Hey.Sanirim su an tam da benim hikayemin içerisindesin.Aslinda benim hayatimin diger insanlarin yasamindan farkli bir yani oldugu söylenemez.Farkli olan tek sey ya da iki sey, hayallerim ve düsüncelerim.Ayni oldugunu düsünebilirsiniz ama degiller.Bana gelince ben kim miyim ? Bunu birazdan ögreneceksin :) Eger bu bir film olsaydi su an hareketli bir muzik esliginde arabadan disariya bakar olurdum ve film baslardi .O halde filmimiz baslasin...
....
Evet simdi baslayalim.Ben Chloe Marin.Havali bir isim oldugu söylenemez sanirim bu yüzden ismim bana uyuyor.Babam genellikle bana -Mrs. Marin olarak seslenir.Annemse aslinda annem bizimle yasamiyor.Babamin arkadaslarindan birisiyle evlendi.Su an mutlu sanirim sadece babami degil bizi de terketti. Babam , ben ve Paige. Ahh evet Paige benim küçük -bas belasi - kardesim oluyor.Planladigim isleri bozmakta üstüne yoktur.Daha fazla ailemden bahsetmezsem iyi olacak sanirim.Zaten çok uzun hikayeleri oldugu söylenemez. Sira benim hikayamde.O hikaye ise simdi basliyor.Hayallerimin sehri New York ta. Dogup büyüdügüm ayrica yasadigim sehir.Uzun bir tatilin ardindan nihayet döndük.Fakat kendimize yeni bir ev bakmak zorundaydik.Çünkü o ev babama fazlasiyla annemi hatirlatiyordu.Aslinda yeni evi sevmistim.Eskisinden çok daha büyüktü.Tek sorun Paige ve benim odamin karsi karsiya olmasiydi.Eve erkek arkadaslarimi getirmemi istemiyor ve asiliyordu.Aslina bakarsaniz sadece 2 tane getirmistim ama bu çogul demekti degil mi? Büyük olmak her zaman kötüdür özellikle anneniz evi terkettiyse.Karnimiz çok acikmisti ama sakin mutfaga girdigimi düsünme.En son mutfaga girdigimde tüm mutfagi yeniden yaptirmamiz gerekiyordu.Disaridan bir seyler söyledik yani babam ve ben.Paige her zamanki gibi yemedi aslinda ben ona hamam böcegi derim onunki ise fare kapani. Neden böyle bir sey kullandigini bilmiyorum ama kendimi sadece ev icerisinde anlatmayacagim.Okulum.Çogu kisi oradan nefret eder ama orasi benim tek kurtulusum.Sadece orada babam ve hamam böceginden uzak kalabiliyorum.Orada arkadaslarim vardi.Havali bir grup degil en basta popüler biri olmadigimi söylemistim.Ama benim için fena sayilmazlardi.Ve tabi karsidan gelen yeni çocuk.Woow. Onun yerinde olsam okul degil direk mankenlik ajansina yazilirdim.Gerçekten.Sadece adinin Seth oldugunu ögrendim .Bu da bir kademe sayilirdi ha? :) Herkesin oldugu gibi bizim okulumuzda da su havali arkadas gruplarindan var . Kötü kiz gruplari hep 3 kisi oluyor galiba.Onlar da tabii 3 kisiler.Robin tabiki yeni çocuga yanasmaya basladi.Herneyse çocuktan o kadar da hoslanmamistim zaten.Aksam yemegi için misafirlerimiz vardi.Babam yakin bir arkadasinin yemege gelecegini söyledi.Buraya yeni tasinmislar.Tam o sirada kapi çaldi ve bam.Seth ve babasi kapinin önünde duruyorlardi.Önce Seth içeri girdi ve beni görünce yünde bir gülümse belirdi."Chloe ?" Aaaaa adimi biliyor.Neyse hemen yelkenleri suya indirmeyeyim."Seth ? Ne güzel tesadüf . " Babam bize birbirimizi tanidigimizi sordu.Sonra hemen masaya geçtik.Paige niyahet ilk kez günümü mahvetmiyordu.Yemekten sonra Seth ile birlikte odama çiktik.Robinden daha fazla ilerleme kaydediyordum :) ' Odani gerçekten begendim.Sey okulda fazla konusamamistik sanirim'
'Robin le komusmaktan firsatin olmamistir' Ikimizde güldük.'Aslinda aramizda bir sey yok.Sanirim benden hoslaniyor.' 'Robin.Her erkege böyle seyleri yapar.' Asagidan babam seslenene kadar mutluyduk.Babasi gideceklerini söyledi.'Yarin okulda görüsürüz.' dedi ve gülümsedi.Evet tabi :)
Bir sonraki gün olanlari arkadaslarima anlatmakta sabirsizlaniyordum ki okulda Seth ile karsilastim. Su an Robin in bizi görmesi için dua ediyordum.Ama öyke bir sey olmadi.Aklim bir an için hayal kurmaya gitti.Seth ile birlikte yemege cikmistik ve tam o sirada bizi öpüsürken Robin görüyordu.Iste tam da bunu hayal ediyordum ve bir an için ikimizin sevgili oldugunu düsündüm.Her neyse simdilik bu kadar hayal yeterdi.Hem onunla asla sevgili olamazdik babalarimiz arkadasti.Yani benim için sorun olmazdi ama bosverin.'Dün gece çok eglendim.Aslina bakarsan bugün bende bir yerde parti veriyordum.Babam bu sayede arkadas edinebilecegimi söyledi.Gelmek ister misin?' Ölsem kaçirmam.' Sey aslinda bilmiyorum.Bugün bir planim vardi ama senin için iptal ederim' Tabi ki planim yoktu.Hem o partiden daha büyük ne olabilirdi ki .Ama bir elbiseye ihtiyacim vardi.Okuldan sonra alisveris için yeteri vaktim olabilirdi.'Simdi gitmem gerekiyor aksam görüsürüz' 'Görüsürüz fare kapani' dedi ve gülümsedi.Paige ile ne ara konusmustu bu? Arkadaslarima tüm bunlari anlattiktan sonra çok sasirmadilar çünkü partiye tüm okul davetliymis.Robin de.Ondan daha güzel görünmem gerekiyordu.Parti için sari bir elbise seçmistim.Robin ise baya abartiliydi.O kizdan nefret ediyordum.Partinin karaoke partisi oldugunu gidince ögrendim .Inanmicaksiniz ama sahneye çikip The Pretty Reckles-Make me wanna die ' I söyledim.Seth daha önce sarki söyleyip söylemedigimi sordu sesimi cok begenmisti.Gercekten mi ? Ben sesimden igreniyorum.Arkadaslarimin yanina gittigimde Seth ortalikta görünmüyordu.Tabii tuvalete gittigimde Robin ile öpüsüyordu.Aralarinda bise olmadigi yalandi çünkü bir insan arkadasiyla öpüsmezdi.Bunun ardindan partiden ayrildim.Bir daha o çocukla konusmayacagim.
Ertesi gün okula çikisinda Seth yanima geldi.Hiçbir sey olmamis gibi davrandim.'Dün ben partiden ayrilirken neredeydin?Seni göremedim' Belki dogrulari soyler diye bir sey soylemedim ama bir seyler uydurdu.Neden yalan söylüyordu ki?Zaten sadece arkadastik.'Senin dun gece nerede oldugunu biliyorum neden benden sakliyorsun ki ?' 'Paige i öpenin ben oldugumu düsünüyorsan yaniliyorsun.Beni o optu.O kizdan gerçekten kurtulamiyorum .' 'Bende sanmistim ki.Özür dilerim.Bunu nasil telafi edebilirim.'Yüzüme uzun süre bakti.Tipki filmlerdeki gibiydi.Ve sonra beni öptü .Inanabiliyor musun Seth beni optu.O da benden mi hoslaniyor acaba .'Iste simdi oldu.'Arabasina bindik ve orada devam ettik .Artik bakire degildim.Ve Seth le birlikte olmustum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Story
RomanceHikayemizin bas kahramani Chloe.Kendisi bilmesede bir çok özel yetenegi var ve ayrica hoslandigi biri ve de sirlari.Bu kizin hikayesi belkide sizinle uyusuyordur.Okuyunca göreceksiniz :).