Merhaba ben Derin. 17 yaşındayım.
Hayat çok acımasız. Daha küçücük bir çoçukken babam, beni ve annemi sokağa atı. Annemle ayakta kaldık. Zor oldu ama zoru başardık. O günden sonra hiç bir erkeğe güvenmedim erkeklerden uzak durdum hiç bir erkeğe aşık olmadım. Annem bu durumuma üzlüyo olsa bile ben mutluyum. Ama biliyorum birgün birine kör kütük aşık olucam istiyormuyum hayır istemiyorum babam bile beni sevmezken başka biri sevmez ama bazende istiyorum birini beni koşulsuz sevmesini ve varlığının beni mutlu etmesini ama öyle biri şu yaşıma kadar karşıma çıkmadı çıkarmı bilmiyorum ama çıksın istiyorum .Derin diye biri bağırınca kafamı kaldırıp baktım annemdi ve elinde terlikle bana bağırıyordu tabanına kuvvet derin diyip kaçtım 5dakika sonra annemin derin diye bağırışı bittince çıktım odadan çıkmaz olaydım çıktığım gibi terliği kafama yedim ya ben suçsuzum herşeyi midem yaptı. Anlıcağınız üzere çok çikolata yiyorum ve annem yememi yasakladı ama napiyim yemesem olmaz sivilce bile aramıza giremiyo. Annem seslenice mutfağa gittim meğer sorun çikolata yemem değilmiş bulaşıkları yıkamam ah tavi ya nasıl unuturum hemen yıkadım ben yıkarken annem yemek yaptı. Makarna yapmış ben makarna sevmemki naz yapiyim düşünürken annemin sesini duydum.
-Kızım ne düşünüyorsun öyle?
"Hiç anne bugun melis ile bulaşa bilirmiyim"
-tamam ama geç kalmak yok kızım hadi şimdi yemeğini ye.
Bidaha da konusmadık ben odama hazırlanmaya gittim.sade bir kombin yaptım. Annemi öpüp kulaklıklarımı takıp melisin cafesine doğru yol aldım yolda yürürken müzik dinlemeyi çok seviyorum. Telefonuma mesaj gelince bakmak için elime aldım internetim açık kalmış olmaz ya herneyse beni yine bir gruba almışlar alıştım artık ne konuşuyorlar diye merak edip mesajalrı açtım sınıfa yeni çocuk gelmiş erkekmiş falan derken birine çarptım ve ben yere düştüm o da benim üstüme ve bingo çarptığım kişi erkek olmaz üstümden kaltı ve bana göz kırpıp önüne bak güzelim seni yerler dedi ve güldü ben daha olayın şokunu atlatamdan o gitti. Sinirlenip daha hızlı yürümeye başladım bana nasıl öyle der ve ben birşey demem cafeye girdim melis beni görünce sevindi ama sonra birşeylerin ters gittiğini anlayınca ne oldu diye sordu bende anlattım oda en az benim kadar sinirlendi. Melis benimle yaşıt babası zengin ve bu cafeyi melis için açtı melise çok değer veriyo keşke benim babamda bana değer verseydi. Melis durgun durdumu görunce alısveriş diye tuturdu bizde çıktık . Gezilmedik mağza bırakmadık saat geç olunca ben eve gittim melisde cafeye. Aklımda bana çarpan çocuk vardı bana neden öyle dedi acaba diye düşünuyordum. En sonunda düşünmekden vazgeçip türk kahvesi yaptım annemle kendime annem çok iyi fal bakar ne dese çıkıyo birde fal baktırırım diye düşümdüm kahveyi içip ters çevirdim ve bekledim. Gercekten fala inanıyorum annem uzat fincanı diyince düşüncelerimden sıyrılıp verdim fincanı anneme.
"Kızım birini sevceksin ama sevdiğin kadarda üzülceksin a...
Hayır öyle birşey olmucak anne.
"Kızım biliyorsun bu bir fal ve gerçek değil"dedikden sonra devam etmedi bende baktırmak istemedim zaten odama gidip telefonumu sarja takıyordum ki biri arıyor daha doğrusu gizli numara açmadım uğraşamam ya şimdi gece gece. Telefonu sarja takıp kendimi yatağa atım. Sabah kaltım ve pazar günü yarın okul var ilk gün 2. Dönem başladı ve ben hiç gitmek istemiyorum ya bugün evde dinlerim diye düşünüp kaltım yatakdan annem gitmişti İzini dün kullandı bugün yanlızım. Hemen banyoya girdim duş aldım. Sonra çıktım banyodan ve yine aramış kim ki bu ya mesajda atamıyorum ya kafam karışık dünden beri annemin dedikleri gizli numara ve o çocuk hayır çocuğa vurlmadım olmazda öyle birşey kahvaltı yaptım ve melisi aradım bize gelmesi için 30 dakika sonra bizdeydi dünki fal olayını falan anlattım melis herzamki gibi bakıp görcez dedi. Ve sevgilisiyle bulşmak için gitti benide davet eti ama sap gibi yanlarında dolaşmak istemiyorum oyüzden gitmedim ve evde oturdum kitap okudum. İnstagrama girdim. Yemek yapmak için mutfağa girdim ve son anda yemek yapmakdan vazgeçip su böreği yaptım sonra tekrar duş aldım her yerim un olmuştu.Annem geldi hemen yedik börekleri ben okul heycanından yatım erkenden sabah 6:35de uyandım hemen banyiya gidip günlik rutin işlerimi halledip çıktım. Ve şort giydim biraz süslendim sonra mutfağa girdim annem kahvaltı yapıyordu ben sabah kahvaltısın evde yapanlardan değilim oyuzden oyalanmadan harçlığımı alıp okula doğru yürümeye başladım. Okula girdim hiç oyalanmadan sınıfa gittim herkes gelmiş melis hariç hemen aradım bana geldiğini söyleyip kapatıkdan 20 dakika sonra sınıfa girdi ve hemen yanıma geldi. Özledim diyip sarıldı öptü ben de dayanamdım sarıldım ne kadar kızsamda olmuyo uzak duramıyorum. Bahçede toplandık müdür konuştu ama baya bi konuştu sonra girdik sonunda ilk ders matematikmi olur ya birde okulun ilk günü bunu bize neden yapıyorlar amk . kapı çaldı içeri müdür ve bir çocuk girdi. Yeni çocuk kafamı hemen çevirdim çünkü göz göze geldik yanlış anlamasından korktum adı cenkmiş kendini tanıtıkdan sonra yerine oturdu bor ara arkamı döndüm ve bana bakıyordu hemen önüme döndüm zil çaldı ve cenk bizim yanımıza geldi.
Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz arada yazım yanlışları var onları içinde özür dillerim hepinizi seviyorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Teen FictionMerhaba ben derin 17yasındayım. Sevdiğim çocuk bana Bücür diyo olmaz.