O briza usoara purta suvitele negre ale Amandei intr-o parte si-n alta. Cu mainile incrucisate si o nerabdare profunda aceasta isi astepta mama sa coboare din avionul care aterizase cu cateva minute in urma. Isi amanase plecare in New-York, insa nu fara a-i spune lui Jason despre ce e vorba. Si desi la inceput nu fusese de acord sa aiba incredere in Blake, pana la urma o sustinuse.
Din avionul luxos al lui Blake, coborî o femeie micuta de statura cu un chip cald si o expresie gingasa. In spatele ei o adolescenta blonda imbracata lejer si cu un zambet larg pe fata tragea dupa ea doua valize negre. Amanda zambi instant si alerga spre ele. Cand se vazu fata in fata cu mama ei naturala, Amanda incremeni. Femeia incepu sa planga privindu-si fiica atent.
-Amanda...esti atat de frumoasa si atat de gingasa, exact cum mi-am imaginat ca vei fi.
Amanda trase adanc aer in piept apropiindu-se de mama ei.
-Mama...nu-mi vine sa cred ca insfarsit esti aici. Ma bucur atat de tare sa te intalnesc insfarsit.
Din urma, tanara blonda ajunse si ea in drept cu cele doua femei.
-Eu sunt Katherina, spuse ea zambind in continuare.
Mama Amandei se grabi sa faca de indata prezentarile.
-Ea e sora ta Amanda. E putin cam hiperactiva, dar o s-o adori.
Amanda zambi privindusi mama si sora mai mica. De cand se stia si-a dorit o sora mai mica, iar acum era in fata ei.
-Ma bucur atat de tare sa te cunosc, Katherina, replica Amanda luandu-si sora in brate si strangand-o la piept.
Katherina isi incolaci bratele in jurul Amandei. Si-a dorit sa-si cunoasca sora de foarte mult timp,insa circumstantele nu i-au permis asta. Regina din Manhattan, Amanda Clarke era sora ei, nu putea sa-si doreasca mai mult.
***
Usa apartamentului se deschide usor. Amanda si Katherina carau bagajele in timp ce mama lor le urma. Inauntru, Jason se asigura ca fetele ajung in siguranta. Nu ar fi putut sa-si duca mama acasa la sotii Clarke din motive evidente, Rosalia nu trebuia sa afle ca este aici asa ca trebuia sa o tina ascunsa. Ajunse in fata lui Jason, Amanda zambi si se repezi sa faca introducerile.
-Iubitule, ele sunt mama mea si sora mea Katherina, spuse ea asezandu-se langa el. Mama el e Jason Cole, iubitul meu si barbatul alaturi de care sunt cu adevarat fericita.
-Ma bucur sa te cunosc, Jason, se repezi Katherina.
Mama Amandei ii zambi bland. Isi daduse seama din prima clipa ca acest barbat era pe masura fiicei sale si ca o iubea nespus de mult.
-Eu trebuie sa plec, spuse Jason zambind in timp ce se ridica in capul oaselor.
-Nu e nevoie iubitule, replica Amanda.
-Trebuie sa pun la punct plecarea noastra in Manhattan si in plus vreau ca voi sa va petreceti timpul impreuna, aveti multe de recuperat.
Amanda si Kath zambira la unison. Putea concluziona de la o posta ca sunt surori. Aceeasi ochi patrunzatori, aceleasi buze carnoase si acceasi fata simetrica cu o piele imaculata se regaseau si la Kath. Ceea ce avea in plus erau cateva pistrui razlete imediat sub ochii, insa per total era cu adevarat splendida.
Elena, mama Amandei, se aseza langa fetele ei cuprinzandu-le in brate.
-Amanda, nu-mi vine sa cred ca esti insfarsit cu mine. Imi pare naspus de rau ca te-am lasat in grija unei persoane ca Rosalia.
Amanda trase adanc aer in piept privindu-si mama serioasa.
-De ce mi-a spus Blake ca toata grija pe care mi-a purtat-o se datoreaza Katherinei?
-Dupa ce am reusit sa scap de ea prefacandu-ma moarta, incepu Elena sa povesteasca, m-am stabilit undeva departe. Acolo l-am cunoscut pe Jerry, tatal Katherinei. Rosalia insa a aflat despre mine si a ordonat sa fim ucisi. Ca sa se asigure ca de data asta nu scap vie, ea s-a alaturat barbatilor pe care i-a trimis. Datorita sacrificiului facut de Jerry am reusit sa scapam, insa Katherina, care era destul de mare, a surprinso intamplator pe Rosalia cu ajutorul aparatului de fotografia cu care se juca in acea seara.
Amanda marii ochii prinvindu-si insistent mama. Nu-i venea sa creada ce tocmai auzise.
-Am amnintat-o apoi, continua femeia, ca daca nu mi te returneaza o sa duc poza la politie. A refuzat cu vehementa, asa ca am vrut sa ma sigur ca esti bine. In fiecare an ii trimiteam cate o copie a pozei pe care a facut-o Katherina ca sa-si aminteasca ce se va intampla daca tu patesti ceva.
-Te-a crescut bine, adauga si Kath melancolica si cu ochii in pamant. Ai ajuns o adevarata regina, iar noi suntem mandre de tine.
-Imi pare nespus de rau, spuse Amanda. In timp ce eu eram fericita voi sufereati nespus din cauza Rosaliei, imi doresc sa fi putut face ceva.
-Suntem impreuna acum draga mea, asta e tot ce mai conteaza.
Amanda isi lua mama si sora in brate. Pana acum crezuse ca ea a avut parte de o adevarata drama in viata ei, insa nici nu-si putea imagina prin ce durere si frica au trecut cele doua.
-Am aflat ulterior numele barbatului care l-a ucis pe tata, adauga Katherina. Numele lui e Peter, cel ce se ocupa cu publicitatea din Manhattan.
Grimasa Amandei se schimba brusc. Intotdeauna stiuse ca Peter este un om josnic, insa acum il ura mai mult decat oricand. Se strecurase in casa ei, se prefacuse ca o ajuta, dar in tot acest timp el era mana in mana cu Rosalia, era criminalul ei. Brusc toate acele priviri pe care i le arunca din cand in cand aveau sens. Pana si un om ca Peter era macinat de vina in cele din urma. Se ridica in capul oaselor cu mainile incrucisate in piept si cu o privire taioasa.
-O sa ne razbunam, spuse Amanda plina de hotarare, o sa-i distrugem pe toti cei care au indraznit sa ne faca rau. Si vom incepe cu Peter. Pregatiti-va, ne intoarcem in New-York.
************************************
Sper sa va placa acest capitol. Va astept ca de obicei parerile, si va multumesc, Regina din Manhattan se afla pe locul 2 in fictiune generala datorita voua :* . Lectura placuta :*
CITEȘTI
Regina din Manhattan-Volumul1✓
Ficción GeneralActiunea se focuseaza pe carismatica si dezinvolta Amanda Clarke, devenita o persoana influenta in inima Manhattanu-ului. In ziua nuntii viitorul ei sot moare subit, lasandu-i Amandei un gol in suflet si un sentiment permanent de vina. Incercand sa...