KÜÇÜK ŞOK

29 5 0
                                    

İyi okumalar....

Gelenlerden biri beni evime bırakan çocukdu.Beni görünce küçük bir şok geçirdi sanırım.Hareketleri felan değişti.Bende normal davrandığımı düşünmüyorum.Noluyordu bana?
Pelin bile anlamışdı."Kızım ne oluyor sana " Takmamışdım Pelin'i.
Aslında olay bitmişdi ama hala oradaydım saate baktım.Eve geç kalmışdım.Hemen oradan ayrıldık.
Annem merak etmiştirde beni.Saat kaçda okuldan çıkacağımı biliyordu. Biraz hızlı gitmeye başladım.Arkamı döndüğümde pelin yoktu. Az önce bir köşeden döndük.Berki bağcığı çözülmüştür.Oraya doğru yürüdüm.Tam köşeden dönecektim ki ayağımı bir adım geri attım.Pelin o çocukla konuşuyordu.Tamam meraklıydım ama onlara kulak misafiri olacak kadar terbiyesiz davranışlarım yoktu.Zaten pelin bana söylemese çatlar .Ama ne konuşuyorlardıki bu kadar uzun sürecek.Kaldırımda oturdum.Pelin'i beklerken düşünmeye başladım.Nasıl olurda onunla yine  karşılaşabilirdik.Çok garipdi bence daha ne kadar karşıma çıkacaktı böyle.Artık dayanamadım kalktım tam gidecekken çocuğun bana doğru baka baka gittiğini gördüm.Biraz serseri gibi görünsede bana yaptıklarından yana iyiydi.Pelin'in yanakları kızarmışdı.Sanki bir elma gibi kıpkırmızıydı.Gülüyordu.
"Noldu kızım ne bu hal ne dedi bu salak sana da bu hale geldin."Aslında ona salak lafını söylemek istemesemde dedim işte.
"Akşam söylicem söz ."Dedi
Bu kız beni merakından öldürecek.Bunu kabul etmeliydim yoksa hiç söylemezdi.
"Tamam akşam bendesin"dedim.
Eve geldim odamı güzelce topladım sonra anneme Pelin'in geleceğini söyledim.Ve bu gece burda kalacağınıda.Annem uemek yapmaya başlamışdı bile. Annem pelin"i benim kadar çok severdi iyi kızdı ama.Saatler sonra kapı çaldı Pelin Soğukdan donmuş bir halde kapıdaydı.Hemen içeri aldım.Odaya çıkmadan önce yemek yedik.Pelin annemin yemeklerine bayılırdı.
"Ellerine sağlık teyzecim"Dedi Pelin.
"Afiyet olsun canım"Dedi annem"
Sonunda odaya çıktık .
"Kızım anlatsana patlıcam artık"Dedim.
"Tamam dinle şimdi"Dedi.
Ama hala gülmekden anlatamıyordu.Sonunda koluna vurdum.O acıyla ciddiyetimi anladı.Ve başladı.

Sevgili arkadaşlar sizleri seviyorum.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum :)

♡TESADÜF AŞK ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin