Intru în bancă . Simţeam cum toţi ochii reci si înțepători mă priveau cu nelămurire.
Diriginta mă privea şi ea, la fel de nedumerită.
-kim,de ce ţi-ai pus gluga pe faţă?
Eu nu răspund.
-kim,îmi poţi răspunde? Adaugă diriginta.
Nu rostesc nimic.
-kim,te rog să ieşi afară, şi să nu te mai întorci, eşti exmatriculată! Zice diriginta nervoasă.Ma ridic zgomotos din bancă şi fug afară. Pe la ieşirea din şcoală, Brandon apare în faţa mea. Nu ştiu de unde a apărut, de acolo a venit cu un cuţit.
-stai naiba la locul tău! Zic eu împingându-l pe culoar.
Cuţitul căzuse pe jos, iar Brandon a căzut peste el. Am văzut cum îşi închide ochii. Fug în clasă să cer ajutor. Când să pun mâna pe clanţa uşii, mă gândesc puţin că Brandon e vampir,dacă îşi dă seama....ce vorbesc eu?! În lumea asta sunt foarte mulţi oameni transformați în creaturi.
Intru în clasă.
-ajutor! Este pe hol un băiat care a căzut pe un cuţit! Este jos,la pământ! Eram atât de panicată încât nu mai ştiam să mă exprim...
Toţi fugiseră mâncând pământul spre locul accidentului.
Eu, panicată, sar pe geam şi îmi iau zborul.
Plutesc ca un fluture printre norii negri şi grei.
Când să mă cobor la pământ,un tunet aspru mă împinse spre noroiul din pădurea adormită.~se numeşte aşa deoarece toţi copacii sunt morţi şi uscaţi ~
Cad pe noroi. Picăţele cad pe mine formând o ploaie de noroi.
După câtva timp, mă ridic punându-mi mâna pe frunte. Aveam o migrenă mortal de dureroasă.
Călătoresc ameţită prin pădure. Aproape de un loc îngust îmi ridic privirea spre vârful unui stejar foarte înalt. Cât timp admiram înaltul stejar,mă trezesc călcând în gol.
Căzusem....într-o groapă de aproximativ 2 km. adâncime...după privire.
Eu,foarte nedumerită şi speriată, stau şi mă gândesc la o cale de scăpare din ,,groapa infinită " .
După câteva minute pulsul inimii mele se opreşte.... x _ xVăd alb în faţa ochilor. Simţeam cum mă trăgea o mână într-un loc ciudat.
Câteva momente creierul meu aproape părăsit mi-a pus în faţă niste coli A4 - _ - pe care scriau nişte mesaje.
1." Ăsta e ultimul moment în care mai putem comunica."
2." În ultimele zile ai trăit un coşmar ,aşa că soarta ţi-a dat o şansă pe care nu o poţi rata."
3." Şansa ta este........de a arăta unor organizaţii de ' rai' sau 'iad' că eşti bună pentru a intra în ' rai'."Aceste 3 mesaje,m-a făcut să înţeleg că viața mea nu era perfectă pentru persoana mea....
Se deschise un portal în mijlocul pustietăţii.
Mă ridic de jos,deschid ochii,şi văd în jurul meu numai întuneric.
Din toate părţile se auzeau sunete stranii şi răgușite."Bun venit în tărâmul morţii. "
Clipesc din ambii ochi şi îşi făcu apariţia o rază plăpândă prin crengile copacilor uscaţi.
Iese din umbra veşnică o creatură.
~înaltă, plinuţă,cu faţa acoperită de o glugă neagră. ~Când să-şi dea jos gluga....raza dispăru.
Perfect,acum nu mai ştiam cine e creatura de după pelerina lungă până în pământ.
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
ПриключенияHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...