Mă trezesc datorita faptului ca ceasul meu minunat mă anunță că trebuie merg la noua mea școală . "Entuziasmata" mă ridic din pat și merg agale spre baie unde savurez un dus de 30 de minute.Dupa care îmi aleg obișnuita mea rochie neagra și mă dau cu ruj negru și cu un liner de aceeași culoare .
Îmi iau cheile de la mașină și merg spre parcare . Mă urc liniștită în mașină și imediat ce aud torsul inconfundabil mă liniștesc . Conduc cu o viteza obișnuită*pentru mine* și ajung în 10 minute în fata scolii . Sunt în ultimul an de liceu deci o sa mă duc sa iau orarul după care mă duc înapoi acasă.
-Heyaaaaa girlfriend!
-Buna și ție Alex!
Alexandra...Cea mai buna prietena a mea de când mă știu . Ne am susținut una pe cealaltă la greu și o iubesc din toată inima mea . Ea e singura care mă știe în totalitate și îmi cunoaște toate secretele .
- Luam orarul și o tăiem pe pista ?? Ce zici ? Nu am mai făcut o cursa de ceva timp .
- Buna idee. Dar mă gândeam sa o vizitez pe mama azi .
- Oh...spune ea schimbând veselia de pe chip cu tristețe . Vrei sa vin cu tine ?
- Nu... Am nevoie de un moment mama-fiica.
- Asta explica rochia de pe tine ..
Mergem încet spre școală când la un moment dat aud scârțâitul unor roti . Mă întorc rapid și văd o mașină care încerca să se dea mare pe strada . Nu știe ca o sa își distrugă cauciucurile pe un astfel de asfalt ?
Nu durează mult pana parchează , toți ochii fiind pe el . Dinăuntru iese un băiat frumușel cu ochelari de soare și niște bucle de invidiat .Deodată își propteste privirea fix pe mine examinându-ma din cap pana în picioare . Mă incrunt puțin la el însă nu se da bătut ,dar nici eu nu am de gând sa cedez . La un moment dat din spatele mașinii lui apar mai mulți tipi , probabil prieteni de -ai lui . Toți se îndreaptă spre mine privindu mă dur , ca și cum încearcă sa mă topească cu privirile .
-Cine ești? mă întreabă cretul.
-Te interesează ?
-Îmi place de tine ... spune rânjind . Dar totusi ești pe teritoriul meu .
- Sigur . Scrie undeva ?
Se incrunta la mine și pleacă rapid , cu nervozitate , mai departe lăsându mă nedumerita . Ce naiba a fost asta? Răspuns : UN MARE IDIOT .
CITEȘTI
I Hate You
FanfictionAcesta este un fanfiction cu one direction in special cu Harry . Cui nu-i place sa nu citească .