Gülüş

57 3 0
                                    

Ben Alisha , 17 yaşındayım ve hayatımda hiç delicesine aşık olmadım,Derken...
Onu sanki ilk defa görmüşcesine kalbimin ritmi değişmişti.Belki bu bir nefrettir diye düşünüyordum,Derse girdiğimde bi anda hayal kurmaya başladım.Bayan Kelly'nin sesi yavaşça uzaklaşıyordu,Kendimi Koskocaman bir ormanda yemyeşil çimenlere yatarken buldum. Ileride Gözleri de tıpkı çimler gibi parlayan bir çocuk gördüm bu oydu.Yavaşca Yanıma yaklaştıkça nefes nefese kalıyordum , Yanıma geldi Gözlerime bakarak Güldü.Içim gitmişti ,Hemen yanıma yattı ve "Gökyüzü çok güzel değil mi?"
Evet diyemiyordum sadece başımı sallayıp "hıhı" diyebildim.Sonra Bana "Alisha Ordamısın?" "Heey Alisha Iyimisin".O anda sınıfa döndüğümü anlamıştım,Bayan Kelly Bir problemim var sanıp beni lavaboya yolladı.Kapıdan çıkmamla onu görmem bir oldu,Bana bakıp " ne bakıyosun?" demesi canımı yakmıştı.Koşa koşa tuvalete gittim,Elimi yüzümü yıkadım.Çok kötüydüm bana ne olduğunu anlayamıyordum.Benim kapıdan çıkmamla zil çalmıştı hemen gidip eşyalarımı toplayıp otobüse bindim.O da Yürüyerek eve gidiyordu,Ve Ona baktığım an o yeşil gözlerini güneş ışığı parlatıyordu.Göz göze geldik gülünce içimde birşeyler olmuştu o anda Aşık olduğumu anlamıştım....
BÖLÜMLER KISA KISA OLUCAK. UMARIM BEĞENİRSİNİZ....

SEVMEDİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin