Olivia

8 0 0
                                    

Sinirli bir şekilde odaya Jorge girdi. Bana bağırarak "Paige nerede"dedi.
Şaşkınca baktım ne dercesine beni duvara yasladı ve "deneye soktun dimi" diye bağırdı yankılanıyordu ona yalan söylediğimi düşünüyordu.sessizce "hayır"dedim. Sadece gözlerime baktı ve kelimeleri bastırarak "bana deneyi Yaptığın odanın kartını ver"dedi.benimle gelmesini işaret ettim.cam kapını önünde durdum içeri baktım bana hadi diye bağırarak cama vurdu.kartı okuttum  kapı açıldı.içeri girdiğimde Paige de deneydeydi baygın Bir şekilde yatakta yatıyordu.sadece " ben yapmadım "diyebildim bana onu çıkartmamı söylediğinde sadece henüz bunu yapamadığımı söyleyerek Karşılık verdim."artık bir ekip değiliz sen yalnızsın"dedi. arkasına bile bakmadan çıktı odadan göz yaşlarıma hakim olamadım. omzumda bir el hissettim. ben yapmadım diye tekrar ederek döndüm ama toby di ne oldu diye sordu. sustum ve gitmesini söyledim.ama gitmedi bağrdı 'yalnızca insanara acı veriyorsun ve bundan zevk alıyorsun. Ben ilk birine...'kendimden geçerek bağırdım ve toby e tokat attım 'sus aşk zayıflıktır kalbine bir gün girecek hançerdir'diye ekledim.kafasını iki yana sallaması ardından tekrar söze girdim 'seni hangi cehennemden çıkarttığımı unutma' bana doğru iki adım aldı 'hangisini kast ediyorsun deney mi yoksa annemden çalman mı' susutum gözlerimi devirdim sesizce 'kapat çeneni ve git buradan' dedim. devam ettim elimde olsa beni yine o cehenneme göndermeni isterdim hem ben sevdiğim kızı hem de annemi kayıp ettim.'dışarı çıkmasını işaret ettim çıkdığında daha fazla kendimi tutamayarak ağladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

INTIKAM OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin