Όσο η Ειρήνη συμμάζευε το σαλόνι, όπου είχε κοιμηθεί το βράδυ, ο Μάρκος πήρε τον Δημήτρη.
«Τι έγινε; Τι ήθελες και πήρες τόσες φορές κι εσύ κι οι άλλοι; Ωχ! Γαμώτο, το ξέχασα. Έρχομαι. Καθυστερήστε τον για λίγο. Εν ανάγκη πείτε σε όλους να εξεταστούν πριν από εμένα.», έκλεισε το τηλέφωνο και βγήκε το σαλόνι με τον δίσκο και ό,τι απέμεινε από το πρωινό. «Ειρήνη, ευχαριστώ για όλα χθες και συγγνώμη που δεν σε πήρα ένα τηλέφωνο αν μάθω πώς τα πήγες στα μαθηματικά, αλλά τώρα πρέπει να φύγω, αν θέλω να περάσω το μάθημα. Τα λέμε.», είπε βιαστικά κι έφυγε από το σπίτι. Η Ειρήνη έμεινε να κοιτάει την πόρτα και να απορεί πότε πρόλαβε να την ευχαριστήσει και να φύγει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Η Δέσποινα που είχε τελειώσει την εξεταστική δύο μέρες νωρίτερα κι ο Πέτρος που τελείωνε όλως παραδόξως την επόμενη μέρα αποφάσισαν να καθίσουν μέσα και να διαβάσουν για το τελευταίο μάθημα του Πέτρου. Ο Στέφανος είχε ακόμα μία εβδομάδα και παρόλα αυτά είχε βγάλει την ύλη για τα περισσότερα μαθήματα, μην ξεχνάτε πως είχε βάλει στόχο να τελειώσει το έτος χωρίς χρωστούμενα και το γεγονός ότι γυμναζόταν του έδινε ενέργεια και όρεξη για οποιαδήποτε δραστηριότητα ακόμα και για διάβασμα, έκανε κάθε μέρα επανάληψη σε ένα κεφάλαιο. Το διάβασμα και το γυμναστήριο δεν του άφηναν πολλά περιθώρια για βόλτες. O Δημήτρης μπορεί να μην ήταν στο ίδιο έτος με τον Μάρκο, αλλά είχε πάρει αρκετά μαθήματα από επόμενα εξάμηνα κι επειδή τα έβλεπε σκούρα, ζητούσε πολύ συχνά τη βοήθεια του Μάρκου. Επίσης, ενώ όλοι στο έτος του είχαν τελειώσει με την εξεταστική, ο Δημήτρης είχε ακόμα ένα μάθημα, αυτό που έτρεχε να προλάβει ο Μάρκος σαν μανιακός. Η Ελπίδα κι ο Κώστας είχαν δουλειά όλη μέρα. Το αφεντικό του Κώστα του είχε κλείσει δουλειές όλο το πρωί και τρεις τέσσερις το απόγευμα για να έχει ο ίδιος ελεύθερη όλη την μέρα. Το κανάλι που δούλευε η Ελπίδα διοργάνωσε μία φιλανθρωπική εκδήλωση και η Ελπίδα μαζί με μία ακόμα μακιγιέζ έπρεπε να βάψουν όλο το προσωπικό που βγαίνει στις κάμερες, καθώς η εκδήλωση θα παρουσιαζόταν την επόμενη μέρα στις περισσότερες εκπομπές του καναλιού. Για να μην είναι μόνη της σε όλη αυτή την χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία πήρε μαζί της σαν βοηθό την Μαρία που μπορεί να μην ήταν επαγγελματίας μακιγιέζ, αλλά μέσω internet έμαθε πολλά. Η Ελπίδα της έλεγε συνέχεια να παρακολουθήσει σεμινάρια για να πάρει πτυχία μακιγιέζ, αλλά η Μαρία επέμενε πως το μακιγιάζ γι' αυτή είναι χόμπι και δεν χρειάζεται να έχει ένα πιστοποιητικό για τις γνώσεις της. Έτσι, η Ειρήνη ήταν όλη μέρα μόνη της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Για όλα φταίει η βροχή ✓
Ficção AdolescenteΗ ιστορία ακολουθεί την Ειρήνη, μια κοπέλα με δύσκολο παρελθόν που δεν ανοίγεται στους ανθρώπους. Παρά τον κλειστό της χαρακτήρα γνωρίζει την Μαρίνα, την πρώτη της φίλη στην πόλη που σπουδάζει. Η Ειρήνη είναι φοιτήτρια, σπουδάζει Παιδαγωγικό Δημοτικ...