kapitel 8

59 2 1
                                    

klokken er 20.00 så jeg skynder mig ned til de andre til det banker på døren og ind kommer nogle af vores venner. Alle gæsterne er kommet og festen er godt igang. Jeg går op til baren og henter en øl da Thor lige pludselig kommer og stiller sig ved siden af mig han skal også bare have en øl. Jeg skal lige til at gå da Thor tager fat i min arm og hiver mig ud på toilettet han glemmer at låse mens vi er der ude men det tænker vi ikke over lige nu. Thor går tætter på mig og lægger sine læber på mine jeg kysser med lige pludselig går døren op og Anthon kommer ind vi havde ikke opdagede ham før han siger "forhelved Thor det er min søster" og med det samme skynde vi os at rykke fra hinanden. Vi kigger begge på Anthon "og Emma Thor er min ven" siger han og kigger på mig "ja det ved jeg men det var ikke meningen" svare jeg han svare ikke han går bare ud af døren. Jeg skynder mig at gå efter Anthon og stopper ham "det var ikke med vilje Anthon jeg synes bare at Thor han er rigtig sød" siger jeg og kigger Anthon direkte i øjnene "jeg har ikke lyst til at snakke med" svarer han med et koldt blik jeg bliver stående lidt, men da jeg har stået der i godt og vel 1 min går jeg ind på mit værelse og gør mig klar til at gå i seng. 

Citybois-Anthon Min BrorTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon