Nöbetçilik

154 10 0
                                    

TUĞÇE

Hazal'a herşeyi anlattım. Hazal bana doğru döndü ve ;

"Tuğçe bak tehlikeli sularda yüzüyosun"

"hazal ben mi dedim gel beni öp diye ya"

"tuğçe bak egemen tehlikeli bunu sende biliyosun ve sen ona bakmasaydın belki böyle olmazdı."

"zaten bakmıcam bundan sonra"

"tuğçe bak seni anlıyorum onu seviyo olabilirsin ama o sana göre değil. Daha doğrusu o kimseye göre değil. Egemen ne anlar ki sevmekten sevilmekten? biraz mantıklı ol"

"evet haklısın"

Bugün salıydı ve ben nöbetçiydim. Nöbetçi olmak sıkıcı ve yorucuydu ama tek iyi yanı derslere girmemekti.

Müdür bana seslendi. "nöbetçiiiii"

"geldim hocam "

"bana 11/A sınıfından egemen öztürk'ü çağır gel"

Neee? egemen mi? off nedir bu başıma gelen ya.

"şey ben çağırmasam"

"kızım sen nöbetçi değilmisin "

"öyle ama.."

"kes. Git ve çağır"

Mecburluktan çağırmaya gittim. Sınıfın kapısının önüne geldim ama nasıl cesaret edeceğimi bilmiyordum. Kendime geldim ve kapıyı tıklattım. İçerden hoca seslendi "giiiiir"

Sınıfa girdim ve hocaya bakarak ;

"müdür egemeni çağırıyor"

"tamam egemen gidebilirsin çocuğum"

Egemen yerinden kalktı ve bana sinsi bi şekilde güldü.

Sınıftan çıktığımızda egemen hemen ;

"ooo demek bugün sen nöbetçisin " dedi.

"evet"

Müdürün kapısının önüne geldik ve egemen içeri girdi ama girdiği ve çıktığı bir oldu. "ee müdür nerde"

"odasındadır"

"lan mal zaten girdim baktım yoook"

"ben nerden biliyim be "

"tamam ben seni anladım"

"neyi anladın?"

"sırf beni görmek için beni çağırdın"

"neeee! sen kendini ne sanıyosun be bana müdür dedi çağır diye"

"eee nerde o zaman müdür?"

"bilmiyorum egemennnn"

Egemen bana yaklaştı ve duvara sıkıştırdı. "Napıyosun sen ya kendinde misin okuldayız şuan"

"evet"

"bırak beni"

"ya bırakmak istemiyosam?" dedi ve gözleri dudaklarıma kaydı. Hayır olamaz beni yine öpmesine izin vermemeliydim. Aramızda çok az bi mesafe kalmıştı. Egemen yavaş yavaş öpmek için yaklaşıyordu. Tam o sırada müdürün sesi geldi. "egemeeen!!" Allah kahretsin ya rezil oldum şuan çok utanıyordum.

Egemen içinden mırıldandı ama ben ne dediğini duydum. "tam da zamanında geldin zaten şerefsiz" demişti. Egemen kulağıma yaklaştı ve "bu burda bitmedi devamı gelicek merak etme" dedi ve müdürün yanına gitti....

Seviyoruz Napalım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin