28 martie 10:30
Ok,sa incepem cu inceputul.Azi dimineata am intrat in clasa si ce sa vad.O,Doamne!Fetele populare au venit la mine si....buzele le erau date cu ruj in culorile flagului Angliei.Am ramas fara respiratie citeva momenteiar aapoi Populara popularelor a venit catre mine si mi-a intins mina si mi-a zimbit.Doamne,am captat atentia lui Rachel Mirkel.Imi batea inima foarte tare.Apoi mi-a intins o invitatie la o petrecere cool care o dadea chiar ea,vineri la 22:00.Apoi mi-a mai spus ca am gusturi bunicele.
Primul pas in cariera mea de popular este bifat,ma duc la o petrecere!Am intrebat-o pe Emily daca nu se supara daca ma duc,pentru ca ea nu a fost invitata.Ea mi-a spus ca nu se supara si este mindra de mine ca am putut sa ma integrez in societate intr-un timp atit de scurt.Abia astept :)
14:20
Orele s-au terminat deci pot sa ma duc la atelier.
16:10
Ma duc acasa .La atelier mi-am terminat schita iar doamnei Mira i-a placut mult.
29 martie
Azi e joi deci miine e vineri....deci miine e petrecerea lui Rachel.Iuuupppiii!!! Stai asa...nu am in ce sa ma imbrac,trebuie sa trag o fuga pina la mall dupa ore.Mai intii sa ma duc acasa sa vad poate am ceva...de petrecere.
15:30
N-am nimic.Culorile nu se potrivesc mai ales unei petreceri a lui Rachel.Am o rochie cu mineci gri cu buline negre,alta cu stele mov.Am una decoltata in exces.Aia-i pentru ocazii exceptionale.Apoi mai una de vara galbena pe care o ador.Si ea cu buline rosii,in stilul anilor 60.Daca mai scriu n-o sa-mi incapa si pentru lucruri mai importante decit "rochia"(nimic nu-i mai important decit o rochie)
17:50
Sunt deja in taxi.Deja aproape de casa.Mi-am cumparat atit de multe in asa un timp scurt.
20:45
Acum ca mi-am facut temele pot sa mai scriu.Ok, deci de la mall mi-am luat niste accesorii superbe,oja neon care straluceste in intuneric,la fel si ruj si farduri.Ce spuneti de asta?
Petrecea va fi la ea acasa,si mi-a spus ca va fi si pasul nr.2 in cariera mea de polular.Deci ma starui sa fiu "usor dichisita"...mai cu de toate.Iar acum partea mae favorita...tamtamtam...rohie roz cu buline albe,usor decoltata si ea tot se vede un pic in intuneric.Cit de tare este asta!Poate nu v-am impresionat dar eu am fost...ULTRA,MEGA,SUPER,MULT IMPRESIONATA!!<3 Cred ca stiu la ce va ginditi.Dar hai s-o spun in engleza sa-mi incerc accentul:"I am addicted to polka dots dresses"(Sunt dependenta de rochii cu buline)Sunt super entuziasmata.A,totusi in ultima vreme nu am dicutat despre rochia pe care o fac.E aproape gata si cam mie frica pentru ca mi-a spus ca daca doresc as putea sa o puna la vitrina magazinului.Pentru vitrina acelui magazin trebuie sa mincesc foarte mult.
30 martie
Azi e ziua,da,e azi.Rachel mi-a spus ca abia asteapta sa ma vada pentru ca nu vrea sa regrete ca ma invitat."N-o sati para deloc,Rachel"asta mi-am spus eu in gind.
14:50
Azi atelierul nu lucreaza deci mai am destul timp pina la ora 6 sa ma pregatesc.Sunt emotionata dea binelea.Dar daca ar putea,inima mea s-ar desprinde din corpul meu si ar luao la sanatoasa numai sa nu fie emotionata.Credetima ca eu m-as desprinde de inima si as fugi numai sa nu-mi mai provoace atiata emotionare.Despre ce vorbim noi?Ok,trebuie sa inchid,numai scriind nebunii mi se ridica "emotionarea" le cap.Va las pe miine.
CITEȘTI
JURNALUL MEU
RomanceElionor are 17 ani si fiecare zi din viata ei este o aventura.Toate trairile le scrie in Jurnalul ei.... Intr-o zi se intilneste cu fostul ei coleg de clasa.Din acea zi soarta parca o face sa se intineasca cu el peste tot unde e si ea...