Αφού ο Άρης άλλαξε ρούχα ξεκινήσαμε με προορισμό το σπίτι των γονιών μου. Αφού πρώτα ενημέρωσα στην δουλειά λέγοντας τους ότι θα κάνω την δουλεία από το σπίτι αφού ήταν όλα χαρυούρα. Θα νομίζετε ότι βαριέμαι την δουλεία μου αλλά κάνετε λάθος απλά μου αρέσει να είμαι στο οινοποιείο και τα αμπέλια παρά σε ένα γραφείο.
"Κλειώ είσαι σίγουρη ότι θες να πάμε μαζί? Δεν ξέρω αν είναι σωστό. "
" Άρη σε θέλω δίπλα μου. Δεν έχουν το δικαίωμα να μου λένε τι να κάνω."
"Εντάξει απλώς φοβάμαι την αντίδραση τους. "
" Μη φοβάσαι. "
" Τι θα τους πεις? "
" Τα πάντα. Για την βεντέτα, για την Μάλτα και το κυριότερο για μας. "
" Το τελευταίο δεν θα τους αρέσει καθόλου. "
" Δεν με νοιάζει είναι απόφαση μου και θα πρέπει να την σεβαστούν. "
Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στο σπίτι των γονιών μου. Ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο και κάνεις δεν έκανε κίνηση να βγει.
" Θα κατέβουμε ή θα μείνουμε μέσα. " ρωτάει
" Θα κατέβουμε. "απάντησα σιγά.
Κατεβήκαμε και πήγαμε στο κατώφλι του σπιτιού. Με μια γρήγορη κίνηση χτύπησα το κουδούνι. Από μέσα ακούστηκε ένα" τώρα έρχομαι ". Μετά από δευτερόλεπτα η πόρτα ανοίξε.
" Κορούλα μου τι κάνεις? Δεν είσαι μόνη σου βλέπω περάστε μέσα. "
" Καλά είμαι μαμάκα μου."
"Το παιδί ποιο είναι? "
" Να κάτσουμε και θα σου πω. "
" Ναι βέβαια καθήστε."
"Μαμά από δω είναι ο Άρης τον γνώρισα στην Κρήτη. "
" Αααα. "
" Μαμά θέλω να μιλήσουμε για κάτι σοβαρό όπως σου πα και στο τηλέφωνο."
"Ναι το θυμάμαι με την δουλειά έχει να κάνει? "
" Όχι με την ζωή μου. "
" Λέγε κορούλα μου τι σε απασχολεί. "
" Μαμά θέλω να μου πεις γιατί δεν με αφήνετε να πάω στην Κρήτη και γιατί την επιμονή σας να σπουδάσω οικολογία. "
" Τι εννοείς? "
" Μαμά κατάλαβες τι εννοώ."
"Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε λόγος και ακόμα υπάρχει. "
" Το ξέρω ότι ότι υπάρχει λόγος. Για να μην αργούμε μπαίνω στο θέμα μας. Ξέρω για την βεντέτα και την κληρονομιά."
"Κορίτσι μου αυτά δεν αφορούν το παλικάρι όμως. "
" Λάθος τον αφορά γιατί... "
" Με αφορά γιατί είμαι ο μεγάλος γιος του Πέτρου Δελιγιαννάκη υποθέτω ότι τον γνωρίζετε. "
" Τι θέλεις στο σπίτι μου και από την κόρη μου. "
" Ηρεμήστε μην φωνάζεται με την Κλειώ είμαστε μαζί. "
"Τι πράγμα??."
"Αυτό που άκουσες μαμά. "
" Κλειώ είσαι καλά αυτός και η οικογένεια του θέλουν να μας κάνουν κακό. "
" Η οικογένεια μου μπορεί να θέλει ότι θέλει εγώ την αγαπώ και δεν πρόκειται να την πειράξω. "
" Αλήθεια και γω πως μπορώ να είμαι σίγουρη? "
" Μαμά μπορείς να ηρεμήσεις και να μην φωνάζεις. "
" Όχι Κλειώ δεν μπορώ.Ή τον χωρίζεις και τον ξεχνάς ή μας ξεγράφεις από οικογένεια διαλέγεις και παίρνεις. "
" Είναι λογικό αυτό που μου λες? "
" Ναι είναι. "
" Ωραία. Άρη πάμε να φύγουμε από δω μέσα. "
" Ώστε διαλέγεις αυτόν και όχι την οικογένεια σου. "
" Άρη μίλησα. Πάμε. "
"Ναι έλα πάμε. "
" Να δω πως θα αντικρήσεις τον πατέρα σου και τι θα του πεις. "
" Αυτό είναι δική μου δουλειά. "
Βγαίνοντας από το σπίτι πέσαμε πάνω στον μπαμπά μου.
" Κλειώ μου, μικρούλα μου γιατί κλαις? "
" Μπαμπά μου με αγαπάς? "
" Εννοείται ότι σε αγαπώ. Δεν μου απάντησες όμως γιατί κλαις. "
"Με αφήνεις να είμαι με όποιον θέλω?"
"Ναι. "
" Μπαμπά έμαθα για την βεντέτα και την κλειρονομιά. "Τι πράγμα?"
"Ναι μπαμπάκα μου αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Είμαι με τον Άρη. "
" Και ο Άρης που κολλάει δεν καταλαβαίνω? "
" Κλειώ άσε με να του πω εγώ ποιος είμαι σε παρακαλώ. "
" Όχι αυτή είναι δική μου δουλειά. Μπαμπά ο Άρης είναι ο γιος του Πέτρου Δεληγιαννάκη. "
" Πείτε μου ότι δεν μου κάνεις πλάκα? "
" Όχι τον αγαπώ και με αγαπά. Η μαμά μου είπε να διαλέξω ανάμεσα σε εσάς και τον Άρη αλλιώς με ξεγράφει."
" Τι είναι αυτά που λες. "
" Μπαμπά αν θες να φύγω από την ζωή σου θα το κάνω αλλά μην μου απαγορεύσεις να είμαι με έναν άνθρωπο που αγαπώ. "
" Ποτέ δεν επέμβενα στην ζωή σου ή σχεδόν ποτέ αλλά δεν δέχομαι να είσαι με αυτόν τον άνθρωπο. "
" Εντάξει κατάλαβα θα φύγω. Άρη πάμε δεν ανήκω ποία εδώ. "
Μπήκαμε στο αμάξι και φύγαμε για το σπίτι μου όταν κάποια στιγμή με έπιασαν τα κλάματα.
" Κλειώ γιατί κλαις? "
" Γιατί μου το κάνουν αυτό? Δεν τους έχω κάνει κάτι. "
" Τους ήρθε απότομο να δεις που θα τους περάσει. "
" Και σε μένα ήρθε απότομο αλλά δεν τους κράτησα κακία. "
Μετά ξανάπεσε σιωπή. Όταν φτάσαμε σπίτι κατέβηκα μα ο Άρης έμεινε στο αμάξι.
" Δεν θα κατέβεις?"
"Έχω ένα ραντεβού με κατι πελάτες και θα έρθω μετά. "
" Εντάξει φιλάκια σ αγαπώ. "
" Κι εγώ. "
Μπήκα στο σπίτι μου και έκατσα στον καναπέ σκεπτώμενη τα λόγια των γονιών μου. Ήταν χαζό αυτό που μου ζητήσανε. Με αυτά και αυτά με πήρε ο ύπνος. Με ξύπνησε ο ήχος από το κουδούνι και σηκώθηκα για να ανοίξω.
" Συγνώμη που άργησα. "
" Δεν πειράζει και εγώ κοιμόμουν. "
" Σε ξύπνησα? "
" Λιγάκι αλλά δεν πειράζει. Άρη θα μου κάνεις μια χάρη?"
"Ανάλογα τη χάρη. "
" Να πάμε στην θάλασσα να χαλαρώσω λίγο από την φόρτωση. "
" Εννοείται ντύσου και φύγαμε. "
" Ντυμένη είμαι πάμε. "
Μετά από 30 λεπτά είμαστε στην θάλασσα αγκαλιά και ξαπλωμένοι στην άμμο.
" Κλειώ είσαι σίγουρη για την απόφαση που πήρες για το θέμα των γονιών σου?"
"Ναι δεν μπορούν να επεμβένουν στη ζωή μου δεν είμαι ανήλικο."
"Δεν θέλω κάποια στιγμή να γυρίσεις και να με κατηγορήσεις ότι ευθύνομαι εγώ για την κατάσταση αυτή."
" Αυτό δεν θα γίνει ποτέ. "
" Τι λες τώρα να πάμε να μαζέψω τα πράγματα μου από το ξενοδοχείο και να έρθω μαζί με αυτά σπίτι σου?"
"Ναιιιιιιιιιιι!!!!!!!!! "
" Εεεεε μην φωνάζεις έχει κόσμο τριγύρω. "
" Δεν με νοιάζει μου φτάνει που έχω εσένα. "
" 'Αντε πάμε. "
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο ανεβαίνουμε πάνω μαζεύουμε τα πράγματα και καθόμαστε για λίγο αυτός στο κρεβάτι και εγώ στο παράθυρο όταν κάποια στιγμή νιώθω δύο χέρια να τιλύγονται γύρω από την μέση μου. Γυρνάω σιγά σιγά και ορμάω στα χείλη του. Περνάω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον φιλάω.Πάμε στο κρεβάτι και με ρίχνει σε αυτό. Με μια κίνηση μου αφαιρεί την μπλούζα και φιλάει το στήθος που δεν καλύπτεται από το σουτιέν. Τον βοηθάω να το ξεκουμπώσει και το καταφέρνει. Παίρνει στο στόμα την μία μου ρώγα και την πιπιλάει κάνει το ίδιο και με την άλλη. Μικρά βογκητά βγαίνουν από το στόμα μου. Το βγάζω την μπλούζα και τον χαϊδεύω στην πλάτη και το θώρακα. Αρχίζει να αφήνει φιλιά στην κοιλιά μου και στον αφαλό. Μου κατεβάζει αργά αργά το παντελόνι που φοράω
"Πιο γρήγορα Άρη μου σπας τα νεύρα. "
" Για αυτό το κάνω. "
Δεν του απαντάω αντιθέτως του ξεκουμπώνω το παντελόνι αλλά με σταματάει. Τραβάει γρήγορα την φόρμα μου προς τα κάτω και μένω μόνο με τον εσώρουχο που δεν καλύπτει και πολλά. Κατεβάζει το παντελόνι του μαζί με το μποξεράκι του. Με αργές κινήσεις μπαίνει μέσα μου ενώ μετά από λίγο οι κινήσεις του γίνονται γρήγορες και δυνατές.
"Άσε με να τελειώσω μέσα σου. "
" Σε αφήνω. "
Τελειώσαμε και οι δύο ταυτόχρονα ενώ οι φωνές μας γέμισαν.
Ήμασταν αγκαλιά στο κρεβάτι και ο Άρης μου χαιδεύε την πλάτη του όταν ακούστηκε ένας θόρυβος από το παράθυρο.
" Κλειώ μην κουνηθείς από την θέση σου. "
" Άρη φοβάμαι. "
" Μη φοβάσαι έχω το όπλο μαζί μου. "
Εκείνη την στιγμή μπήκε μέσα ένας τύπος ντυμένος στα μαύρα ενώ το πρόσωπο του ήταν καλυμμένο με μία κουκούλα.
" Τι θες από μας. "
" Εχω εντολή να πάρω μαζί μου την Κλειώ και εσένα να σε στείλω μια μακρινή βόλτα. "
"Αν την αγγίξεις δεν θα χεις καλό τέλος."
"Μας απειλείς κύριε Άρη?"
Ο Άρης δεν μίλησε πάρα έκανε μερικά βήματα προς τα εμένα που είχα τιλυχθεί στα σεντόνια γιατί φοβόμουν και μου ψιθύρισε ότι με αγαπά. Εντύπωση μου κάνε ότι ο Άρης δεν εμφάνισε το όπλο του για να αμινθεί.
"Λοιπόν επειδή πρέπει να τελειώνουμε με εσάς του δύο εσύ κοπελιά σηκω ντύσου και συ Αρούκο περίμενε να πάρω σαφής οδηγίες τι να σε κάνω. "
Ο Άρης μου έγνεψε να το κάνω και μετά από λίγο είπα
"Είμαι έτοιμη."
"Βγαις στο μπαλκόνι και έρχομαι."
"Εντάξει. "
Με μικρή βήματα βγήκα έξω ενώ προσπαθούσα να ακούσω τι λένε. Ξαφνικά άκουσα έναν πυροβολισμό για μερικά δευτερόλεπτα τα είχα χάσει ότι έξω βγήκε ο Άρης.
" Γρήγορα Κλειώ να καλέσουμε την ρεσεψϊόν να καλέσει την αστυνομία. "
" Τον σκότωσες? "
" Όχι απλά του έριξα στο πόδι για να ακινητοποιηθεί. "
" Ποιος πιστεύεις ότι τον έστειλε? "
" Δεν ξέρω μπορεί οι γονείς μου ή οι δικοί σου. "
" Το δεύτερο μου φαίνεται πιο πιθανό. "
Μπήκαμε μέσα ειδοποιείσαμε την ρεσεψϊόν κι ήρθε η αστυνομία. Πήγαμε στο στήμα για να δώσουμε κατάθεση περιττό ότι τους είπαμε ότι έχει συμβεί εδώ και μισό μήνα μας είπαν ότι θα μας ειδιποιείσουν αν ομολογήσει ο τύπος.
Πήγαμε στο σπίτι και πέσαμε και οι δύο πάνω στον καναπέ. Ήμουν σίγουρη ποιος ή ποιοι τον έβαλαν αλλά δεν το έλεγα.
"Άρη πρέπει να τελειώσει αυτό το πράγμα. "
" Τι ξέρω. "
Κάποια στιγμή όλα γύρω μου μαύρισας. Άκουγα μόνο μια φωνή να μου λέει
" Κλειώ άνοιξε τα μάτια σου."
Προσπάθησα να τα ανοίξω και τα κατάφερα.
"Ζωή τι κάνεις εσύ εδώ? "
" Με πήρε τηλέφωνο ο Άρης όταν λυποθήμησες και ήρθα."
"Τώρα που είναι? "
" Πήγε στο τμήμα γιατί μιλησε το κάθαρμα. "
" Να πάω και γω. "
" Δεν έχεις να πας πουθενά."
"Μα..."
"Δεν έχει μα. "
" Καλά."
"Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου και ένας άγνωστος αριθμός έκανε την εμφάνιση του.Συγνώμη που άργησα αλλά τις τελευταίες μέρες δεν ήμουν και πολύ καλά το επόμενο θα ανέβει την Τετάρτη αν το εχω τελειώσει
VOUS LISEZ
Βεντέτα
Roman d'amourΈνα ταξίδι, ένας χορός και ένας έρωτας θα αλλάξουν τη ζωή της Κλειώς. Η γνωριμία της με τον Άρη θα ανατρέψει για παντα την ζωή της.