Dziękuję za nominacje Aguzsa
1.Kto jest twoim autorytetem?
Nie mam chyba takiej osoby.2.W przyszłości zamierzasz wyjechać z kraju czy zostać?
Jeszcze nie wiem. Z jednej strony chce wyjechać, poznać inne kultury a z drugiej zostać w Polsce.3.Czym się interesujesz?
historią Polski, muzyką i piłką nożną xD4.Wiesz, że jutro jest koniec świata, jak spędzasz swój ostatni dzień życia?
Zrobiłabym coś o czym zawsze marzyłam ale bałam się to zrobić czyt. skok na bungee z przyjaciółmi5.Jest III wojna światowa... Co robisz? Walczysz, uciekasz czy siedzisz w kraju udając, że nic się nie dzieje?
Jeszze parę miesięcy temu myślałabym nad ucieczką ale teraz na pewno zostałabym w Polsce i walczyłabym.6.Jakiej muzyki słuchasz?
Toleruję naprawdę wszystkie typy ale słucham metalu, rock'a, reggae, rap, pop i disco polo xD7.Co chciałabyś zmienić w Polsce?
Są rzeczy o których po prostu się nie mówi się publicznie xD8.Czego się boisz?
ciemności9.Najlepsza książka?
Że niby tylko jedna?! XD Tak się nie da...
1. Baśniobór
2. Hunger Games
3. Niezgodna
Rebel Karola podała 3 xD10.Czego od siebie oczekujesz? (W sensie co chcesz osiągnąć)
Chciałbym dostać się na dobre studia, spełniać marzenia i mieć prace którą będę lubićPytania ode mnie:
1.Ulubione jedzenie
2. Ulubiony autor
3. 3 ulubione rzeczy w twoim wyglądzie
4. Najlepsze 3 cechy twojego charakteru
5. Gdybyś mogła to jakiego bohatera i z jakiego filmu najchętniej byś poznała? Dlaczego?
6. Pójdziesz ze mną na pizze? xD
7. XD vs xDNominuje: