Morala

343 16 4
                                    

Eram la mine acasă, mă gândeam la el. La iubirea vieții mele. La soarele care-mi dădea lumină și cu care urma să mă căsătoresc. 

Mâine îl voi revedea la birou, acolo unde, mare cerere din viața mea a avut loc într-un moment neașteptat. 

Stau în pat și mă gândesc. Emoțiile îmi țintuiră corpul. Gândul că mâine voi da ochi în ochi cu el mă face să tresar. 

Inima îmi bate foarte repede, transpirația curge pe mine, șiroaie. Mă ridic și îmi iau un pahar cu apă rece, din frigider. 

Îl beau cu poftă apoi mă pun din nou în pat încercând să ador, degeaba. 

Insomnia deja era stăpână pe mintea mea. 

Am mers la biroul din camera mea, am deschis calculatorul și am început să caut pe internet diferite lucruri pentru a-mi veni somnul.

Nu bănuiam nici o clipă ce urma să se întâmple. 

M-am așezat înapoi în pat, nimic. Îl iubeam prea mult pentru a-mi lua gândul de la el. 

Îmi imaginam cum mă ia în brațe, cum mă întârte în brațele lui, cum ne sărutăm cu foc pe biroul plin de acte. 

Îl apreciam enorm, deși nu apucasem să-l pierd pentru a face asta. 

Sudoarea își făcuse apariția din nou. 

Mi-am luat un șervețel mentolat și mi-am șters-o. 

Inima îmi bătea la fel de repede. 

Deja numai puteam sta locului, m-am ridicat din pat și am început să sar prin cameră de bucurie. Să mă zbengui și să mă bucur că mâine voi da ochi în ochi cu partenerul meu de viață.

Lumea mea era roz, era perfectă cu el. Îmi umplea viața de bucurie și mă aducea pe culmile plăcerii. 

Era romanțic dar și distant. Adrenalina îți curgea prin vene dacă stăteai cu el. Avea acel ceva. Era special dar într-un mod ciudat. 

Aprecia o femeie altfel, nu ca pe o cârpă dar nici ca pe o divinitate. 

Până și ieșirile lui de nervi îți dădeau fiori și te făceau să vrei să le tot vezi. 

Sunt multe fete care umblă după el. Unele mai obsedate, altele nu. Unele chiar și-a da viața pentru el, doar ca să le privească măcar zece secunde în ochi. 

Altele se udă doar dacă îi simt parfumul. 

Eu mereu am fost o fată cuminte care stătea la locul ei. Nu i-am observat așa de mult frumusețea pentru că îl vedeam rar, eu lucram la etajul 4 el la 6. Iar când se nimerea să lucrez unde era el, atunci nu era în tură.

Deci nu prea am avut parte de atenție și acum iubesc asta. 

Am fost mai diferită și asta-i place. Ceva nou, ceva pur. 

Deja era ora 6, trebuia să mă pregătesc pentru a merge la serviciu. 

M-am dus repede la baie și am făcut un suș cald și liniștitor. Am ieșit din cada mare și m-am șters apoi m-am dat cu cremă de vanilie. 

Am venit în camera mea și am început să mă pregătesc mai bine. 

Mi-am călcat sacoul, cămașa și fusta. Mi-am curățat pantofii și insigna cu numele meu. 

M-am îmbrăcat, mi-am făcut părul într-un coc decent și apoi a urmat partea cu machiajul.

Eh, mi-am făcut unul mai discret, care nu atrăgea așa mult atenția. Aproape că nu se vedea, dar dacă te uitai atent se observa, așa cum se uita Eric.

MoralaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum