Elke moest al héél vroeg opstaan vandaag, het was de laatste schooldag van het jaar 2013. Ze was niet echt hellemaal bij ze was hellemaal in dromenland. Ze ging deze vakantie samen met haar beste vriendin naar Londen, ze verheugde zich er zo op. 's Avonds als ze in bed lag hooptte ze dat ze Niall tegen kwam van One Direction ze was namelijk gek op de band van One Direction, Niall was haar favoriete. Elke nam een hap van haar boterham met choko die haar mama had klaar gezet. "Mam ik ga naar school!" Riep ze. "Oke lieverd, veel plezier lieverd!" Riep haar mama terug. Elke nam de bus en liep naar het park, daar wachte haar beste vriendin altijd op haar. "Hey, het is bijna zover en dan vertrekken we voor een week en 3 dagen naar Londen" zei haar vriendin gelukkig. Elke was niet aan het opletten ze was weer in haar Niall wereld. "Hoor je wel wat ik zeg? Elke Elke! Elke!!!" Riep ze nog eens. "Ben je weer in je Niall wereld of One Direction wereld?" Vroeg haar vriendin. "Euhm, ahh ow sorry" antwoorden ze. Elke weet dat haar vriendin geen One Direction fan is maar véél kan het haar niet schelen ze is er trouwens wel een beetje blij voor dan kan ze Niall voor haar zelf houden. Na een lange schooldag nam iedereen afscheid van elkaar. De meeste kwamen volgend jaar terug naar school voor hun zevende jaar te doen en sommigen gingen al werken, iedereeg gaat hun eigen weg als ze 18 zijn. Elke ging nog één jaar doen dat vond ze verstandiger, haar beste vriendin gaat al werken. Deze avond vertrokken ze naar Londen eerst brachten de ouders van haar vriendin hun naar Brussel en daar moesten ze met de trein naar Londen. Het word een héél avontuur dacht Elke voor de eerste keer eens op reis gaan zonder haar ouders of familie. Na een paar uren rijden met de trein kwamen ze eindelijk aan. "Volgens mij moeten we met taxi nummer vier, het kan ook nummer zijn maar ik ben zeker dat het taxi vier is." Zei Elke tegen haar vriendin. "Toch denk ik dat het taxi drie is maar ik zal jou wel geloven want jij hebt de papieren gezien en ik niet." antwoorden Elke haar vriendin. Dus ze namen taxi vier maar. Elke haar vriendin was niet echt zeker dat het taxi vier is. Ze kwamen bij hun eind bestemming aan en ja hoor ze hadden de foute taxi dat was balen. "Ik zei het toch dat we taxi vier niet moesten nemen!" Elke haar vriendin. "Ja sorry hoor mensen maken toch fouten!" zo bleven ze nog een tijdje discusieëren. "Kom dit haald niks uit laten we eerst maar naar eten gaan zoeken" zei Elke. Na een tijdje hadden ze eten en waren hun magen weer vol. Elke hoorde dat One Direction hier niet ver vandaan in een hotel verbleven. Elke was zo happy dat ze maar naar die stad ging terwijl haar vriendin met een jongen aan het flirten is.Ze was eidenlijk in de stad geraakt. Ze zag het hotel en zag Zayn van One Direction. Hij zwaaide door het raam van verdieping twaalf ze had gehoort dat er in die verdieping alleen maar celebs mochten overnachten. Elke zag een deur openstaan ze was best nieuwsgierig en ging de deur maar in. Ze zag dat er op het einde een lift was met een wachtwoord. Er stond toevallig een bediende die het wachtwoord aan het intypen was. Elke ging wat dichter en zag welk wachtwoord hij intypte. Het was: 121212. Ze drukte het wachtwoord in en ja hoor de lift kwam naar beneden, in haar zelf stond ze super hard te flippen. Elke stapte de lift in en de lift ging tot verdieping twaalf. Ze stapte de lift uit en liep door de gang en ze lette even niet op en botste tegen iemand. Ze begon te panikeren en zei"sorry sorry sorry het spijt me zo ik ben echt dom." Ze keek naar boven en zag dat Niall van One Direction voor haar stond. "OMG Niall ben jij het echt of ben ik aan het dromen???" Elke was zo hard aan het flippen toen ze flauw viel. Na een tijdje deed ze haar ogen open ze wist niet waar ze was. Ze ging recht zitten en zag dat ze in een zetel zat en daarnaast Niall Louis Harry Zayn en Liam zag zitten. "Gaat het weer" zei Niall. "Ja het gaat wel weer bedankt." zei Elke vriendelijk. Niall vroeg als je wil wil ik wel met je op een foto. Natuurlijk zei Eva geen nee daar op. "Drie twee één smile" zei Liam die de foto aan het trekken is. Daarna ging ze nog met de andere boys op de foto. Daarna ging ze nog met Niall een klein wandelingetje maken. Gelukkig accepteerde alle fans dat Niall met Elke aan het wandelen is en liet ze met rust. Ze babbelde nog wat en Ineens voelde Elke dat Niall haar aan het kussen is. Ze had de beste vakantie ooit gehad ze bleef nog een maand bij Niall en de andere boys en haar beste vriendin had het hellemaal niet opgemerkt dat ze weg was. Zij was heel de tijd aan het flirten met alle jongens. Gelukkig nam ze taxi vier anders had ze dit nooit mee gemaakt.