1ST:Saya Kenal Awak!

31 3 0
                                    

Pagi tu,aku disuruh omma untuk belikan die bubble tea,so aku belilah bubble tea tu kat CHIONMALL.Chora cakap mall tu popular,sangat(menyampah).Aku lagilah popular,hehe..
Aku:mane kedai bubble tea ni! Batang hidung straw tu pon aku tak nampak!
Kebetulan pulak Jisha ade kat stu,die beli bumbum peanut(chweng gum) .
Aku pon kejut kan dia dari belakang.
Aku:huaaa!
Jisha:aa!jangan culik saya!!daging saya pahit!!
Nak ketawa hampir terkentut aku ! 😅
Aku:ish ko ni akulah ni, Chorong(sambung ketawa😂)
Jisha:Aigooo!!kau ni memang nak keene ngan aku ! Dah bosan ke nak hidup?(bergurau).
Aku:(buat muka sedeh)
Jisha:Alaa aku gurau je jangan lah merajuk..
Aku:tamau!
Aku pun lari (memain je) lari lari lari,terlimpas kedai THEBUBBLETEA .Aku pun patah balik..aku pon taktau mane entah budak Jisha ni pegi..aku lari punyalah laju macam atlet mewakili bumi ke marikh!mase aku patah balik tu,adoii takgune betol!aku terlanggar sorang mamat ni,die pakai sweater,ala ala swag (ew aku lagi swag).
Aku:Aiiiiiiigoooo!!!sakit!! Auch(mamat tu tinggi siot!)
Mamat tu takduli aku pon,cakap sori pon tak aihh spoil mood aku.!tapi aku nampak die masuk kedai tu balik,entah kenape.
Aku:ambik bubble tea jenis green tea,kebetulan sangat,mamat tu kat dpan aku(masetu,berbaris sebab nak bayar bubble tea tadi)
Ok,lepastu turn aku,tiba tiba ade tangan hulur duit kat casher tu.
Aku:Kauuu!!!

-to be continue-
-weh maaf sesangat first episode ni pendek je,aku janji episode 2 nanti aku buat sehabis baik.so,enjoy you guys!

CINTA DIA KETAT-KETATWhere stories live. Discover now