Част 11

37 5 0
                                    

*от името на Ю На* 

Мислех много за всичко това и в крайна сметка реших, че може би трябва да спра да се сближавам с него преди да е станало късно. Не искам да съм зависима от някой отново. 

На другия ден закусвахме и всичко беше нормално засега.
- Ю Наа.... ела за малко. - хвана ме за ръката и ме издърпа настрани. - ти луда ли си? Знаеш ли как са те видяли снощи? 
 - Ъммм чакай какво? - изведнъж ми светна и се стреснах. Това не го очаквах, но може да ме съсипе още повече.

 - Амии.. Бин? Нещо не ти ли говори? Защо не си ми казала нищо за това? Че дори си го и-- - запуших й устата.
 - Беше странен момент и нямам обяснение.. колко човека знаят? 
 - Ем само аз и моя отбор. Надявай се да не изклюкарят.. - въздъхна и скръсти ръце. - напоследък криеш много неща. Аз приятелка ли съм ти или какво? 
 - Да знам... щях да ви кажа... ноо ... беше необмислено - направих жест с ръце. - просто не можех да спя и го извиках и после саднах и т.н. и стана товаа. Не казвай, моля те. Достатъчно ми е гадно напоследък... - нацупих се. 
 - Няма спокойно, нали ме познаваш? - усмихна се и ме гушна. - може би не трябва да го смяташ като грешка? Знаеш, няма да ти дойде зле едно такова гадже :дд - сръга ме лекичко и се засмя.
 - Не, не. По-добре му е без мен. Сигурна съм. Знаеш ли... вие винаги сте загрижени за мен.. искам и аз да ти помогна някак. Наистина ли още не си говорила с Джаксън? 

 - Неп... не мога, ще ме отреже. Виж, той изобщо не ме забелязва, а остава да ходя да му се обяснявам сега. - наклони глава настрани тъжно. 
 - Той в чий отбор е? 
 - При Айрин... егати гадния късмет, честно... 
 - Лол не. Това е добре, защото ти е близка и можеш да направиш нещо, чрез нея. - усмихнах се лукаво. - просто ако не нещо, то ще имаш повод да отидеш при него, уж за Айринката.
 - Омо права си. Но ме е срам
 - Ще се справиш де. Аз ще дойда да взема Айрин и ще останете насаме. - потупах я по гърба и се усмихнах. - обичам те ве, ще направя всичко за теб дори ако трябва да набия Джаксън ако те отреже :ддд - засмях се и изглежда това изречение разсмя и нея.
 - Ох, ще ти помогна да го набием двете хах. Защото не може да си играе с някой страхотен като мен~ нищо, че не си играе, защото не си говорим.
 - Именно, страхотна си. - усмихнах се и после отидохме пак при другите. Аз лично не харесвах много Джаксън. Не беше голям красавец, освен като е с руса коса. Но все пак щом тя го харесва я подкрепям. 
 - Йо Сана, намерихме нещо твое :д - пак Минхьок. Егати дебила, сякаш живее да троли Сана.
 - Сутиена ми? - учуди се и го взе. - и ти какво, кефиш се на размера? 
 - Лол, не е забавно като не пищиш 'ще те убия копеле' - намуси се и скръсти ръце, но в същото време му беше смешно, защото знаеше, че й пука.
 - Не е интересно да го викам всеки път. Другия път просто ще го направя - усмихна се нормално, защото така е по-злобно. 
 - Брейй -появи се ептем Джаксън и се загледа във въпросния ценен предмет. - чак толкова ли бе? 
 - .////////////. да. - зачерви се и го скри зад себе си. - я да говорим за друго? Например за бельото на Минхьок. - намръщи се.
 - Искаш ли да го видиш? :Д - прехапа устна.

 - НЕЕЕ Х.Х непоправим си, честно. - запъти се към багажа си.
 - Сладка as always :Д - засмя се. 
 - Я пак? - усетих се изведнъж. - какво каза? 
 - Нищо? Че е сладко? 
 - Да, това и аз го чух. - изгледах леко подозрително. Ох год, майка ми е била права като повтаряше, че ако някой те дразни сигурно те харесва. Но този тук е маниак и едва ли е възможно. 
 
  - Тази е от онези дето все се държат все едно са в цикъл. - засмя се Джаксън и отмина.

 Окей, не върви добре за нея, като се има предвид, че Минхьок я прецаква пред него

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Окей, не върви добре за нея, като се има предвид, че Минхьок я прецаква пред него. 
 - Какво стана тука? - появи се Айряна. - Пак ли гаври? 
 - Остави - както идваше я забутах напред да се махаме от там.
След малко ни извикаха за втората игра. О боже.. това няма край.

Някой ден (VIXX's Hongbin & AOA's Yuna)Where stories live. Discover now