Capitolul 5 : - Lucy si Lola -

330 23 3
                                    


( Suga ) 

   Am asteptat sa adoarma . Stateam si ma uitam la un film , iar ea adormise de mult cu capul la mine in poala . Ma mai uitam cateodata la ea si zambeam . Abea astept sa ma joc cu ea . Asteptpt sa adoarma calumea , iar apoi o duc la ea in camera unde o intind cu grija la ea in pat si o invelesc . 

   Ii las un sarut pe frunte apoi plec  pe afara in cautarea prazii . Ma duc in Club si logic ca mi-am gasit si hrana . 

- urmatoarea zi -

   Imi deschid ochii si incerc sa imi dau seama unde ma aflu . 

He Ra : - Esti mai bine ?

- Ce s-a intamplat ?

He Ra : - Ai venit beat si plin de sange . 

- Ai anuntat pe cineva ?

He Ra : - Nu sunt nebuna . Normal ca nu am anuntat pe nimeni . 

- Mersi . 

( He Ra )

  Ma uit la el , iar apoi fara sa imi dau seama pe moment ce fac ii sar in brate si incep sa plang . 

Suga : - Ce s-a intamplat ?

-M-ai speriat aseara .... Am Crezut ca era sangele tau ...

Suga : - Nu scapi tu asa usor de mine . 

- Sper . 

  Ma mangaie putin apoi ma ia pe sus .

- Ce faci * ma balbai *

Suga : - Te duc la bucatarie . Azi fac eu de mancare .

- Abea astept sa vad cum gatesti * ii zambesc la fel facand si el *

( Lola ) 

   Cobor jos din autobuz si ma uit dupa Lucy ... Unde esti pitic ? De ce nu te vad ? Ma uit in stanga si in dreapta insa nu o zaresc . Ma decid sa o sun sa vad unde e si chiar atunci cineva imi sare in spinare . 

- Ce morti mei ?

x : - Bau !

- Ce drac faci tu ?!

Lucy : - Fac pe rebela . 

  Si atunci incepem sa radem . Am oprit la un magazin sa iau o sticla de apa , iar apoi am pornit din nou spre casa lui Go He Ra .

   Mergem noi ce mergem pana cineva intra in noi . Mai precis doi tipi . Aveau sapca in cap si masca pe fata . Ma uit la rebela de Lucy si apoi sarim pe ei sa le dam omorul . Si cum nu era nimeni pe strada nu ne-am potolit numai cand ......

( Lucy ) 

   La dam la tipii aia doi bataie pentru ca nimeni nu intra in noi insa ne oprimi cand au inceput sa se vaite . 

Lola : - Sa-mi bag ....

- Sunt V si Jungkook! 

Lola : - Jungkook !!! * sare la el in brate ca si mine numai ca eu la V *

- Si acum ce facem ?

Lola : - Ii legam si ii ducem la He Ra sa ii aratam captura noastra . 

- Bine . 

( Lola ) 

    Eu il iau pe Jungkook pe sus , iar Lucy il trage pe V dupa ea . 

- Auziti aici . Ma ascultati voi doi ?! 

   Ei dau din cap 

- V e greu de carat pentru rebela asta mica ,iar daca continuam asa vom parea dubioase si vom avea probleme . Asa ca mergem frumos la prietena noastra cu un taxi . Inteles ?! Si sa nu scoateti un cuvant . Da ?!

   Ei dau din nou din cap . 

 ( Go He Ra )

   Stau linistita si ma joc pe tableta cand dintr-o data cineva bate la usa . Ma ridic si ma duc sa deschid . Lola si Luchy alte doua prietene , tot romance  intra in casa ca uraganu cu doi tipi dupa ele care erau legati . Logic ca o voi folosi in carte . 

- Ce copii ... Se vede ca v-am facut cu Suga . * in romana ca cei doi sa nu inteleaga *

Lola : - Dar mama ! Uite ce am prins !

Lucy : - V si Jungkook !

- Doamne ! Dati-le drumul chiar acum !

Lola : - Hai in camera . 

Lucy : - Si tu V .

- Drept ! Eliberatii de tot !

V & JK : - Mersi He Ra ! 

- Nu aveti pentru ce . 

Lucy : - Mamico !

Lola : - Ve vrea sa insemne asta ?!

Suga : - M-am intors .... Oh , va las singuri nebunaticilor . * rade *

- Treci inamot pervers mic ce esti !

Suga : - Dar nu intrerup nimic ?. Sau vrei sa ma g=bag si eu ?

- Ya ! 

Suga :  - Gata am terminat  . * rade *

 - Nu trebuia sa ii rapiti . 

V : - Da  . Trebuia sa veniti aici . 

JK : - Noi stam cu un etaj mai sus . 

Lucy : - Acel moment penibil . 

Lola : - Clar .... 



vampirulWhere stories live. Discover now