20

455 35 2
                                    

We hebben 2 rondes gespeeld en ik heb de eerste ronde gewonnen. Nadir kon niet tegen zijn verlies dus wou hij perse nog een ronde spelen die hij wel heeft gewonnen.

Ik trek mijn helm van mijn hoofd af en zet mijn haar in een knot. Als Nadir klaar is lopen we samen naar de auto en stappen we in.

Als we thuis zijn aangekomen zie ik Nadir vreemd grijnzen. Hij komt dichterbij en stop net voor dat hij mijn lippen aanraakt.

Ik weet wat hij wilt maar ik weet niet of ik er klaar voor ben. Ik heb hem al zo lang laten wachten dus ik snap ook wel dat hij het nu zat is om te wachten.

Hij kust me gretig en ik voel dat zijn handen naar mijn broek gaan. Met moeite probeert hij mijn knoop los te maken. Wanneer ik door heb waar hij mee bezig is wend ik me van hem af.

Hij kijkt me aan met zijn doordringende ogen en uit het niets geef ik hem een klap op zijn wang. Hijgend maak ik me los van hem en loop ik naar de keuken waar ik een glaasje water pak.

Ik hoor voetstappen richting de deur gaan en even later gaat de deur met een harde klap odicht. Ik weet niet waarom ik hem sloeg maar op dat moment wou ik gewoon niet verder als zoenen gaan.

Zijn boosheid waait wel weer weg, Nadir kan nooit lang boos op mij blijven. Ik kijk wat we in de kast hebben en besluit dan maar om pizza te bestellen.

Na driekwartier komt de bezorger eindelijk met mijn 2 pizza's aan. Gretig trek ik de pizza's uit zijn hand en betaal ik snel.

Ik heb 2 pizza's tonijn besteld een voor mij en een voor Nadir. Ik ga met mijn pizza op de bank zitten en zap rond tot dat ik iets vind wat mijn aandacht trek.

Als ik zie dat het al half 11 is geweest en dus l warm ik de pizza van Nadir op en begin ik het te eten. Ik bel Nadir nog even maar krijg gelijk de voicemail volgens mij staat zijn telefoon uit.

~
Ik sla de dekens van me af en draai me om maar zie Nadir niet naast mij liggen. Hij heeft er zelf niet eens geslapen. Is hij echt boos, omdat ik het gister niet wou doen.

Ik sta op en loop naar de douche en ga er onder staan. Ik voel gelijk al de warme stralen op mijn huid. Als ik klaar ben wikkel ik een handdoek om me heen en loop ik naar mijn kast.

Ik pak een setje kleren inclusief onderbroek en bh en loop dan naar de slaapkamer waar ik alles aantrek. Als ik alles heb aangetrokken loop ik naar beneden waar ik nog steeds geen Nadir zie.

Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en probeer hem te bellen maar ik krijg de voicemail. Ik maak nog even een ontbijtje voor mezelf en app Tamra dat ik vandaag naar haar toe kom.

Als ik klaar ben met eten ruim ik af en trek ik mijn jas aan en pak ik de sleutels en vertrek dan naar de garage. Ik pak mijn auto en verlaat de garage.

Als ik geparkeerd heb zie ik iemand voor het hotel staan die sprekend op Tamra lijkt maar het niet is, want Tamra draagt een hoofddoek en zij niet. Als ik dichterbij kom zie ik haar zwaaien naar mij.

"Hey Aicha ik wou net even wat gaan halen ga je mee?"

"Tamra? Waar is je hoofddoek?" vraag ik haar.

"Binnen ik ben het vergeten aan te doen".

"Ga het boven snel pakken voordat iedereen je zo ziet".

"Nee hoeft niet is goed zo".

Ik kijk haar raar aan maar loop haar wel achterna. Hoofddoek stond haar echt prachtig zelf wou ik het ook maar ik wist dat ik er nog niet klaar voor was.

Het is zonde dat ze het niet draagt, want ik vind dat als je het eenmaal op heb je het niet af kan doen wanneer je maar wilt.

Als we boodschappen hebben gehaald lopen we terug naar het hotel en ruimen we de boodschappen op. Als we dat gedaan hebben plof ik moe neer op de bank en zie ik Tamra de kamer in verdwijnen.

Als ze terug komt zie ik haar met shisha in haar handen komen. Waar heeft zij dat nou weer vandaag gehaald? Ze kijkt me aan met haar pretoogjes en komt met de shisha in haar hand naast me zitten.

Ik zie haar een pof nemen van de shisha en ze houdt mij de shisha ook voor. Twijfelend staar ik naar de shisha maar neem er toch een pof van. Na een keer gestikt te zijn lukt het me best en blijf ik poffen. Ik zie dat Tamra de muziek harder zet en begint te dansen.

"Nu we dat hebben gedaan moet je echt een sigaret proeven schat dat is niks vergeleken met shisha".

Ik kijk haar verbaasd aan ik wist niet dat ze aan shisha deed laat staan roken.

"Neem gewoon een keer en als je het niet lekker vindt dan geef je het maar aan mij".

Ik knik en neem de sigaret van haar aan. Een keer kan toch geen kwaad? Ik steek het aan en neem er een hijs van. De beginsmaak van de sigaret is niet zo lekker maar hoe meer trekjes ik neem hoe lekkerder ik het ga vinden.

Als ik klaar ben met de sigaret ga ik weer over tot het poffen van shisha. Even vergeet ik de ruzie die Nadir en ik gister hadden

Ik wil mij verontschuldigen voor het zo lang niet updaten maar deze week besloot ik om alles series die ik nog niet had gekeken te kijken op netflix. Daardoor kon ik niet updaten, ik kon wel maar ik heb het niet gedaan, omdat ik deze hele week gewoon netflix verslaafd was😭😭.

Vriendinnen Bestaan Niet.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu