Lėtai pramerkiau akis. Pakėliau galvą nuo Justin kelių. Gulėjau šalia jo, o jis glostė mane. Nusišypsojau. Jis toliau glostė mane.
- Gali dar miegot. Juk dabar šeštadienis, - sumurmėjo ir pabučiavo į žandą.
Nusižiovavau ir išsiropščiau iš lovos.
- Aš įpratusi keltis anksti, - mirktelėjau jam ir nuskubėjau į vonią.
Užsidariau duris nespėjus jam ateiti. O Dieve! Vieną dieną išprotėsiu jei jis taip darys! Kai jis mane liečia, atrodo, kad mane užplūsta tokia karščio banga! Bet kai pagalvoju apie jį, tos karamelinės akys, bronzinė kūno oda, raumenys, tatuiruotės, susivėlę plaukai... O! Atrodo tuoj išsilydysiu!
Buvau prisispaudusi prie durų. Jaučiau kaip jis atsiremia į duris kitoje pusėje. Nujaučiau, kad jis šypsosi.
- Nesišypsok! - sušukau ir prikandau lūpą.
Girdėjau kaip jis tyliai nusijuokė.
- Maniau, kad eisi į dušą, - pasakė jis bandydamas atidaryti duris.
Prisispaudžiau stipriau.
- Taip ir yra! Tiesiog tu mane varai iš proto! Prašau, pasitrauk! - surikau ir nusišypsojau.
Jis nuėjo. Atsipūčiau ir greitai nusimečiau naktinius. Pažinojau jį, nujaučiau, kad reikia kuo greičiau veikti. Įlindau į dušą. Greitai nusiprausiau, apsivilkau chalatą ir išėjau iš vonios. Miegamajame stovėjo Justin tik su apatiniais. Nudelbiau galvą žemyn.
- Štai jis, - tarė Justin.
- Kas? - paklausiau nepakeldama akių.
- Tas raudonis, - pasakė jis ir kilstelėjo mano smakrą.
Išsižiojau.
- Pone, prašau mano namuose vaikščioti su drabužiais, - pasakiau pyktelėjusi.
- Tai mūsų namai.
Jis pavartė akis. Žinau, kad jam visiškai nerūpėjo tai. Greitai nubėgau į virtuvę. Įsijungiau televizorių, 'MTV hits' kanalą. Grojo - ,,Love Yourself". Pradėjau judėti jos ritmu. Pajaučiau tvirtas rankas ant savo liemens. Atsisukau. Justin buvo užsimerkęs ir padėjęs savo galvą ant mano peties.
- Ir vėl jis, - sušnibžėjo Justin pramerkęs vieną akį.
- Kas? - paklausiau ir nusišypsojau.
- Raudonis.
Nusijuokiau. Prispaudžiau savo lūpas prie jo ir tvirčiau apsikabinau. Mane vėl užplūdo abejonės.
Susiraukiau. Negaliu taip daryti.
NEGALIU.
YOU ARE READING
Broken Pieces ( AG ir JB fic'as )
RomancePrologas Gyvenu su... Tobulybe. Jis nuostabus. Raumeningas, patrauklus, gražus, mielas, rūpestingas... O aš... Tik paprasta panelė. Kiekviena mergina praeidama pro jį, nusišypso ir išraudonuoja. Jis vertas tikro modelio, garsenybės... Bet jis re...