Seara trecuta m-am culcat mai devreme si Harry nu era impotriva.Diminiata urmatoare m-am trezit cam tirziu.Cind am coborit mirosul delicios de clatitea ma doborit.
Intrind in bucatarie il vad pe Harry doar intr-o pereche de treninguri.Arata sexy dar nu puteam sa-i spun asta imi era profesor in fine.Cred ca ma observat cum ma holbam la el
"Neata draguto,maninci?" imi spuse astea cu un zimbet insotit de gropite."Desigur,sunt lihnita" i-am raspuns si eu cu un zimbet.
Micul dejun a fost delicios.Dupa ne-am uitat la un film si am mincat popcorn.Am vorbit si despre unele fleacuri.Si nici nu am observat ca e seara.Harry primise un telefon si se duse sa vorbeasca.Dupa veni si spuse ca trebuie sa plece urgent si se intoarce in doua ore.
Am ramas pe canapea in timp ce Harry se gatea.Cind terminase venise linga mine."Hey, Mel ma intorc repede" ma saruta pe obraz si pleca.Am ramas singura.
In timp ce priveam TV telefonul meu a inceput a suna,credeam ca e mama deci nu mam uitat la apelant."Alo" spun oarecum cu o veselie."Deci te bucuri ca te-am sunat"vocea sa rasuna in mintea mea urmat de risul sau."Nu de ce as fi?Si ce naiba vrei de la mine.Abia am reusit sa te uit si tu iarasi revii".Vocea mea tremura si niste lacrimi ameninta sa cada
"Ti-am promis ca ma voi intoarce si o sa termin treaba care am inceput-o.Deci asteapta".Vocea sa ragusita imi da fiori."Pe curind,papuso".Am ramas cu telefonul inca la ureche,lacrimile deja cadeau siroaie.Am nevoie de ceva tare.
In dulapurile din bucatarie am gasit o sticla de vin si un pahar.Nu-mi pasa de nimic doar sa uit de el.Nici nu am realizat ca am baut singura toata sticla.O ametiala a pus stapinire pe mine.
Am auzit un ciocanit in usa.M-am pornit cu picioarele impleticindu-se spre ea deschizind-o."Harry,ai venit"afirmatia pare stupita caci Harry zimbi."Mel,cum ai ajuns in halul asta.Te-am lasat pe doua ore singura si iata rezultatul."
Ma lua in brate stil mireasa si urca sus sa ma duca in dormitor.
Fara sa imi dau seama mi-am lipit buzele de ale lui.Erau asa de catifelate.El paruse surprins dar mi-a raspuns imediat.Si-a cerut permisiunea de-asi infiltra limba in gura mea si i-am permis.A fost cel mai super sarut care lam avut in viata mea.Dar se desprinse de mine si se uita cu acei ochi de smarald."Nu pot,imi pare rau dar esti beata si nu e corect daca te-as folosi."Ma saruta pe frunte si ma puse pe pat.
Diminiata urmatoare capul ma durea insuportabil.Dau patura la o parte si vad ca sunt doar in lenjerie intima si un tricou larg ce miroase a Harry. Cobor jos si vad ca pe masa micul dejun aranjat si Harry cu o cafea in mina.
"Hey neata"spuse tare ca capul ma durea insuportabil."Mai incet te rog" spun asezindu-ma pe scaun tinindu-ma de cap."Imi pare rau,iubito"cum mi-a spus tocmai?Ah,cred ca e ok imi place.
Telefonul meu vibreaza semn ca am un mesaj.Il deschis si ramin piatra:
Mama:
"Vino acasa urgent.Tatal tau a fost atacat si e in spital in stare grava iti trimit indata adresa spitalului.Te astept"Cum?Cind?Cine?Telefonul imi suna raspund,iarasi el."Ti-a placut surprisa facuta de mine.Daca nu ma asculti data viitoare tatal tau nu va mai ajunge la spital papuso"risul sau rasuna in telefon.
Lacrimile imi curf siroaie."Esti un ticalos,te urasc" inchid si arunc telefonul pe masa.Imi ingrop fata in picioarele mele.
Harry ma ia in brate si ma saruta in crestetul capului."Iubito cine a fost?Spune-mi cine e ticalosul care te-a ranit"A trebuit sa-i spun.Dar era greu,am cedad i-am spus tot.
Imi pare rau ca am greseli.Sunteti curiosi de istoria lui Mel?Ce parare aveti de carte,astept pareri.
Love all<3
CITEȘTI
My Teacher(H.S)Vol. I si II
ФанфикUn an nou de liceu.Un nou profesor.O iubire ireala.O schimbare radicala.Lacrimi.Durere.Fericire.Toate astea le-a simtit Mel.Dragostea ei fata de Harry va fi vesnica,dar Harry va simti asa?Schimbarea radicala care a facut-o alt cineva.Durerea si lacr...