Yaz ortasındayız ve pam! Gök gürlüyor , oysaki öğleden sonra gayet güneşli ve güzel geçmişti. Ama bir anda hava değişti. Aynı hayatım gibi. Bir yandan neden evimden bu kadar uzak bir kafeye geldiğim için kendi kendime söylenirken bir yandanda yağmur yağmamasını diliyordum. Bir şort ve ince bir ip askı giymiştim. Yani yağsa erkekler için görüntü fena olmazdı ha ?Ah ne diyorum ben.
Bir anda bir gürültü daha ve pam! Rüzgar yapraklar ve kum. Her şey bir anda oldu. İnsanlar evlerine koşmaya başladı fırtına çıkacaktı sanırım ve ben evimden bayağı uzaktım. Yani en az yarım saatlik yol aman ne farkeder ?!Rüzgar şiddetlenince dökülen yapraklar ve yerden kalkan kumlar , üstüme geldikçe canım acıyordu , neden alt sokaktan gitmeyi seçtim ki ? Çık kızım çık! Çık yukarı , ne güvenliği var buranın. Bir yandan gözlerimi aralıklarla bakıp yürümeye çalışırken bir ara buldum ve merdivenleri gördüm.
Yukarı çıktım , yani çalıştım. Tam çıktığım anda üstümde bir şimşek ve bayağı büyük bir gök gürültüsü. Korkmadığımı söylersem yalan olur. Ve yağmur başladı rampapapam. Hadi ekşın yaşalım dedikte , neyse susiyim ben. Etrafta sığnacak bir yerde yok , bir durak bile yok. Ne yapacağımı bilemedim ama daha sonra kulaklığımı çıkardım ıp ıslak oldu , mp3'ümde çıkardım ve şarjının bitmemesi için dua ettim ve evet , ilk çıkan şarkı John Mayer-Free Fallin bu şarkı...Bir kere uzun bir yolculukta sadece bu şarkıyı dinlemiştim ve umutla o yere gidiyordum ama ne oldu ? Hayallerim göz yaşlarımla denize döküldü...Her neyse konumuz bu değil.
Şarkının etkisi ile yürümeye başladım. Herkes bana bakıyordu camlarda ve geçen arabalar. Bir kaç araba hatta kornoyu çaldı , ne gerek var. Hep ıslanmak istemiştim , al sana fırsat. Bir anda şarkıyı söylemeye başladım ve bir yandan da sırıtmaya. Hafif bir yokuş belirdi ve çıktım , GÜNEŞ! Bulutların arasından çıkmış parlıyordu. Ve yağmur güneş ışığı ağaçlar cennet hissi verdi , ve benim iç çamaşırıma kadar ıslanmam. Bir an o görüntüyü izledim , durmadan.Sanki sonsuza dek sürecekmiş gibi...
Ve şarkı değişti One Direction - They Don't Know About Us. Bu şarkının anlamı çok güzel.."They Don't Know About Us. Onlar bizim yaptığımız şeyleri bilmiyorlar " They don't know about the I love you's Onların 'seni seviyorum'lardan haberleri yok " But I bet you if they only knew Ama bahse varım, eğer ki bilselerdi They will just be jealous of us Yalnızca bizi kıskanmakla kalırlardı "
VE BİR ANDA BİR ACI HİSSETTİM. O DA NE ? !?!?!?!?