Da filmen er slut ligger jeg helt under dynen så man kun kan se mine øjne "filmen er slut du kan bare kommer frem" griner Anthon "jaja det er ikke jer der er bange for gyser vel" surmuller jeg de griner bare af det. Så jeg rejser mig op og slår først Thor på skuldren en gang også slår jeg Anthon på skuldren to gange "hvorfor slå du kun mig to gange og Thor en gang" spørger han "fordi du er min irreterende storbror og det er Thor lige som ikke" svare jeg han nikker bare. Vi sætter os og snakker om alt og ingenting og jeg lære Thor mere at kende og han er faktisk meget sød og han er også mega lækker. I mens vi snakker spørger Anthon lige pludselig "skal vi ikke holde fest i aften" "jo fed ide" svare Thor de kigger på mig og forventer et svar "ok det kan vi godt" svare jeg endelig. Så vi aftaler at vi holder fest i morgen og vi har inviteret alle vores venner og har være ned og købe alkohold. Gæsterne kommer klokken 20.00 og klokken er 18.30 så jeg har travlt så jeg skynder mig i bad og da jeg er færdig i badet går jeg ind på værelset og tager min telefon og ser hvad klokken er den er 19.15 så jeg skynder mig at finde noget tøj og tager det på det er bare en lårkort sort stram kjole og nogle sorte stiletter og tager noget makeup på og noget parfume på.