Η λύτρωση

309 23 16
                                    

Δυσκολεύτηκε λιγάκι να βρει το τάφο της γυναίκας που είχε πεθάνει μαζί με τους γονείς του, παρά το γεγονός ότι το είχε επισκεφτεί αρκετές φορές αλλά πάντα από μακριά! Πολλοί τάφοι προστέθηκαν περιπλέκοντας την αναζήτηση του. Μόνο το όνομα της ήξερε "Τζένιφερ". Δεν είχε ιδέα ποιο ήταν το επίθετο. Ωστόσο κατάφερε να το βρει. Πλησίασε διστακτικά με το κεφάλι σκυφτά! Δεν άντεχε να δει την φωτογραφία, τη φωτογραφία της γυναίκας που έχασε την ζωή του εξαιτίας του πατέρα του. Η ανάγκη για λύτρωση ωστόσο του έδωσε δύναμη και κατάφερε. Σήκωσε το κεφάλι του και είδε την φωτογραφία. Περίμενε, τι γινόταν εδώ; Κάποιος του έκανε πλάκα! Δεν πίστευε αυτό που έβλεπε!

Δεκαέξι χρόνια πριν
"Έλα μπαμπά! Ολόκληρος αστυνομικός έγινα και ακόμα μου ζητάς να προσέχω! Τόσο καιρό μόνος μένω, τι έπαθες σήμερα; Πενθήμερη εκδρομή στο Χάλ θα πας. Όχι Αυστραλία " είπε ο Τζον στον πατέρα του, Ρίτσαρντ, ο οποίος για κάποιο λόγο είχε μια ανησυχία για το τι θα συμβεί.

Όσο και να μεγάλωνε ο Τζον, στα μάτια του Ρίτσαρντ θα παρέμενε για πάντα το μικρό του παιδί. Κι επειδή ήταν και το μοναχοπαίδι τους , του είχαν τεράστια αδυναμία τόσο ο πατέρας του όσο και η μητέρα του. Αλλά η αγάπη και η περηφάνια που είχε ο Ρίτσαρντ για το παιδί του δεν συγκρινόταν με τίποτα!

"Έλα Ρίτσαρντ! Τι έπαθες αγάπη μου; Γιατί είσαι τόσο κακόκεφος; Μήπως θες να αναβάλουμε το ταξίδι; Δεν νιώθεις καλά; " πρόσθεσε η Μάρθα, μητέρα του Τζον.

"Δεν ξέρω τι έχω! Απλά νιώθω πως κάτι κακό θα συμβεί. Κάτι που θα αλλάξει προς το κακό τη ζωή μας. Και δεν θέλω να πάθει τίποτα ο Τζον. " απάντησε ο Ρίτσαρντ.

"Μην φοβάσαι για μένα! Αν δεν μπορώ να προστατεύσω τον εαυτό μου πως θα προστατεύσω ολόκληρο το Λονδίνο; Είναι ώρα να φύγετε! Αξίζετε να ξεκουραστείτε για πέντε μέρες τουλάχιστον" είπε ο Τζον προσπαθώντας να ανακουφίσει τον πατέρα του.

Ο Ρίτσαρντ ηρέμησε κάπως, έβαλε όλες τις αποσκευές στο αυτοκίνητό του και μαζί με την γυναίκα του, κατευθύνθηκαν προς το Χάλ. Εκεί είχαν κλείσει ένα πεντάστερο ξενοδοχείο.

[...]
"Μαμά! Επιτέλους θα πάρω το πτυχίο μου φέτος! Θέλω τόσο πολύ να αρχίσω τη πρακτική! Κουράστηκα το διάβασμα! Θέλω δράση! Δεν αντέχω άλλα βιβλία!" είπε η νεαρή στην μητέρα της, την Τζένιφερ.

" Σταμάτα Μαιρούλα να παραπονιέσαι! Μόνο αν διαβάσεις θα πετύχεις στη ζωή σου. Να ξες πως όσο περισσότερο διαβάζεις τόσο το καλύτερο για σένα! Έλα στο αυτοκίνητο να πάμε επιτέλους στο εξοχικό και σταματά να παραπονιέσαι σαν μωρό." είπε η Τζένιφερ στην κόρη της!

Με γυμνό μάτιWhere stories live. Discover now