,,Otvor tie dvere. Hneď! Rátam do troch, a ak ich neotvoríš, tak ich vyrazím. Vyrazím ich!" Niallov hlas sa rozozvučal po prázdnej chodbe z druhej strany dvier. Len si rátaj. Aj tak ich nevyrazíš.
,,Rose, aspoň povedz že žiješ. Prosím." prehovoril už s kľudnejším hlasom.
,,A potom odídeš?" ozvala som sa pomedzi vzlyky.
,,Áno... Teda vlastne nie! Len preboha prosím ťa otvor!" naďalej omielal tú istú vetu ktorú som už počula tristokrát odkedy tu prišiel.
,,Povedz niečo!" zase on.
,,Vypadni." rázne som odpovedala. Počula som ako si hlasno povdzychol.
,,Chcem tak moc?! Chcem tak veľa keď chcem aby si otvorila dvere?!" skoro kričal. Tak on na mňa bude kričať? Nemala by som tu kričať ja?!
,,Neotvorím ich! Rovno si to vyhoď z hlavy! Prečo som taká naivná? Povedz mi prečo?" rozvzlykala som sa.
,,Otvor." toto slovo som už od Nialla počula asi ... Vlastne nerátam to.
,,Otvoríš ich, alebo ich mám vyraziť?" pri tejto vete od Nialla som sa uchechtla. Jasné posluž si. Len ich vyraz.
,,Raz...." začal kľudným tónom. To nespraví.
,,Dva!"
,,Tri!" bolo neskoro keď som zodvihla hlavu, a cez svoje uslzené oči som zaostrila na niečo vysoké a blonďaté medzi vyrazenými dverami. Super, on ich fakt vyrazil. Prudko som sa postavila, no pod vplyvom tabletky som sa hneď aj zrútila na zem. Hmm, asi mu tak ľahko neujdem.
,,Preboha čo sa ti stalo?" pribehol ku mne a ja som si hlavu oprela o kolená a sledovala som podlahu. Kreslila som po nej krúžky a snažila som sa nevnímať to, že vedľa mňa je ten, čo mi tak veľmi ublížil, že som bola donútená dať si tú otrasnú tabletku čo sa po nej nemôžem ani normálne zodvihnúť zo zeme.
,,Čo si so sebou dorobila?" viem že ma prepaľoval očami, no radšej som ani len nezodvihla zrak.
,,Odpovedaj akú tabletku si do seba dala?" snažil sa hovoriť kľudne, no vidím že mal problém udržať sa bez ustráchaného pohľadu. Keď som mu neodpovedala, zobral si ma na kolená. Protestovala som, no tá tabletka robí svoje. Nemám proti nemu silu keď som v normálnom stave, nie to ešte v takomto stave pod tou otrasnou... Drogou!
Jeho ruky ma držali za pás, a s tými mojimi som sa snažila odtlačiť sa od jeho hrude.
,,Rose to sa ti nepodarí. Pozri aká si slabá, to si chcela?" uprel na mňa zrak. ,,Toto si chcela?!"
,,A ty si chcel zlomiť srdce? To si chcel?" oplatila som mu jeho vetu.
,,Nikdy som to nechcel." zašepkal.
,,Prestaň!" zkríkla som. ,,Aspoň mi neklam do očí. Stál si tam! Videla som ťa! Bozkával si sa s ňou!" môj hlas poklesol, a zase som sa rozvzlykala. Sklonila som hlavu, a zacítila som dotyk Niallovej ruky na mojom chrbte. Striasla som ju zo seba, a snažila som sa postaviť sa na nohy.
Niall bol ako vždy rýchlejší, a dal ma naspäť na jeho kolená. Jednou rukou držal moje ruky, a druhou mi prechádzal po líci.
,,Upokoj sa." šepol. ,,Vysvetlím ti to. Všetko."
,,Čo mi chceš vysvetľovať na tom, že si sa s ňou bozkával?" pozerala som sa naňho s uboleným pohľadom.
,,Jasné, buď ticho." mykla som plecami, a postavila som sa. Konečne som sa postavila!
,,Rose.. Chcem vedieť čo si si dala za tabletku." pristupoval ku mne.
,,Nemusí ťa to vôbec zaujímať! Choď si za ňou! Choď! A bozkávajte sa naďalej." kričala som a vymanila som sa z jeho zovretia. Bežala som ako o život do komory jachty, kde bol nejaký sklad potravín s policami, ale to mi bolo teraz úplne jedno. Sadla som si, a snažila som sa upokojiť.
Niallov pohľad:
,,Do riti!" schytil som svoje veci z postele a šmaril som ich o stenu. Sadol som si na posteľ, a rozmýšľal som, aoo Rose prinútiť, aby ma vypočula. Keď si na ňu pomyslím... Bola úplne zničená. Bola ako... Niekde mimo. Mimo... Skoro som zabudol že sa musím pozrieť akú tabletku si šľahla. A to všetko kvôli mne. Kvôli idiotovi, ktorý si svoju bývalú nevie držať na uzde.
Postavil som sa, a začal som prehľadávať šuplíky. Našiel som tam nejaké papiere, a pár nepodstatných vecí. Otvoril s ďalší šuplík, a tam bola malá červená taštička. Vo vnútri boli rôzne veci.. Od obväzov po rôzne vodičky... Niekde tu musí byť nejaká krabička s liekmi!
Otváral som aj ďalšie šuplíky, a zbadal som plátok strieborného lesku. Bingo! Mám tie tabletky. Pri nich bol aj príbalový leták, čo mi umožnilo pozrieť sa, načo tie lieky sú. Rozbalil som ho, a začal som čítať.
Liek je určený na vnútorné podanie. Neužívajte v prípade tehotenstva.
Tento liek, pomáha znižovať úroveň hladiny stresu, no má nepriaznivý vplyv na pohybové ústrojenstvo. Človek sa po ňom môže cítiť malátne, a slabo.Výborne. Takže toto je on. Oh, Rose... Načo si ešte viac ubližuješ? Zapol som si mobil, a hľadal som, ako sa dajú zbaviť účinnosti tohto lieku. Písali tam, že jedine vypiť veľké množstvo vody.
Schmatol som pohár, a nalial som doň čistú vodu. Chcel som sa rozbehnúť hľadať Rose, no vyrušil ma strašný rachot. Niekde dole na zem popadali črepiny skla. Napadlo ma len jedno.
Dúfať že sa Rose nič nestalo.√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Ako vidíte, dala som tam adrenalín :D zase.. Strašne moc chcem poďakovať všetkým, čo mi komentujú časti. Ani si neviete prestaviť, ako moc, moc , moc ma to teší. Keď to napíšem, a vidím že niekto mi tam zanechá krásny komentár :') ďakujem :')
All the love Xx N Xx.
BINABASA MO ANG
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanfictionNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...