Hva var det? Jeg var så forvirret, hva er det som skjeer? Jeg gikk lenger inn i stuen og så Roman i dress. Han stod med et bord som var fullt med mat. Nam! Jeg satte meg ned og han satte seg ned foran meg.
Var dette en date?Kvelden gikk greit og vi koste oss med mat og drikke. Så gikk vi til sengs og Roman og meg snakket sammen litt.
-Så.... Hvordan syntes du daten gikk? Spurte han og klødde seg i hodet.
-Helt fantastisk! Sa jeg og kysset han.
Så lå vi oss til for å sove.Jeg våknet opp og kledde på meg. En top svart genser og en vanlig bukse. Jeg ryddet litt i huset og skulle gå ned trappen.
Plutselig hørte jeg at noen kom inn døren og jeg kvapp og falt ned trappen.
Så mørknet alt.~~ROMAN~~
Jeg gikk in døren og slengte fra meg jakken.-JEG ER HJEMME! Ropte jeg og gikk inn på kjøkkenet.
Jeg så at Zeus løpte mot meg og jeg klappet han på hodet.-Hei Zeus! Hvor er Britt? Sa jeg og så meg om.
Jeg lette overalt nede men fant henne ikke. Ikke på soverommet, på kjøkkenet eller på badet.Jeg gikk opp trappen og da så jeg henne på gulvet.
Jeg ringte 911 og holdt henne i armen.
Jeg prøvde å ta litt vann på en klut og så på fjeset hennes. Så våknet hun igjen og besvimte igjen.~~BRITTNEY~~
Jeg våknet og lå merke til at jeg lå i et annet fremmed rom. Jeg så meg til siden og der var Roman.-Du er våken! Sa han og var kjempeglad.
Jeg greide ikke å si noen ord så jeg bare nikket og kvilte hodet mitt på puten.~~~ Sorry for liten del men vil dere at jeg skal putte Roman sin ekte vlog her? Plis svar ja eller nei. Jeg gjør det denne. Gangen så kan vi se❤️ Smile More❤️
Bare så du vet det er han på turne❤️
ČTEŠ
Smile More! Møtet til Roman og Brittney.
NezařaditelnéHey Roman Soldater! Jeg vil skrive en historie om hvordan Roman og Brittney møttes. Ikke alt er sant men jeg har diktet opp mye. Håper dere liker det. Dette er for dere. Norske Roman soldater. Smile More