Ėjau link viešbučio. Prie viešbučio sustojau ir išsitraukiau cigarečių pakelį. Užsidegiau vieną ir įtraukiau dūmą. Išpučiau ir vėl įtraukiau.
Mano telefonas kišenėje suvibravo. Ant ekrano buvo parašytas Niall vardas. Numečiau nuorūką ir sutripiau ją. Perbraukiau per ekraną ir atsiliepiau
- Styles, grįžk į Bradford. Turim reikalų su Ashton.-Pasakė ir baigė pokalbį.
Tas Ashton mane nervina. Vėl pardavinėja narkotikus. Mes pirmais metais irgi pardavinėjome, bet dabar mes valome miestą nuo narkotikų.
Grįžau į viešbutį ir pasiėmiau savo kuprinę. Įmečiau ant galinės sėdynės. Iš bagažinės paėmiau sportinį krepšį kuriame buvo po rūbais paslėptas ginklas. Atsisėdau prie vairo ir užvedžiau variklį. Išsukau iš automobilio aikštelės ir važiavau link Bradford.
Bradford
Iškart važiavau į mūsų namą kuriame visi ginklai ir taip toliau. Įėjau į namus. Liam vaikščiojo pirmyn atgal, Louis ramiai sėdėjo ant sofos, Niall kažko ieškojo kompiuteryje, o Zayn nebuvo.
- Kur Zayn?-Suurzgiau ir jis įėjo su Claire.
Pavarčiau akys ir atsisėdau šalia.
- Kur jis yra?-Paklausiau Niall.
- Klube ,,Heaven".-Atsakė Niall ir aš linktelėjau.
- Niall, pasirūpink, kad visi lankytojai išeitų, Louis ir Louis laukite prie galinių durų, Zayn ir aš prie įėjimo.-Išdėsčiau viską ir visi susižvalgė linktelėjo.
- O ką ji darys?-Paklausė Zayn jr nurodė į Claire nusijuokęs.
- Nežinau. Nuvežk namo.-Gūžtelėjau pečiais ir užkišau ginklą po kelnėm.
- Aš tada jau važiuoju...-Sumurmėjo Claire ir ruošėsi eiti.
- Niekur neisi, kalė! -Suurzgė Zayn ir trenkė su ginklu jai per žandikaulį. Ji nukrito ir susiėmė už raudono skruosto. Ašaras mačiau jos akyse.
Louis pribėgo prie Claire ir padėjo jai atsistoti. Niall atnešė ledą suviniota į rankšluostį.
- Vistiek ji eis su manim.-Išspjovė žodžius Zayn ir kažką burpteledamas, išėjo parūkyti.
- Claire, tu ne privalai su mumis eiti. Pasilyk su Sophia ir Eleanor. Jos pas mane.-Pasakė švelniai Liam.
- Aš eisiu su jumis.-Tvirtai ir užtikrintai atsakė Claire nubraukdama visas ašaras.
Atsidusome visi ir pasiėmė ginklus išėjome. Zayn, Claire ir Niall važiavo su Zayn automobiliu. Aš, Liam ir Louis važiavome su mano automobiliu.
Privažiavome prie to klubo. Visi išsiskirstėme. Zayn su Claire priėjo prie manęs. Claire skruostas dar buvo paraudonavęs. Tikrai ten bus mėlynė. Ji žiūrėjo į grindys. Užtaisiau ginklą. Zayn taip pat. Įėjome į klubą. Žmonių nebuvo. Per galinės durys įėjo Liam su Louis. Žmonių nebuvo.
- Aplink klubą apėjome, nieko nebuvo.-Pranešė Louis ir linktelėjau.
Atsisukau į Zayn ir Claire. Claire labai bijojo ir drebėjo, o Zayn ramiai stovėjo.- Ne iš vietos!-Sušuko atbėgęs Ashton su ginklu. Už jo atėjo ir keli jo vyrai.
Jo pakalikai nusuko ginklą į Liam ir Louis.
- Išveskite juos iš klubo. Man reikalingi tik jie.-Liepė Ashton ir tie linktelėjo. Jie išvedė Louis ir Liam.
Likome tik mes.
- Ooo, šita lėlytė lanksti. Tikiuosi ji tokia ir lovoje.-Apsilaižė lūpas. Claire dar labiau išsigando.
Pasigirdo du šūviai ir pajutau skausmą dešiniame petyje. Velnias, jis mane pašovė. Pasukau galvą į Zayn. Jis taip pat pašovė. Zayn gulėjo ant grindų susiėmęs už liemens ir keikėsi. Aš taip pat kritau, nes skausmas didėjo.
Claire puolė prie Zayn ir apkabino. Iš jos akių liejosi ašaros.
- Tu, negailestingas kvaili!-Suriko ir atsisuko į Ashton. Pagriebė ginklą gulinti ant grindų ir atsuko jį į Ashton. Mačiau kaip jos rankos drebėjo.
- Tu neišdrįsi. -Nusijuokė jis.
- Dar ir kaip! Tu manęs nepažįsti! Na ir kas, kad aš esu tiesiog kažkokia mergiotė. Na ir kas, kad... kad aš bijau Zayn ir visų jo draugų, bet aš neleisiu... neleisiu skriausti jų...-Išlemeno paskutinius žodžius ir krito ant grindų. Apkabino kelius ir verkė. Ashton nusijuokė.
- Neleisiu...-Sumurmėjo tyliai ir užsimerkė. Paspaudė gaiduką ir iš pistoleto išlėkė trys kulkos kurios nužudė Ashton. Jis krito ant šaltų grindų.
Claire dar stipriau verkė. Numetė ginklą ir pribėgo prie Zayn. Paėmė jo telefoną ir kažkam paskambino.
- ...taip... atvaziuokite kuo greičiau....-Išlemeno ir įkišo telefoną atgal į Zayn kišenę. Priėjo prie manęs.
- Tau viskas gerai?-Tyliai paklausė ir aš linktelėjau.
- Šiek tiek pašovė petį ir viskas.-Nervingai nusijuokiau ir ji truputį šyptelėjo.
People, prašau, palikite po dalimi nuomonės apie dalį ir apie visą istoriją 😘
Man tikrai ji rūpi. Aš noriu žinoti, apie visas klaidas ir kitose dalyse jas ištaisyti.
Bet ačiū žmonėms kurie ją skaito ir tikiuosi šį istorija sulauks tiek pat peržiūrų ir vote, kiek surinko šios istorijos pirmas sezonas. ❤❤❤