin?"

"Benimle ilgili bir gazete haberi falan mı yapıcaksın?"

"Hayır sadece senin nasıl bir götlek olduğunu anlayacağım."

"Wow iyi buna sevindim.Anlatılanlara göre ben gelmeden önce sen ve yanında ki paltolu adam bu tarz işlerde çalışıyormuşsunuz.Sonra sen gittin ve ben geldim.Bana gelince bir zamanlar bir kız kardeşim vardı hayatımdaki tek amaç onu korumaktı  ve ben bunu başaramadım şimdi nerde olduğuna dayir hiçbir fikrim yok."

"Hâla kendini tanıtmadın."

"Baktığın adamın içi sandığın kadar kolay bir labirent değil tatlım.Beni pek anlayabileceğini sanmıyorum."

"Neden? Kendini ifade etmek de zorlanıyormusun ?"

"Hayır.Sen beni neden bu kadar merak ediyorsun?"

"Yanlış anlama sadece konuşmak istedim seni düşündüğün kadar da merak etmiyorum bunu bil.Otelde olan bir kafe olmasına rağmen,kahvesi baya iddalıymış,iyi geceler."

Deniz onunla konuşma isteğinin bile aptalca olduğunu düşündü.Kendini beğenmiş pislik biriydi.Kafeden ayrıldı merdivenlerden hızla çıkmaya başladı ve birine çarptı.Bu Bay Pröftü.

"Berk bizi mi dinliyodun?"

"Deniz?Sen âşık mı oluyosun?"

"Ne saçmalıyosun?"

"Tamam şu soruları bir kenara bırakalım.Götlek bir herifle neden  bu saatte konuşmak istedin?"

"Sandığın kadar götlek de- tamam şu göt kelimesini unutalım.Onu tanımaya çalışıyorum aynı işte ve görevdeysek onun kim olduğunu tam olarak bilmemiz gerekiyo.Kendinden bahsetmesini istedim,o da iyi yırttı."

"Sana ne anlattı?"

"Önceden bir kız kardeşi olduğundan    Ve onu hep koruduğundan bahsetti şimdi nerde olduğunu ölüp ölmediğini bile bilmiyormuş."

"İyi yırtmış.Müge Anlı'ya haber verelim."

"Kapa çeneni."

"Pek bir şey konuşmamışsınız.Bir an bir ilişkiniz olduğunu düşünmüştüm."

Deniz Bay Pröfe bu saçmalıklarından sonra göz devirdi ve odasına geçti.Emir ve o mu ? Tekrar tekrar gülüyordu...

Odası harikaydı yatağına geçti ve hafif oturdu.Çok yumuşaktı!Biraz sallandı ve biraz daha,yatakta zıplamaya başladı bu çok eğlenceliydi.Tavana değip değemiyeceğini merak ediyordu şuan ne kadar çocuk olduğunun farkında bile değildi zıpladı zıpladı sonra kendini bıraktı ve Evett!!! Yine o yumuşak yastıklarla buluştu.Kalktı üzerini değişti.Ufak şirin buzdolabından bir şeyler atıştırdı.Bu saatte böyle şeylerin yenmemesi gerekiyordu -tabi bu uzmanların fikriydi,tabikide hunharca yiyecekti- banyoya geçti dişlerini fırçaladı,saçlarını topladı.Artık dolu bir karın ve temiz dişlerle uyumaya hazırdı.Cici bir kız gibi hissediyordu kendini...

                       ***

"Benden pek şüphelendiklerini düşünmüyorum efendim.....Evet evet onlardan biri gibiyim hâla........Deniz mi ? Bana âşık oluyor gibi........Tabi bu sizi ilgilendirmiyo özür diliyorum efendim.......Bir kaç gün sonra orda olacağız.Onlar saldırmadan önce size haber vermiş olurum.İyi geceler"

Emir telefonu kapattı.



                  -------------------------


Gercekten okuduğunuz her kelime için teşekkür ederim!Daha hızlı bölüm yayımlama mı istiyosanız lütfen oylamayı eksik etmeyin.Hepinizi çok seviyorum! Çok teşekkürler! 😍😊💞✨✌️

Son kurşunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin