( Go He Ra )
Trecusera multe zile .... Saptamana viitoare urma sa plecam cu baietii in Romania . Eu nu mai stau de ieri cu Suga si parca am un gol in stomac . M-am obisnuit cu el aici si acum ...
Imi iau tableta si incep sa scriu la carte . Primesc un mesaj care era de la el . Suga vroia sa il ajut cu ceva . Mai precis sa ma duc sa ii fac cumparaturile pentru ca el era lu studio si nu putea ....
Imi iau niste haine pe mine , ma incalt si pornesc la cumparaturi . Sunt asa fericita ca il pot ajuta pe Suga .
---------------------------------------------------
Intru in bloc cu plaselee dupa mine si vad ca pe jos erau numai lumanari si petale de trandafiri . Ce se intampla ? Si de ce duc la mine la apartament ? Asta e foarte ciudat . Mai ales ca usa e intredeschisa .
Intru in apartament si ma duc la mine in camera . Erau numai lumanari peste tot si patul era plin de petale de trandafiri . Cineva ma bate pe umar iar eu ma intorc si dau de Suga care imi intinda un buchet de trandafiri si imi zambeste .
- Suga ?
Suga : - Nu esti fericita ca sunt eu ?
- Nu ... Sunt foarte fericita ! * ii sar in brate *
Suga : - Scuze ca nu ti-am spus mai devreme ....
- Nu face nimic .
Suga : - Vino sa mancam .
- Ok .
Am mancat , iar apoi Suga s-a ridicat de la masa si a venit spre mine .
- S-a intamplat ceva ?
Suga ; - Da .
- Ce ?
Suga : - Asta .
Ma ia pe sus si ma duce in camera mea unde ma arunca pe pat . La scurt timp se suie si el peste mine si imi zambeste lasandu-si coltii la iveala . Stai putin ! Coltii ? Ce se intampla ?!
- Suga ?!
Suga : - Fa liniste .
Ma saruta apoi imi lasa o frumoasa muscatura pe gat , iar eu adorm . Cred ... Sper ca nu am murit .
YOU ARE READING
vampirul
Fanfictionea : - Nu a facut rau nimanui. el : - E un monstru . ea : - Monstru esti tu nenorocitule