Ön Söz

133 13 8
                                    

Öncelikle herkese merhaba. Ben, yazmayı kendi çapında beceren bi yazar hayalini sizlere döküyor. İyi okumalar...

3. Dünya Savaşı'ında hangi silahların kullanılacağını bilmiyorum ama 4. Dünya Savaşı'nda taş ve sopalar olacağını biliyorum."
-Albert Einstein

Dünya, sonsuz uzay boşluğundaki Samanyolu Galaksisi'nde bulunan Güneş sisteminin bir parçası. 4 milyar yıldır yaşayan bir canlı. Bu koca ömrünün 1 milyon yılı insanlığa ayıran bir gezegen. Hırsı ,arzusu, kötülükleri bitmeyen insanlığın yarattığı milyonlarca savaşı yaşayan gezegen.

Zaman kavramı bitmiş bir Dünya. Güneşin ne zaman doğup ne zaman battığı bilinmeyen bir Dünya. Teknolojisi insanlığın vicdanı kadar olan Dünya. Bütün yeryüzünü uçurumlarla ve sularla kaplamış bir Dünya.

Uçurumun tepesindeyim. Ayaklarımı sarkıtmış gezegemi düşünüyorum. Sonra bir rüzgar esiyor. Ama artık rüzgarlar çok farklı. Rüzgarlar mavi ve sert. Esen rüzgar yüzümü acıtıyor. Elimle korumaya çalışıyorum. Bir müddet sonra geçiyor. Yine aynı sıcaklık. Yine aynı o karanlık uçurum gözüküyor. Ve yine düşünüyorum.

İnsanlık tarihi uzun. Bu tarihe kadar sayısız savaşlar oldu. Sayısız insan öldü. Ama son savaş öyle bilindik bir savaş değildi işte. Konu ne olursa olsun toprak, haksızlık ,bağımsızlık Dünya'nın sonunu getirmeyi gerektirmezdi. Ama nankör insanlık bunu başardı.

Masum Savaşı sonrasında Dünyada felaketler başladı. Seller, zelzeleler, kasırgalar, dev hortumlar,yer değiştirmeler (yeryüzünün bir bölümünün tepetaklak olması), ölümcül virüsler, hasarlı insanlar... Güya masum savaştı demi?

Besinler tükendi tükenecek. Çok değil 50 yıla kadar sonra açlık başlayacak. Tabi 50 yıl dayanabilirse dünya.

Peki Dünya dayanamazsa insanlık da ölecek mi? Asırlardır bilenen cevap; bencil insanlık kendi sonunu getirdi.

Kitabın geçtiği dönem bizlere çok uzak yani neredeyse 250 yıl kadar sonraki gelecek. Gelişen teknolojiler var fakat savaşlar sonucunda çoğu teknolojik gelişmeler kaybolmuş. Aklınıza takılır diye belirtmek istedim. :)

31 Temmuz 2016 yayınlanan ama kaldırdığım bu kitaba kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Önümüzdeki 3-4 bölüm 2016yılında yayınlanan bölümler olacak. Devamını yazmaya başlayacağım tekrar. İyi okumalar...

BAMBAŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin