Începuturile

97 7 5
                                    

Pff! Nu din nou! Iarăși ora 7 ... După o vacanță lungă iar trebuie să mă trezesc. .. urăsc școala...Am uitat să mă prezint... eu sunt Sandra ,fiica unui conte local... Da... ați auzit bine... conte. De mica am fost obligată să iau lecții de pian și limbi străine . Ce să mai spun de orele de dans pe care le iau în fiecare sâmbătă?! Cu toate astea pasiunea mea este fotbalul și hocheiul . Totuși am 1.85... ați vrea să fac balet? Neeh baletul nu e pentru mine... Deși am față de balerină, adică am un ten pal cu ochi albaștrii. Mda.. toată lumea vrea să fiu o domnișoară stilată cu mult respect ,bun simț și rochii de secol XV , pe când eu sunt o fată rebelă care dacă ar putea, ar fugi de viața asta 'princiară' și nu m-aş mai întoarce niciodată.

Mă cobor din pat si plec la baie . Îmi fac rutina de dimineață iar apoi îmi deschid dulapul. Azi e prima zi de școală la o școală nouă, deci ar trebui să mă îmbrac decent așa că am optat pentru o pereche de pantaloni scurți bleumarin , un tricou alb si o cămașă în carouri legată de mijloc. Folosesc puțin creion și puțin ruj pal, mă parfumez , îmi iau converșii albi și geanta si fug jos, unde în bucătărie mama și tata își serveau cafeaua , iar fratele meu mai mare, Florian își servea micul dejun.

-Neata scumpo!zise tata. Azi după școală trebuie să mergi la cumpărături.
-Neata! De ce? Alt bal? Mda.. tata ma tot duce la baluri încă de la 5 ani... la niște baluri pline de oamneni de afacere importanți si de prințese înțepate...
-Da! Mergem să îmi întâlnesc noii parteneri de afaceri. Un anumit Desmond ..
-Fie... Îmi iau un măr și cheile de la mașină și ies .Afară, un BMW I8 mă așteaptă. Bag cheile în contact si pornesc spre școală. Pe drum atrag tot felul de priviri de la fetele care au crezut că sunt un băiat. .. toantele..

Ajung in sfârșit la școală. Intru in parcare și găsesc un loc liber lângă un grup de elevi. Opresc motorul mașinii, trag frâna de mână și cobor. În acel moment am văzut că lângă mașina mea erau adunate niște pitipoance care credeau,din nou, că eu sunt un băiat. Înaintez fără să bag in seamă privirile curioase ale băieților asupra trupului meu care, recunosc, este destul de bine proportionat.

Intru în școală unde pe coridor era plin de elevi nerăbdători. Merg spre dulapul meu iar când ajung îmi deschid dulapul si îmi las geanta. Se închide printr-un scârțâit puternic iar in spatele ușii se afla o fată blonda cu ochii verzi, puțin mai scundă ca mine , cu un zâmbet imens. Lângă ea era o fată de culoare, cam cât cea blondă, dar puțin mai timidă.

-Hey! Numele meu este Care! Deci Care o cheamă pe blondă. . Iar ea este Anastasia.spune si arata spre brunetă. Fiind nouă pe aici ne-am gândit ca am putea să te ajutăm să te integrezi pe în iadul ăsta de liceu...
-Da! Mulțumesc! Chiar aveam nevoie de câțiva prieteni!
-Atunci,hai spre sala de sport! Spune Anastasia.

Înaintăm spre sala aceea de sport ,iar când ajungem încă nu era începută deschiderea si discursul directoarei , așa ca ne-am așezat în penultimul rând. În scurt timp, o femeie de vârstă a doua, Palmer parcă, își ține discursul :bine ați venit! Blah blah.. să învățați. .. blah blah...să fiți cuminți. ..blah blah ... elevi noi... blah blah... cu note de zece... blah blah... cea mai mare medie... blah blah...o invit pe scena... blah blah.... Ce? Fără blah blah mă îndrept timidă spre scenă și urc . Ea m-a prezentat elevilor, m-a lăudat cu mediile mele bunicele și a spus că am ales și niște cursuri extrașcolare mai.. ciudate pentru o fată. In tot acest timp eu ma uitam prin sală fără să spun nimic... pur și simplu stam și mă uitam. Am mai stat pentru încă vreo 100 de felicitări și am coborât. M-am îndreptat către fetele care aplaudau și fluierau. <A.N.: WTF?!> . Totul s-a sfârșit repede apoi, ieșind. Când am deschis ușa, pentru că eu eram prima care a ieșit, am dat din greșeală peste un băiat.

-Scuze! Am exclamat amândoi. Îmi pare rău! Din nou la unison. Umm.. nu am vrut.spun si îmiduc mâna la ceafă..
-Nicio problemă! Acum pot sa îi observ mai bine trăsăturile :era blond , ochi fermecători, corp bine dezvoltat și un accent irlandez drăguț. Eu sunt Niall.
-Sandra Gilbert! Noua elevă...
-Tu ești cea de care vorbea așa mândră directoarea înțepată? Adevarul e ca directoarea chiar era rece și înțepată. .
- În persoană!
-Lasă boboacele,Scotch!spune un băiat la fel de înalt ca Niall , cu ochi albaștrii si păr cu mult mai închis decât al lui. Hey Louis, ea e Sandra.
- Uite ce boboacă bună avem noi aici Scotch..
-Nu sunt boboacă! Sunt a 12.a și să nu mai spui cuvintele alea că o să primești ceva la familie!
-Bine boboaco!spune si zâmbește pervers. Nu vi cu noi la masă? Pot veni și Care și Ana... doar sunt prietenele noastre. Atuci apar și fetele ,care le sar în brațe băieților: Care cu Louis și Ana cu Niall .. erau așa drăguți!
-Venim! Spun eu nerăbdătoare. Doar trebuie să îmi iau geanta..
-Perfect! Ne vedem la Martini's în 15 minute.

Plec grăbită spre dulapul meu ,îmi iau geanta și plec la mașina mea. Opresc în parcare la Martini's exact atunci când ajung și ceilalți.

- Woo! Ce e cu bestia asta ? Remarcă băieții. Ce ești tu? Mă gândeam că ai o decapotabilă roz nu un BMW I8! Știi cât costă ăsta? De unde îl ai?
-Tata e un conte local.. deci...
-Tu ești fiica lui George Gilbert? Si a lui Rose Gilbert?
-În persoană!
-Atunci unde sunt rochiile de secol XV?
-Ce sunt alea?spun sarcastic.

Intrăm in local. Nu era așa de mare , însă nu era nici atât de mic. Era in stil rustic german cu candelabre mari și impresionante. Cu puțină renovare ar deveni un loc splendid. Poate îl înduplec pe tata să se ocupe de asta.. Ne așezăm la o masă mai retrasă, cu 6 locuri. Toți ne așezăm, iar un loc din fața mea rămâne gol.

-Mai așteptăm pe cineva?întreb eu curioasă.
-Dap!răspunde Niall și se intoarce cu privirea spre ușa de la intrare. Pe ea intră un băiat înalt, creț. Cam atât se vede de aici, dar se poate observa stilul său vestimentar:skinny jeans negrii,tricou alb și are în mână o cămașă în carouri și converși negrii. Toți își întorc privirea când acest băiat trece pe lângă ei... Ciudat...
-Măi,măi .. Ia te uită cine trece pe aici! Spune Ana către acest dubios.. ce faci măi pe aici?
-Yo Ana ! Tocmai ce am ieșit. Pot observa acum ce trăsături frumoase are: ochii verzi de jad,păr creț castaniu până la umeri și buze trandafirii. Mă întreb ce gust au?
-Harry ea e Sandra,Sandra el e Harry.
-Încântat! A ta e bestia de afară?
-Dap.. Îmi plac mașinile mai mult ca tocurile.. La această afirmație toată masa a început să râdă, cu excepția lui Harry care a pufnit arogant.

Mi-am comandat în continuare un hamburger și o bere fără alchool, doar eram cu mașina. Am fost privită cam ciudat de chelnerul tânăr care era mirat că 'o domnișoară stilată' o să comande o bere. În final mi-a ajuns comada , mâncând în linişte.

-Sandra,se organizează o petrecere acasă la cel mai popular băiat din școală, sâmbătă la 8. Ar trebui să vi să cunoști colegi și persoane de pe aici.zice Care
-Mi-ar placea să vin însă am altă treabă.
-

Nu te lasă tata?spune pe un ton batjocoritor Louis.
-Nu e vorba de asta,am alte probleme pe care nu le-ai înțelege.
-O să fii pe roșu?spune Niall râzând cu poftă,toată lumea râzând.
-Nu!!Doar încă nu e 25! Trebuie să îl însoțesc pe tata la un eveniment.
-Ce fel de eveniment?întreabă cu ,curiozitate Harry.. are o voce așa plăcută. .
-Ceva de caritate... Un loc plin de oameni de afaceri si prințese înțepate..

*** Harry P.O.V.***

Intru pe ușa localului ăsta de 2 bani si aud zâsete cunoscute. Era Lou și gașca lui de bandiți. Dar mai era o fată. Eram îmbrăcați la fel,ce să zic de gusturile in materie de mașini. Era frumoasă și deși nu am vazut-o în picioare imi dau seama ca e înaltă.

-Vii la petrecere sâmbătă? Spune Care către ea.
-Nu pot . Trebuie să particip cu tata la un eveniment. Oare să fie ea Sandra Gilbert, fiica lui George Gilbert? Imposibil!
-Ce fel de eveniment? Intreb curios.
.-Ceva de caritate... plini de oameni de afacere și prințese înțepate. .aici toți au râs...nu știu ce e așa de râs. .nu e chiar atât de amuzant doar nici ea nu râde.
-Eu plec! Trebuie să ajung acasă pentru niște cumpărături . Dacă mai stau aici 5 minute posibil să sar.pe Sandra. Acum stiu sigur ca ea este celebra fiică a lui Gerge .

***Deci cam acesta este primul capitol di prima mea carte aici pe wattpad.
Sper să vă placă!
P.S.:Ma ajuta cineva cu o copertă?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 08, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

BadassUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum