~~~Defnenin Ağzından ~~~
Saat 06.35
Gizil bisiyler giy spir iyikkibi giymi (😄) Ben bunla anlasamiycam anlaşılan Şirkete gidiyoruz esofmanla gidecek halim yok yanı.
Ustumu giyindim ve aşağı indim (multi)
Ö~ Akşam oldu agac oldum burada
D~ Geldim Geldim
Ö~ Defne bu kıyafetler ne git değildir şunları
D~ Niye ya hem sen demedin mi düzgün giyin diye işte giyindim ben de
Ö~ Usursun böyle hem suna bak açık yerlerin kaplı yerlerinden daha fazla
D~ Abartma ömer hadi çıkalım
Ö~ Ustunu değiştirmeden evden cikamassin yanımda gezdirmem seni böyle ben
D~ Of tamam ömer tamam bekle değiştirip geliyorum
Ö~ Hızlı ol geç kalıyoruz
~~~Omerin ağzından ~~~
Saat 07.25
Eğer şimdi cikmazsam geç kalicam Ben gidiyim Defne de üstünü değiştirince beni arar.
Duvara telefon numarami yazdıktan sonra evden çıktım.
Ş~ Günaydın ömer bey
Ö~ Günaydın şükrü ben bugün şirkete taksiyle gidiyorum sen defneyi al şirkete getir.
Ş~ Peki ömer bey iyi günler.
Taksiye bindim ve sirkete doğru gitmeye başladım.
~~~Defnenin ağzından ~~~
07.45
Ustunu giyindim ve aşağı indim. Kıyafetleri giy çıkar sacim bozulmuştu. Bu yüzden odada çok oyalanmistim. Ama ömer ortalıklarda yoktu.
D~ Omeeer ömer
Beni bırakıp gitmiş olamazdı dimi ben napiyim evde tek basima. Tam yukarı çıkıp ustumu degistirecektim ki mutfak duvarındaki yazıyı gördüm "05............." Beni Ara! Hem numarayı tusladim.
~~~omerin ağzından ~~~
Sinanla birlikte odamda oturuyordum. Birden telefon çaldı.
Ö~ Buyrun
D~ Ömer beni burada bırakıp nasıl gidersin napicam şimdi tek basıma
Ö~ Giyindin mi Uykucu
D~ Ne uykucusu ya ben senden önce uyandım bikere.
Ö~ Defne ben sen uyanmadan 1 saat önce uyandım ama bacağın ustumde olduğu için kalkamadim. Bide şimdi aradigina gore yeni giyinmissin. İyikide seni beklememisim.
D~ Tamam ömer biraz yavaş hazırlanıyor olabilirim.
Ö~ Biraz mi Defne neredeyse 1 saat bekledim seni
D~ Off tamam napicam ben şimdi
Ö~ Kapıda şoför var o seni yanıma getirecek.
D~ Tamam
Ö~ Tamam gorusuruz
D~ Gorusuruz
Telefonu kapattim ve sinana döndüm. Bana tip tip bakıp siritiyordu.
S~ Ömer ne iş
Ö~ Sacmalama sinan
S~ Hadi bakalım gorucez.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Evet arkadaşlar hazırda 2 bölüm daha var sizi çok beklettigimin farkındayım bu yüzden daha hızlı yazmaya calisicam.
Hikaye çok yavaş ilerliyor sanki sizce biraz daha hizlandirmali miyim yoksa iyi mi ??
Okuduğunuz için tesekkur ederim 😘😘😘😘