Capitolul 1

137 16 5
                                    

Mestecam o bucata de guma,invartindu-ma intr-un scaun rotitor.

Eram la locatia secreta,unde toate lucrurile de paparazzi erau discutate,si unde erau publicate povestile si trimise catre reteaua tv.

Intotdeauna mi-a placut sa numesc acest loc ''Stupul''

Chiar acum,asteptam pentru Regina Albina a stupului,sau ar trebui sa spun Mama Paparazzilor,sau tehnic seful meu.Ea ar trebui sa imi dea textul de atribuire curand.

Momentan,ar fi niste exeritii de urgenta,unde cu siguranta o celebritate sau celebritati ar fi aparut neexplicat intr-o locatie.Atunci ar fi iesit din discutie.

Mai mult de 15 dintre noi ar fi sarit in dubitele noastre si ar fi condus pana acolo.

Sunt foarte speciala,lucrez aici de 2 ani,si inca cateva persoane ma numesc ''newb''.Un ''newb'' este un newbie,care inseamna ca inca sunt ''draguta si inocenta'' in conceptul paparazzilor.

Eu doar vorbesc cu co-echipierii mei,pentru ca sincer,erau,defapt foarte snobi.De asta probabil snobii au munca de a irita celebritatiile lumii,iar acum toatalumea crede ca sunt una de-a lor.Wow,super nu?

Nu mi-am dorit slujba asta...Dar era singura mea sansa,chiar.Totul a inceput cand am mers la colegiu pentru un curs de fotografie.Am vrut sa fiu unul dintre fotografii astia professionali care fotografiaza modele si totul pentru photoshootinguri.Dar totul a coborat in jos de atunci.Nicio companie de fotografie nu m-a vrut,credeau ca sunt prea tanara,si ca nu aveam vreun potential adevarat.Am fost doborata literar,dar locul asta ma accepta cu recunostinta.Si sa fii un paparazzi era la fel de aproape ca si a fi un fotograf.Ei bine...Asa cred.

Asta este ce viata reala m-a invatat.Nu iti poti urma intotdeauna ce spun visurile daca lumea te ignora.Asa este.

Am fost rupta din gandurile mele cand l-am gasit pe Steve venind prin usa aplaudand si tinand camera.El avea 30 de ani.Cred ca sunt cea mai tanara de aici!Am 20,abia ce am facut 20 de ani luna trecuta.

Mergand cu Steve,am suflat un balon de guma inainte de a vorbi.

"Ce este cu fericirea asta?''Am intrebat nepasatoare.

''Avem aur pur in camera asta,Noelle.Asta imi ridica moralul!''Exclama el.

''Ce este in ea?''Am intrebat,ridicandu-ma pe varfuri ca sa vad camera.Da,eram scunda..Cam 5'3,Si Steve avea aprope 6 feet asa ca aveam o scuza.

Pe ecran era un video cu un baiat carliontat plangand.Arata speriat.

Tonurile persoanelor  il ''bombardau'',cei mai multi paparazzi.Arata ca si cum nu a putut respira vreodata,din cauza persoanelor care il inconjurau.

''Harry!Harry aici!''Asta a sunat ca Steve.

A inceput sa planga mai tare,vazand ca nu are cale de scapare.

Pana un cuplu de alti baieti l-au salvat.Blondul,cel cu parul negru,unul tuns periuta,si celalalt.Banuiesc ca el este cel mai invarsta doar din modul in care arata.

Pana am realizat

''Nu este One Direction?''Mi-am ridicat sprancenele.

''Yup,cu siguranta ei sunt''A ranjit.

Am continuat sa ma uit.Restul baietilor l-au incercuit pe Harry protectiv,incepand sa ii impinga afara.Unde era securitatea cand au avut nevoie?Huh.

''Este Harry Styles?''I-am intors.

''Da!''A exclamat.

M-am incruntat la urmatorul lucru pe care Harry a inceput sa il zica in acel video.

''Toti dintre voi,sunteti nimic,dar fara inima!''El inca avea lacrimi in ochi.''Voi trebuie sa realizati ca suntem oameni si nu putem trai asa.Sunteti bolnavi!''A urlat el tremurand,dar cel mai mult la camera lui Steve pentru ca el era chiar in fata lui.Si apoi clipul s-a terminat.

Am oftat

''Uimitor,nu-i asa?''A spus el emotionat.

Am dat din cap inainte sa plece.Am tras din ochi.Asta era o nebunie...

Unde e rautatea?L-am facut sa planga...Uhh.Da,asta era rau

----------------------------------------------------------

Gata si primul capitol.Sper sa va placa si sa scuzati greselile.Ne citim maine.:o3

Paparazzi(One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum