"Emin değilim ama tedirgin oldukları bir konu var ve bize anlatmaya niyetleri yok gibi.."
"Fazla kafana takıyorsun B!Söz konusu kişiler Stiles'la,Scott..Ne olabilir ki?" dedi Lydia onu yatıştırmaya çalışarak.
Birkaç gündür Stiles ve Scott,Beverly'ye oldukça tuhaf görünüyordu.Sanki diğerlerinden gizledikleri bir şeyler var gibiydi ama söz konusu Stiles olduğunda Beverly o suskun haline bürünüp onu çok yakından ilgilendiren bir konu olsa bile karışmaz,köşesine sinerdi.
Kayıp kurbanlara dair ufacık bir ipucu dahi bulunamazken Beacon Hills'e yeni bir kurt adam gelmesiyle Beverly'nin aklında 'yoksa bu gelen yeni bir davetli mi?' sorusu oluştu ama çok geçmeden anladı ki bu yeni kurt adam aslında sandığı gibi Beacon Hills için pek de yeni birisi değildi.Eski düşman,yeni dost.Eski alfa,şimdi ki beta.Peter Hale'den başkası değildi bu...
*************
"Her seferinde bunu söylemekten nefret ediyorum ama yine mi sen?"
"Stiles..Onca olaya rağmen bu halinle yaşaman ne kadar büyük bir şans!"
"Anlayamadım..Tam olarak hangi olaydan bahsediyorsun?Katil bir kurt adam modunda geceleri insanları öldürdüğün olay mı,yoksa psikopatça kanimayı elde etmeye çalıştığın zamanda aslında son derece masum göründüğün ama yine sonunda işin arkasında senin olduğun olay mı yada belki Scott'ı yok etmek için Kate ile birlik olup onu bir hayvan kafatasının içine hapsettiğin zamanlarda olabilir,ne dersin?"
"Derek onu neden çağırdın?" diye sordu Scott anlam veremez biçimde.Çünkü Stiles haklıydı.Bunca şeyden sonra tekrar aralarında olmasına izin veremezdi.
"Ne düşündüğünü biliyorum Scott haklısın ama ona ihtiyacımız var.." dedi Derek.
"Hangi konuda?" diye sordu Stiles.
Onu cevaplayan Peter oldu.
"Delta konusunda..."
********************
"Sana ihtiyacımız yok!" diye reddedilemez bir sertlikle son noktayı koydu Scott.
Ama Deaton'un gelip müdahele etmesiyle gerçekten onun bildiklerine ihtiyaçları olduklarını anladılar ve hep birlikte ona tahammül etmeye söz verdiler.
"Tüm mitleri,efsaneleri,kıyıda köşede kalan her bilgiyi biliyor.." dedi Derek.
"Anlatmaya başlasa iyi olur öyleyse!" diye sert ifadesini sürdürdü Scott.Peter'a karşı yumuşamaya hiç niyeti yoktu.
"Hiçbir zaman anlayamadım.Hala da anlayamıyorum..Senin gibi umut timsali, basit bir lise öğrencisi nasıl oluyor da güç çemberini etrafına alabiliyor."
"Çarpıcı yorumlarını dinlemek isteyen yok Peter!Sadece bildiklerini anlat.." dedi Stiles.
Peter onu umursamadan konuşmasını sürdürdü.
"Önce True Alfa oldun.Şimdiyse süründe bir Delta kurt var.Artık eskisinden de güçlüsün.." dedi kıskançlık ve hayranlıkla karışık bakışlarını Scott'a doğrultarak.Sonra anlatmaya devam etti.
"Siz nasıl küçük,ağlak bir çocukken saçmalıklarla dolu masallar dinlediyseniz,biz safkanlar Delta kurtların hikayeleriyle büyüdük.Ulu atalarımızdan kimilerinin söylediğine göre asırlardır bir Delta kurta rastlanmamış,kimilerine göre ise hep yeryüzünde bulunurlar, düzeni sağlarlarmış ama ihtiyaç duyulmadığı sürece asla kendilerini göstermezlermiş."
"Ne yani?Bizim ona ihtiyacımız olduğu için mi Beverly bizim sürüde..Yani başımızda ciddi bir bela var?" dedi Liam ürkmüş bakışlarını Peter'a dikerek.
Peter rahat tavrıyla devam etti.
"İşin o kısmını bilemem..Bildiğim tek şey o kızın boşuna senin süründe olmadığı Scott.Başındaki bela her neyse Delta sayesinde kurtulabilirsin.Tek yapman gereken güç düğmesini açmak.."
"Peki bunu nasıl yapacağız?Beverly kontrolü nasıl sağlayacağını bilmiyor ama bir şekilde kendisini tetikliyor.Gücünün kontrolünü sağlamayı ona nasıl öğretebiliriz?" diye sordu Stiles.
Peter yüzünde görülmeye alışık olan çarpık gülümsemesiyle cevap verdi.
"Bunun için burdayım..."
***********
"Senin derdin ne?"
"Ne demek istiyorsun?"
"Ne zaman bir araya gelsek senden yoğun şekilde tedirginlik kemosinyali alıyorum.Bu bana özel bir şey mi her zaman böyle misin?"
Malia ortada bir şeyler döndüğüne emindi ama ne olduğunu kestiremiyordu.Ne zaman bir araya gelseler Beverly'nin kendisine karşı olan davranışları dikkatini çekiyordu çünkü diğerleriyle birlikteyken bu şekilde rahatsız davrandığını sanmıyordu.
"Y-yok..Yok bir şey!Sadece..Bu durumlar benim için yeni.Yani belki siz alışkınsınız ama ben her sabah uyandığımda acaba bugün ne aksiyon yaşarım yada bugün yaşar mıyım diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Daha ne olduğumu bile bilmezken sadece size yardımım dokunsun istiyorum.."
Beverly söylediklerinin her kelimesinde samimiydi ama Malia kesinlikle haklıydı.Onun yanında tedirgindi çünkü ona ihanet etmiş gibi hissediyordu.Hayatı alt üst olmuştu.Ama ne zaman bu şekilde düşünmeye başlasa silkelenir ve şu sözü hatırlatırdı kendine:
'Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını?'
"Yardımcı oluyorsun Beverly.." dedi Scott.
Odada onun sesinin yankılanmasıyla Beverly bakışlarını kapıya çevirdi.Gelenler Scott,Stiles,Liam ve Derek'ti.
Beverly onun sözüne karşılık gülümsedi.
"Biliyorum.Ama elimden daha iyisi gelebilir..." diye sitem etti.
"Geleceğine eminim.." diye karşılık verdi Scott.
Beverly tüm umutsuzluğunu sesine yansıtarak devam etti.
"Nasıl olacak o?Bunu söylemekten bıktım ama ne olduğumu bile bilmiyorum!Zararlı mıyım bilmiyorum,öğrendiğimde daha mı iyi olacak bilmiyorum!"
Tüm bu soruların cevabını bilmediği gibi bu sorusununda cevap bulmayacağını biliyordu Beverly.Ama yinede sordu.
"Scott!Neyim ben..?"
Scott kalbinde bir elin olduğunu ve o elin tüm gücüyle kalbini sıktığını hissetti.Nefes alamadığını hissetti.Liam'ın hayatını değiştirdiğinde kendisini nasıl suçladıysa Beverly'de sanki o suçluluğun on katını hissediyordu.Liam her şeyi kabullenmişti,çabuk uyum sağlamıştı.Scott,Beverly içinde aynısının geçerli olacağını düşünmüştü ama bunun büyük bir bencillik olduğunu şimdi anlıyordu.Neyse ki artık ona verecek bir cevabı vardı ve bu birazda olsa içini rahatlatıyordu.
Yavaş adımlarla ona doğru ilerledi ve içi umutla parlayan bakışlarını onun bakışlarına sabitledi.
"Sen sürünün bir parçasısın Beverly..Aramızdan birisin.Bize zarar vereceğini düşünmeyi bırak çünkü sen zararlı değilsin!Hepimiz gibisin.Belki de hepimizden çok daha iyisin.." dedi gülümseyerek.
Beverly'nin ona parıldayan gözlerle baktığını görünce içini ferah bir his kapladığını hissetti.Sanki her şeyi yoluna koyabilirmiş gibi,Kira'yı bulabilirmiş gibi...
"Sen bir kurt adamsın Beverly!Bir.."
"Bir Delta Kurt!"
Scott'un sözünü tamamlayan bir başkası olmuştu.
Sesin sahibi kişiye dönen bakışlarla şaşkın olmamak elde değildi.Herkes tepkisini bakışlarıyla ifade ederken tek kelime eden sadece Beverly olmuştu.O tek kelimede durumu anlatmaya yetmişti zaten.
"Babaa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Triskelenin Merkezi : Delta
FantasyAlfa, beta, omega... Herkes tüm dengenin bu üç tür arasında sağlandığını bilir. Bilinmeyen şudur ki ; Dengeyi sağlayan asıl şey , bu üç türün merkezindedir. İşte! Tam da Beacon Hills ' te dengeler yeniden bozulmaya başlamışken, hatta bu sefer tü...