1 Dalis

186 12 2
                                    

Važiuoju su geriausia drauge i mokyklą tai pirma diena mokykloje po nelaimes kai žuvo mano mama. Įėjusi į mokykla aš mačiau pažįstamus veidus. Vasara susipykau su savo vaikinu na... Delto kad jis labai įkirus ir su juo man tiesiog nebuvo aistros. Staiga pamačiau naujoką nors mačiau tik jo nugarą be žiūrint į jį pamačiau sesę einančią į tualetą iškartą supratau,kad ji vartojo narkotikus.
Nuėjau pasakyti jai moralą nors akivaizdu, kad jai visiškai neįdomu. Išeidama atsitrenkiau į jį jis buvo nepaprasto grožio:
-Atsiprašau
- Nieko viskas gerai
-Mhm..Aš Ana
-Aš Kajus...
Nuėjau,bet nepamiršau jo staiga suskambo skambutis į anglų pamoką.
Nuėjau į klasę ir pamačiau jį atsisėdau. Visą pamoką mačiau kaip jis mane stebėjo ir gavau žinutę iš savo geriausios drauges " Į tavę spokso gražuoliukas" gavusi žinutė nusišypsojau ir pažiurėjau į jį. Po pamokų ėjau aplankyti mamos į kapines. Atsisėdusi rašiau dienoraštį tai vienintelis dalykas padedantis man pradėti iš naujo. Nors mama aš lankau kiekvieną dieną kontroliuoju savo sesę  kuri nei manęs nei tėčio neklauso. Staiga mane kažkas išgąsdino bėgau ir išlindo jis nors mane begalo išgąsdino, bet mes užsikalbėjo nors aš jį apkaltinau, kad jis mane sekė bet jis tiesiog lankė savo mirusius tėvus aš labai atsiprašiau. Mes užsikalbėjome ir atsisveikinome..

NepažįstamasisWhere stories live. Discover now