Oczami Alex'a
Po skończonej rozmowie na Kiku pożegnałem się z chłopakami i poszedłem do studia. Spędziłem kolejne godziny na breakdancie.
Gdy uznałem że jestem zmęczony postanowiłem wrócić do domu. Wracając wstąpiłem do sklepu, bo nikt z tych debili pewnie na to nie wpadł. Kupiłem kilka najpotrzebniejszych rzeczy i udałem się do domu. Wszedłem, nie zwracając uwagi na chłopaków i rozpakowałem zakupy.
Poszedłem do chłopaków i dopiero teraz zauważyłem co oni robią. Connor biegał z majtkami w serduszka z napisem kocham Connor'a, na głowie. Ashton z Chrisem mieli wojnę ketchup vs musztarda.
-Ej, chłopaki spokój! Idźcie się przebrać a za 5 minut próba w garażu.
Po wyznaczonym czasie wszyscy staliśmy przy instrumentach. Ja mam wokal i gitarę. Connor i Ashton też przy gitarach, a Chris na perkusji.
- To co gramy?
-She's perfect! Life!– Krzyknął Ashton i Connor w jednym momencie.
- Ehh, to gramy najpierw Violet, potem She's perfect , Life a na końcu Smile.
Zagraliśmy te piosenki i rozeszliśmy się do pokoi. Mieszkaliśmy w dość dużym domu tylko we czwórkę. Poszedłem do Connor'a pomóc mu się spakować. Wyjeżdża na tydzień do Jersey City do rodziny. Ten debil nie spakowałby połowy rzeczy gdybym mu nie powiedział o tym. Jak skończyliśmy poszedłem do siebie.
Ponieważ Victoria nie napisała, zrobiłem to ja.
Alexoxo: Elo, Vicky
vSashav: Hey
Alexoxo: Nie przeszkadzam?
vSashav: Może trochę, ale dam radę
Alexoxo: Jak coś to mogę napisać później
vSashav: Nie, jest ok.
Alexoxo: A w czym przeszkadzam?
vSashav: W nauce to kartkówki
Alexoxo: Z czego?
vSashav: Geografia
Alexoxo: Ojjj, słabo
vSashav: Ja tam nawet lubię
Alexoxo: Aha xd
vSashav: A ty Cr?
Alexoxo: Nudzę się , więc napisałem.
vSashav: Spk
vSashav: Ok, skończyłam
Alexoxo: Więc...
vSashav: Więc?
Alexoxo: Więc jakie jest twoje hobby?
vSashav: Ojj będzie tego nawet dużo
Alexoxo: Mamy dużo czasu
vSashav: Więc w skrócie kocham tańczyć, trochę śpiewam. Ogólnie jestem koniarą forever. W zimie jeżdżę na łyżwach.
Alexoxo: Co tańczysz?
vSashav: Tańczyłam przez 2 lata towarzyski, przez 3 lata balet, a nawet ludowy przez jakieś pół roku. Aktualnie mając 17 lat od 5 lat tańczę tylko nowoczesny.
Alexoxo: Wooow...
vSashav: A ty czym się interesujesz?
Alexoxo: Już 7 rok tańczę breakdance. Mam zespół z chłopakami z którymi mamy dom. Lubię snowboard. I chyba tyle
vSashav: To mamy nawet podobne hobby
Alexoxo: Nom
vSashav: Gdzie mieszkasz?
Alexoxo: Adelajda, a ty?
vSashav: Jersey City
Alexoxo: Ooo, fajnie
vSashav: Może być
Alexoxo: Już 22, lecę spać bo nie dam rady wstać na trening
vSashav: Breakdance?
Alexoxo: Oczywiście
vSashav: Spk, nq
Alexoxo: Nq
Oczami Alex'a
Ooo... Jersey City. Przecież tam jedzie Connor. Hah ciekawe czy by ją spotkał. Raczej nie. Victoria to popularne imię, a przypadki nie zdarzają się często. Jutro w południe mamy opijać wyjazd Connora. Potem poszedłem spać, zmęczony myśleniem. Taaak... Myślenie nie boli, ale męczy – Alex Ross.
********************
I jak mi wyszła perspektywa Alexa? Myślę, że nie tak źle.
YOU ARE READING
Violet [ZAWIESZONE]
Teen FictionVictoria Mystic - z pozoru zwykła nastolatka, która ma mnóstwo hobby. Głównie jest to taniec. Od 6 roku życia tańczy różnymi stylami, więc jest naprawdę dobra. Tańczyła przez 2 lata towarzyski, przez 3 lata balet, a nawet ludowy przez jakieś pół r...