Hoofdstuk 1

106 3 7
                                    

19 februari 2016

Klaasje, Hanne en Marthe zitten in de auto op weg naar Eindhoven voor de afscheidstournee samen met Karen, Kristel en Josje. Ze zijn al een tijdje bezig met de shows en de band tussen de 3 meiden wordt steeds beter. Ze voeren diepgaande gesprekken over hun privéleven (dat nu eigenlijk helemaal op hun kop staat).

Als opeens Klaasje vraagt: "Hebben jullie al eens met een meisje gekust?"

Hanne en Marthe lachen.

Marthe: "Nee, jij dan wel?"

Klaasje: "Ja tuurlijk op een feestje."

Marthe: "Hoe voelt dat dan?"

Klaasje gaat dichter bij Marthes hoofd en pakt haar zachtjes vast. Klaasje: "Mag ik?"

Marthe knikt en Klaasje kust Marthe op haar mond en trekt haar hoofd terug.

Klaasje: "En?"

Marthe: "Dat voelt echt niet verkeerd" terwijl ze bloost.

Hanne: "En ik dan Klaasje?" lacht ze.

Klaasje komt dichter bij Hannes hoofd en zoent haar, het duurt alleen wat langer dan bij Marthe. Hanne geniet er van en dat valt te zien. Sinds dat ze al samen in K3 zitten krijgt ze steeds meer gevoelens voor Klaasje, maar ze weet niet of dit gewoon een vriendinnen gevoel is of echt een verliefdheidsgevoel.

Terwijl Klaasje allang haar hoofd heeft teruggetrokken zit Hanne nog steeds in de wolken van de kus.

Klaasje: "Hallo Hanne, ben je op de aarde? Wat vond je ervan?"

Hanne: "Een fijn gevoel" bloost ze.

Klaasje lacht en Marthe ook, ze praten nog even verder want ze zijn alweer bijna bij hun bestemming in Eindhoven.

Bij het hotel aangekomen wachten ze in de Lobby en begroeten Karen en Josje en kletsen met z'n allen tot dat ze te horen krijgen naar welke kamer ze kunnen gaan dit heeft Kristel namelijk allemaal geregeld. Kristel komt aan gelopen.

Kristel: "Nou meisjes we hebben maar vier kamers want er was iets fout gegaan dus die moeten we verdelen onder ons zessen."

Josje: "Ik ga met Karen"

Karen lacht: "Ja ik ga met onze Josje."

Hanne: "Klaasje zullen wij?"

Klaasje: "Tuurlijk!"

Marthe: "Ik ga met onze mama, Kristel."

Iedereen lacht en loopt naar de lift. Op de kamer aangekomen leggen Klaasje en Hanne de spullen neer en ploffen op het bed neer.

Klaasje: "Bohh wat een lange rit he?"

Hanne: "Ik vond het wel meevallen."

Klaasje grinnikt.

Hanne: "Wat zit jij nou te lachen"

Klaasje: "Haha, nou ik zag je wel blozen na de kus."

Hanne: "Helemaaal niet, ja nou misschien wel maar het was gewoon een beetje een raar gevoel."

Klaasje: "Ja i know toen ik op het feest was had ik dat ook het is heel anders dan met je vriend."

Dat bedoelde Hanne eigenlijk helemaal niet maar ze doet net alsof het wel zo is.

Hanne: "Ja klopt, maar ja we moeten maar eens naar beneden gaan want we moeten naar de show!"

Klaasje: "Let's go!"

Bij de zaal aangekomen gaat iedereen in de make-up en oefenen ze nog even de laatste dingen en doen de sound check.

De show begint en de hele zaal is weer zoals altijd enthousiast. De show is afgelopen en backstage rust iedereen even uit. Hanne en Klaasje lopen naar de loge.

Hanne: "Deze show ging echt slecht ik zat er echt een paar keer flink naast."

Klaasje: "Ach Hanneke toch het ging hartstikke goed schat, je deed het super!"

Klaasje houdt Hanne tegen en omhelst haar en ze blijven zo even een tijdje staan, totdat Hanne terugtrekt en Klaasje een kus geeft. Klaasje schrikt... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Het verhaal van een K3tjeWhere stories live. Discover now